איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

ישראל נחשבת למתקדמת מאוד בתחום הבנייה הפועל בתוכה, כאשר שיקום מבנים והתחדשות עירונית נחשבים לתתי תחומים פעילים במיוחד. במסגרת עבודות אלה, מתבצע פעמים רבות טיפול במבנים פגומים כתוצאה ממזג האוויר ובראשם נזקי הלחות, בנייה רשלנית, תחזוקה שהוזנחה ועוד.

לרוב יתגלה שהקירות של מבנים אלו סובלים ממצב גרוע ורעוע, מה שמחייב חידוש מהותי לפני הניסיון לצבוע אותם. על כן, מתרחש איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, הדואג לשקם ולשפר את תכונות הקיר בעבודה ממוקדת ומהירה.

מומחים בסנפלינג, אך גם בבנייה ושיפוצים

סנפלינג הוא חלק מענף העבודות בגובה, המבוצע על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ובעלי מיומנות רבה. בעלי מקצוע אלו אינם רק מצטיינים בסנפלינג, אלא בעלי ידע מעמיק בכל טכניקות העבודה שרלוונטיות לקירות המבנה החיצוניים וביישום שלהן, בהתאם לחומרת המצב או הליקוי שיש לתקן.

באיזו שיטה אוטמים קיר חיצוני?

השיטות הקיימות לביצוע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מתבססות כיום על חומרים מודרניים איכותיים ועמידים, שצריך לדעת כיצד לעבוד איתם ולהכיר את תכונותיהם. מעבר לכך, נדרשת הכשרה מקצועית ליישום ומריחת חומרי האיטום על מנת שיפיקו את התועלת הנדרשת.

כל גולש סנפלינג הוא מומחה איטום, אך לא להיפך

ההכשרה באיטום, מתקבלת יד ביד עם הכשרה מקצועית בסנפלינג, אך למעשה, לא כל אוטם הוא גם אדם שהוסמך לעבודות גובה ולסנפלינג בפרט. לפיכך, בעבודות אלו עליכם לפנות לחברות המתמחות בתחום זה של עבודות ולברר מהי מומחיות והכשרת עובדי החברה, הן כאוטמים והן כגולשי סנפלינג. בשני "הכובעים", עליהם להציג לכם אישורים והסמכות מטעם משרד העבודה והמשרד לבטיחות וגהות.

מדוע לא כדאי להשתמש בפיגומים?

בעבר היה נהוג לבצע עבודות במעטפת החיצונית של מבנים גבוהים על ידי סולמות או פיגומים, מה שהצריך טיפוס חיצוני על המבנה באופן חשוף וגרם למספר אדיר של מיתות ותאונות קשות באתרי בנייה. עם השנים התברר שהנזק מתרחש גם במבנה עצמו: הפיגומים יוצרים מגבלות פיזיות ותנאים לא שגרתיים עבור השוהים במבנה, הם מסבים נזק לגינה, מייקרים משמעותית את העבודה ואף מספקים פרצה לגנבים, שכל שהיה עליהם לעשות הוא לעלות עד לחלון הפתוח הקרוב באמצעות הפיגום.

בעקבות חסרונות הפיגומים והחשש של רבים מפני תאונות קשות וטראגיות, נמנעו במקומות רבים מלעבור שיפוץ תקופתי, או לכל הפחות לעבור ביקורת שנתית לאיטום המבנה הקיים. הדבר יצר שורה של מבנים חלשים, בעלי סדקים, עובשים ומערכת איטום בלתי מתפקדת שחשוב לטפל בהם בהקדם, בטרם יגרמו לנזקים משמעותיים ועלותם לאחר מכן תזנק.

כיצד נקבע מחיר העבודה?

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג מביא בחשבון את שוני העבודה ממבנה למבנה. במקרים שבהם אותרה לחות כבדה, תיבחן גם תקינות הברזלים שבבטון, מחשש שנפגעו גם הם ויצטרכו החלפה. בפועל כל בניין יזכה לסדר עבודה שונה, לטיפול אחר וכמובן לעלויות חומרים שונות, שימוש במספר מתחלף של אנשי צוות ועוד. מחיר העבודה ייקבע רק לאחר שקבלן האיטום יסייר במקום ויעריך את הנזק, היקף העבודה וטווח הזמנים הרלוונטי, הוא יוכל לספק לכם הצעת מחיר טובה, לרבות מענה לכל שאלה נוספת שתהיה לכם לגבי הביצוע בסנפלינג.

https://ab-gvahim.co.il/ המרכז הישראלי לעבודות סנפלינג וניקוי חלונות

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290