איך לבחור את הפרקט המתאים ללובי בניין שעובר שיפוץ?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בחירת סוג הריצוף זו אחת ההחלטות החשובות ביותר שעליכם לקבל בעת תהליכי בניה או שיפוץ, קל וחומר כאשר מדובר בלובי של הבניין שלכם. הלובי של הבניין נמצא בכניסה ולכן עיצוב יפה שלו ישאיר רושם חיובי על כל מי שמגיע. מעבר לכך, הלובי חשוף לתנועה ערה של אנשים על בסיס קבוע, מעברי דירה, ניקיונות יותר תדירים, פגעי מזג אוויר, אבק ובוץ וכדומה. כתוצאה מכך הריצוף שאתם בוחרים צריך גם להיות עמיד.

שפע של אפשרויות, אז איך בוחרים?

גם אם אתם כבר יודעים שאתם מעדיפים רצפת פרקט, יש המון סוגים של פרקטים כמו למשל פרקט מסוג קוויק סטפ, למינציה, פרקט מעץ ואחרים, ולא כולם יוצרו שווים. לכן לא מספיק לבחור רק צבע שאתם מעדיפים, עליכם להתעכב על התכונות של הסוגים שקיימים. קחו בחשבון שיש המון גורמים שיכולים להשפיע על האסתטיקה ועל הביצועים. כיום ההמלצה היא לא ללכת על ריצוף מעץ מלא אלא דווקא על פרקט למינציה באיכות גבוהה שיהיה עמיד יותר. פרקט למינציה מורכב מכמה שכבות, כאשר השכבה העליונה היא שכבה מודפסת במראה של עץ אמיתי. 

עמידות גבוהה היא שם המשחק

כאשר בוחרים פרקט ללובי חשוב מאוד לשים דגש רב על נושא העמידות. כפי שאמרנו לפני כן, הלובי חשוף להמון מפגעים ולתנועה ערה של אנשים ולכן כדאי שהריצוף יהיה עמיד בפני שריטות, כתמים, חבלות ועוד. כמו כן מומלץ שהריצוף גם ייתן מענה בטיחותי, כי שוב, הרבה אנשים הולכים עליו. לכן חשוב שהוא יהיה עמיד בפני מים, לחות והחלקה, כדי שיהיה כמה שפחות מסוכן. אם אתם מתלבטים לגבי הסוג המתאים, הרשו לנו להמליץ לכם על פרקט מסוג קוויק סטפ. זהו ממש הדור החדש של פרקטים מסוג למינציה שנראה ממש כמו הדבר האמיתי, מגיע בשלל גוונים לבחירה ומציע לכם יתרונות רבים, ובעיקר יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד.

התקנה קלה ופשוטה

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא נושא ההתקנה. כאשר מתקינים ריצוף בבניין חשוב לוודא שהדיירים לא יסבלו מהמפגע לאורך זמן. לכן התקנה פשוטה מאוד חשובה ויכולה להפוך את החיים לקלים הרבה יותר. גם כאן פרקט קוויק סטפ מציע יתרון עם שיטת הנעילה הייחודית שלו, מה שהופך את ההתקנה שלו לפשוטה ביותר. הוא מגיע במגוון גדול של מידות לבחירה, במבחר גדול של גוונים והוא ללא ספק הבחירה החכמה ללובי של בניין. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290