אילו דרכים הכי מומלצות לאיתור נזילה?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אמנם מדובר באחת התקלות הכי מעצבנות שיכולות להופיע במרחב הביתי, בבית העסק או במקום העבודה שלנו, אבל נזילות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. בלי מים הרי אין חיים. הם משמשים אותנו למגוון רחב של פעולות בחיי היום יום שלנו כמו ניקיון, שתיה, בישול ורחצה. יחד עם זאת, הם יכולים גם להעיק להפריע ולגרום לנזקים בלתי הפכים. אם בעבר בכדי לאתר נזילה ולו הפשוטה ביותר היה צורך בפירוק של מרצפות והרס של קירות, שהרי צנרת המים ממוקמת באופן סמוי, היום פותחו מגוון דרכים לאיתור נזילות שמקצרים תהליכים, חוסכים זמן יקר, עלויות וגם עוגמת נפש. הנה כמה הדרכים הכי מומלצות לאיתור נזילות.

 

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית

מצלמה תרמית היא מכשיר הפועל באמצעות טכנולוגיית אינפרא אדום הרגישות מאוד לחום. באמצעותה ניתן לגלות הפרשי טמפרטורה באזורים ספציפיים. בשלב הראשון יש לחמם את המים בכל האזור ולראות שמים חמים זורמים בצנרת. לאחר מכן ניתן לעבור עם המצלמה התרמית על הקירות ועל הרצפות ולנסות לאתר נזילה. המצלמה קולטת את הטמפרטורה של המים ומציגה את ההפרשים על מסך. במצבים בהם יש פגיעה בצנרת, המים החמים עוברים החוצה ומחממים את כל האזור וכך יכול מומחה לאיתור נזילות לאתר באופן מדויק את מיקום הנזילה.

 

מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות

במצבים בהם הנזילה נמצאת בצנרת תת קרקעית, בחצרות, בכניסה של מבנה בשטחים פתוחים או כשיש מרחקים גדולים בין הצינור לשטח, מומלץ לאתר את הנזילה עם מכשיר אקוסטי. המכשיר יודע לאבחן מה קורה בצנרת משום שיש בו מיקרופונים עם רמת רגישות מאוד גבוהה וברגע שמצמידים אותם לקיר, לקרקע או לרצפות ניתן לזהות קולות של טפטוף באזורים שבהם יש נזילה ולזהות תקלות מסוגים שונים. המכשיר מסוגל למפות את התשתית של הצנרת וכך לאתר את התקלה.

 

איתור נזילות באמצעות סיבים אופטיים

לא בכל נזילה יש צורך לעשות שימוש במצלמת סיב אופטי. יחד עם זאת במקרים בהם קיימת נזילה של מים ואין ממצאים, שיש סתימות בביוב שכל הזמן חוזרות ללא הסבר, שמופיעות סתימות בחדרי אמבטיה ושירותים, במצבים של דליפות וכתמים המופיעים בתקרה או בקירות ללא הסבר או בחללים סגורים שלא ניתן להגיע אליהם למשל בבריכות שחיה, בין קירות של גבס, אמבטיות וכדומה- אז מומלץ לעשות שימוש במצלמת סיב אופטית. מדובר למעשה באחד הכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים לאיתור נזילות. היא מאוד קטנה ואז ניתן להחדיר אותה לצינורות מאוד קטנים, להאיר ”את הדרך“ ולשדר למסך תמונת מסך ברזולוציה מאוד גבוהה. המצלמה מכילה סיבים מאוד גמישים ולרוב נעשה בה שימוש רק כאשר שללנו את כל האמצעים האחרים ולא מצאנו את מקור הנזילה.

 

 

סובלים מנזילה ולא יודעים מה המקור שלה? הנזילה מופיעה פעם אחר פעם למרות שהאינסטלטור תיקן אותה? כנראה שאתם צריכים לפנות למומחים לאיתור נזילות. באיתור ברור מוצאים כל נזילה מהפשוטה ביותר ועד המורכבת בהתחייבות. אנו עושים שימוש בידע, בניסיון שצברנו ובמכשור הטכנולוגי הכי מתקדם לאיתור נזילות. צרו אייתנו קשר דרך האתר או במספר 055-978-0890. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290