איתור נזילות מים בבית פרטי

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

נזילות מים נגרמות לרוב עקב כשלים באיטום המבנה או בצנרת המים והניקוז ועלולות להוות מטרד לא קטן.

בעבר איתור נזילות המים היה כרוך בשבירת קירות והרס מרצפות עד לאיתור נזילת המים.

טכנולוגיות לאיתור נזילות

היום איתור הנזילה מתבצע בעזרת אמצעים טכנולוגיים רבים העומדים לרשות מאתר הנזילות שמטרתם העיקרית היא איתור ותיקון מהיר ללא הרס.

בעבר הלא רחוק הסתמכו מאתרי הנזילות אך ורק על מצלמה תרמית, בעזרתה איתרו את מקור הנזילה, היום עומדים לרשות מאתר הנזילות מגוון רחב של אמצעים וטכנולוגיות שונות.

גם בתחום הצילום התרמי יש מגוון לא קטן של מכשירים, הדבר בא לידי ביטוי ברמת רגישות ובאיכות המצלמה, הדבר נובע מעלות המצלמה ומיכולתו המקצועית וניסיונו של המאתר.

טווח המחירים של מצלמות תרמיות מתחיל באלפי שקלים בודדים ומגיע לעשרות אלפים, ברוב המקרים המצלמות הזולות יותר (מיועדות לעבודות חשמל) לא יתנו למאתר תמונה מלאה לגבי מיקום הנזילה המדויק.

מאתר נזילה מקצועי יגיע לרוב עם מצלמה מקצועית בעלת רמת רגישות גבוהה מאוד ובנוסף יעשה שימוש לפחות בטכנולוגיה אחת נוספת.

הטכנולוגיה הראשונה מאתר נזילות אקוסטי, המאתר האקוסטי מגביר את גלי הקול תוך שימוש במיקרופון רגיש מאוד ומערכת שמגבירה את עוצמת קול דליפת המים ובעזרתו ניתן לאתר את נקודת הפיצוץ בצנרת,

טכנולוגיה נוספת לביצוע איתור נזילות היא איתור נזילות בגז

האיתור מתבצע ע"י החדרת גז ייעודי (לא רעיל וידידותי לסביבה) למערכת המים ובעזרת מערכת גלאים מאתרים את נקודת הנזילה בדיוק מרבי.

מאתר נזילות מקצועי יעשה לרוב שימוש בשתי טכנולוגיות במקביל על מנת להצליב מידע ולהגיע לנקודת הנזילה המדויקת ולהימנע ככל הניתן מהרס מיותר.

איתור הנזילה מהיר מאוד וברוב המקרים משך איתור הנזילה לא יעלה על 30 דק', במקרים חריגים בהם הנזילה היא קטנה מאוד עבודת האיתור עלולה להימשך זמן רב יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290