איתור תשתיות בציוד של RIDGIT ו GO PANDA

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

איתור תשתיות הוא תהליך שנדרש בכל מקרה של ביצוע חפירות מעל עומק מסוים, שבו כבר עוברים קווי תשתית שיכולים להיפגע בתהליך החפירה. ישנם כאלה שרואים את תהליך האיתור כמטלה הכרחית שעליהם לבצע בכדי להשיג את המטרה האמיתית, שהיא חפירת השטח וישנם אחרים שמבינים את החשיבות של ביצוע הבדיקה בצורה סופר מקצועית על מנת לוודא שלא ייגרם כל נזק, שבעקבותיו יכול לייצר עוד שורה של נזקים כלכליים ואפילו בחיי אדם. זוהי בדיוק הסיבה שיותר ויותר גורמים מקצועיים בתחום הבנייה ועבודות העפר, עוברים לבצע איתור תשתיות בציוד של RIDGIT ו GO PANDA.

 

עד כמה משפיעה איכות הציוד על תוצאות בדיקת איתור תשתיות?

ובכן, איתור תשתיות מבוצע באמצעות טכנולוגיה הדומה במהותה לסונאר. טכנולוגיה זו מבוססת על שליחת גלי רדיו אל תוך הקרקע וקליטת הגלים החוזרים באמצעות חיישנים רגישים. או אז בוחנת המערכת את הפער בין הגל שנשלח ובין הגל שהוחזר ובהתאם לכך מפענחת את צפיפות העצמים בתוך הקרקע. בצורה זו אנו יכולים לבנות מפה שלמה של התשתיות העוברות בתא שטח מסוים מבלי להזיז רגב אדמה אחד ממקומו. העניין הוא שבתהליך זה יכולות להיווצר המון קריאות שווא ויכולות להיווצר גם המון קריאות שמפספסות קווי תשתית דקים יותר שגם עשויים מחומרים דלילים יותר. קו תשתית שעובר מעל שכבת סלע קשה, יכול גם הוא להיות מוסווה באמצעות הקריאה של שכבת הסלע וקיים החשש שלא נזהה אותו כלל. איתור תשתיות בציוד של RIDGIT ו GO PANDA מבוסס על ציוד בעל רגישות גבוהה מאוד ויכולת הבחנה בין צפיפויות שונות ברזולוציה מאוד גבוהה. גם בשלב הפענוח של הנתונים, יודעות מערכות אלה להחליף ניסיון רב שנים של אנשי מקצוע ולדייק את הפענוח לרמה גבוהה מאוד, כך שאיכות הציוד יכולה להכריע גם את איכות תוצאות הבדיקה.

 

ומי מבצע בדיקה באמצעות ציוד זה?

המדובר כאמור בציוד חדיש ומתקדם, לעומת ציוד דור ראשון ולכן מספר הגורמים המקצועיים בענף איתור התשתיות שמציעים את השירות באמצעות ציוד זה הוא מועט יחסית. זה לא אומר שאי אפשר לבצע איתור תשתיות גם באמצעות הציוד מהדור הקודם, ובפרט אם הוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים שיודעים לקרוא ולפענח את תוצאות הבדיקה בצורה מדויקת. יחד עם זאת, אם אתם מבצעים איתור באזור עתיר תשתיות שבו יכולה להיות גם רגישות גבוהה לכל פגיעה בקו תשתית, בהחלט מומלץ לבצע איתור תשתיות GO PANDA בכדי להיות על הצד הבטוח. שימו לב שתהליך איתור התשתיות צריך לכלול גם שימוש במפות ושרטוטים של קווי התשתית בתא השטח ובמקרים מסוימים עולה גם הצורך לבצע איתור עיוור באמצעות חישוף של קווי התשתית בצורה פיזית.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290