באיזה שלב בבנייה מזמינים מטבח?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אתם בונים את בית חלומותיכם, או משפצים את האחד הקיים – ובקרוב תוכלו לפסוע על המרצפות שבחרתם, להתפעל מהחלונות היפיפיים שהשכלתם לשלב, וליהנות מארוחות מרהיבות שהכנתם במטבח החדש והקסום שלכם. ומטבח, הוא לגמרי הלב של הבית – חשוב לבחור בו בחוכמה. אז מתי במהלך השיפוץ או הבנייה מזמינים מטבח? ובמה כדאי לבחור?

טעם, סגנון, ומה שביניהם

חשוב לבחור מטבח פונקציונלי, כמובן. כזה שיתאים לאורח החיים שלנו, לבני הבית, להעדפותיהם. אבל מה לעשות, אנחנו אוכלים עם העיניים – ועיצוב הוא לגמרי חלק חשוב מהחוויה שלנו במטבח.
מצאו לכם בשוק חברה המספקת מגוון רחב של פתרונות מעוצבים ומטבחים שונים ומרהיבים. גביר מטבחים, לדוגמה, מציעה את כל הטרנדים הכי לוהטים בעיצוב הבית והמטבח, דוגמת מטבח פרובנס או מטבח מודרני, וגם קלאסיקות נהדרות שתמיד יישארו במודה. אז לפני הכל – בחרו מטבח שמתאים לכם, לצרכיכם, ולסגנון שמשמח אתכם, וישתלב גם עם שאר הבית.

שלבים בתכנון וביצוע

לפני שמתחילים – התייעצו עם איש מקצוע. בחנו איפה אפשר למקם את נקודות החשמל, את המים, את הכיור, הגז והארונות – נכון שיש לכם חזון עיצובי, אך לעיתים יש גם אילוצים, וצריך להבין איך משלבים בין הדברים בצורה המיטיבה ביותר.

טיפ שלנו – מדדו היטב את כל מכשירי החשמל שתרצו להכניס למטבח. חבל שתישארו עם מדיח בולט או מקרר שנאלץ לחכות במסדרון כי הוא לא נכנס בדלת. אם אתם בשיפוץ ולא בבנייה – זה הזמן לפירוק המטבח הקיים והכנתו לקראת החדש.
את המטבח עצמו יש להקים לפני הכיור ועבודות האינסטלציה (גם למדיח נחוצות כאלו!), זכרו את הסדר, זה חשוב. שיש, ארונות, ותשתיות, מניחים לפני המים.


לסיכום,

 

הרכבה של מטבח חדש רק נראית מסובכת. נכון, יש הרבה דברים לשים לב אליהם, וכדאי לעבוד עם תכנון ברור ולפי הסדר – אבל בסופו של יום, לתכנן, ולהקים מטבח חדש, זה הליך שלא אמור לקחת לכם יותר מחודש. נדגיש כי כדאי להתמקד במטבח לפני שאר החדרים – כך שאם תעברו מוקדם מהצפוי, לפחות תוכלו להתנחם בארוחה טובה וחמה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290