בחירת חברת התחדשות עירונית לשיקום וחיזוק בניין מגורים

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בחירה בחברה שעוסקת בהתחדשות חזות העיר וחיזוק של מבנים תצריך ניהול הרמטי ומקצועי של המיזם שייבחר, על ידי מפקח בנייה מקצועי ומהימן. התפיסה הרווחת היא שעבור כל מיזם שמטרתו שיקום וחיזוק בניי מגורים, יש לבחור מפקח בניה שהוא גם בהכשרתו מהנדס בניין. כל מפקח שהוא למעשה מנהל בנייה, מתוקף תפקידו אחראי על התנהלות המיזם בצורה איכותית וצריך להחזיק במגוון כישורים בו זמנית. הוא האדם שבסופו של דבר יאלץ להתחשב בשיקולים של תקציב, לשים דגש על איכות הבניה ולנהל את הכל בהתאם לתקנים ולעמידה בלו"ז שנקבע. מפקח בנייה ינהל במקביל צוות עובדים ויועצים וידאג לתאם את כל מנעד הפגישות ושיתופי הפעולה ביניהם בצורה מיומנת ביותר. כמו כן, הוא האיש שיש לו את הסמכות לטפל בכל הקשור להיתרי בניה ומותקף תפקידו גם יוציא מכרזים של קבלנים, יקבע עבורם סיורים באתר ויהיה זה שמקבל הצעות מחיר בהתאם להסכם שנקבע.  

מקצועיות במגוון תחומים

      אפשר כאמור להסיק כי כל מנעד התפקידים של מפקח בנייה הינם רבים ומגוונים והוא למעשה מנהל את כל הפרויקט מהתחלה ועד הסוף ובהתאם לזאת הוא מחויב להיות בקיא במגוון תחומים כמו עיצוב, אדריכלות, אינסטלציה, איטום וכדומה. בשל ההבנה שלו במנעד תחומים הוא תמיד יוכל לתת מענה בזמן אמת לכל איש מקצוע שיבקש סיוע, ידע לספק סחורה שחסרה, להעניק עצות מועילות ולפתור משברים בשטח. אחריותו גם תבוא לידי ביטוי בכל נושא הניהול והתיאומים מול כל איש מקצוע שקשור לתהליך. בנוסף, הוא יקפיד על תכנית הנדסית עדכנית וינהל יומן עבודה בו יתעד את כל העבודות שנעשו עד כה.

איך נבחר במפקח בנייה?     

מפקח בנייה שמטרתו לנהל את כל המיזם, ייבחר על ידי היזם עצמו או על ידי דיירים של המבנה שאותו מייעדים לשפץ. ההמלצה לבחור באיש המקצוע מיומן שיש לו ניסיון ושיודע לכוון את כל הפרויקט באמצעות כל הניסיון והידע שצבר ובכל ההכרות שלו עם תחומים שונים בענף הבנייה ולרבות בכל הקשור לפרויקטים של התחדשות עירונית.

מה זה התחדשות עירונית? 

    הרבה מדברים על תמ"א 38 או על פינוי-בינוי. אבל האם כולם יודעים על מה מדובר, איך ניתן להבדיל בין התוכניות השונות ואיך בוחרים נכון?  הטרנד החם ביותר בשוק הנדל"ן בארץ הוא כל הקשור להתחדשות מרקם העיר- התחדשות עירונית, אבל על מה מדובר? מדובר בקו תכנוני שמכניס לתוכו רצף של תכניות בינוי, כשהמטרה העיקרית היא ליצור מתחם מגורים מתקדם על ידי כינוס המרקם העירוני, שיפור והעלאה של סטנדרט הבנייה והבטחת בטיחות וביטחון מול איומים פוטנציאליים כמו, רעידות אדמה וטילים, זאת באמצעות הוספה של מרחב מוגן בכל דירה. על כל אחד מהמיזמים שיקבעו ינצח ביד רמה מפקח בנייה מוכשר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290