ביקורת זיהום אוויר בבית

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

המדריך לביקורת זיהום אוויר בבית

280 – 440 ש"ח

בדיקת זיהום אוויר בבית תמדוד את רמת איכות האוויר על ידי בדיקות ומדידות שונות, בהתאם לתקנים הבינלאומיים. זיהום אוויר עלול לגרום למחלות, למשל, לחצים בחזה, אסטמה, פגיעה בדרכי הנשימה והריאות ועוד. הבדיקה מבוצעת על ידי מכשירי בדיקה וניטור ובסופה תקבלו דו"ח המציין את התוצאות ומכיל את הנתונים הקיימים בנכס והנתונים המומלצים. במידה שנמצא כי יש זיהום אוויר בבית, בעל המקצוע יציע לך איך ניתן לטפל בו ויעניק לך טיפים בנושא.

האחריות לאיכות האוויר אותו אתם נושמים היא בידי השלטון המקומי בין אם הוא מועצה או עיר. במידה שיש זיהום אוויר בדירתכם תוכלו להגיש תלונה על בעיות איכות אוויר אל הרשויות ולספק את דו"ח ממצאי הבדיקה בעת הופעתכם בבית משפט.

קבוצת אגס מפקח בניה שמתמחה בזיהום אויר

בדיקת גז ראדון בבית פרטי דירה

380 – 450 ש"ח

גז ראדון הוא גז אציל, ללא טעם וריחהנוצר כתוצאה מתהליכי התפרקות ביחומרים כמו: מלט, בטון, בלוקים, קרמיקה וחומרי בנייה שונים. עקב היותו ללא טעם, ריח או צבע, לא ניתן להבחין או להרגיש אותו. בדיקת חז ראדון בודקת את ריכוז הגז בנכנס. ריכוז גבוה של גז ראדון מזיק לבריאות ועלול להוביל לבעיות בדרכי הנשימה והריאות ואף לגרום לסרטן. ריכוז הבגובה 200 בקרל נחשב לגבוה  ודורש לבצע הליכים להורדת ריכוז הגז בנכס. הפחתת ריכוז הגז נעשית על ידי אוורור המבנה וסתימת פתחים וסדקים. החוק מחייב לעשות בדיקת כז ראדון בבית ובדירה אם זוהי בנייה חדשה או שהמבנה עבר שיפוץ ותוספת בנייה.

מומלץ לחשוב לבצע בדיקת גז ראדון גם בנכסים ישנים, דבר המומלץ על ידי הרשויות  והמשרד להגנת הסביבה. בדיקה זו תעזור לכם לבדוק את בטיחות המבנה שברשותכם מבחינה בריאותית ולטפל בבעיה במידה שישנה.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290