דרוש מפקח בניה עצמאי לניהול פרויקט

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מעבר להיותו איש מקצוע שמלווה את כל תהליך הבניה או שיפוץ בניין, מפקח בניה גם נותן לכם תחושת רוגע וביטחון לאורך כל הדרך באמצעות ידע, הבנה ופיקוח על הנעשה גם כשאינכם באתר הבניה.

דרוש מפקח בניה עצמאי – האיש שלכם בדרך להצלחה

לפני כל דבר שאנחנו מתכננים בחיים עלינו לבחור את האנשים שאנחנו רוצים שילוו אותנו בדרך. כאשר מדובר על בניית בית באופן עצמאי או אפילו רק על שיפוץ בבית או במשרד אנחנו צריכים לבחור הרבה מאוד אנשים מקצוע שילוו אותנו בתהליך – אבל אין ספק שאיש המקצוע החשוב ביותר שאנחנו צריכים הוא מפקח בניה. אז בשביל למצוא את איש המקצוע המיוחל אנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר שלנו ולהבין שאצלנו תמצאו את מפקח הבניה המנוסה ביותר, המקצועי ביותר וכמובן האמין ביותר.

דרוש מפקח בניה עצמאי לכל שאלה וכל בעיה

אם אתם מתכננים בניה באופן עצמאי או אם אתם מעוניינים לחדש את ביתכם או משרדכם בעזרת שיפוץ – הגיע הזמן שלכם להודות כי יש לכם צורך במפקח בניה עצמאי – שיש בכוחו להפוך את המחשבות או התכנונים שלכם למציאות חיה וקיימת.

אתם הרי לא נמצאים פיזית בכל רגע במהלך הבניה או השיפוץ ומפקח הבניה הוא למעשה העיניים שלכם במקום. אתם יכולים לפנות אליו בכל שאלה, בכל חשש שמתעורר אצלכם, בכל בעיה שאתם מגלים ולמעשה הוא הכתובת שלכם לכל דבר.

דרוש ממומחה בפיקוח בניה

איש המקצוע שלכם – אשר מפקח על אנשי המקצוע האחרים

מפקח בניה הוא למעשה מנהל העבודה של פעם, זה שמוודא שכל הפועלים עובדים ועושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, זה שמוודא שהקבלן לא מעגל פינות בשביל חסוך כמה שקלים, זה שבודק שהתכנון של המעצב אפשרי מבחינה פרקטית וכו'. מלבד העובדה שיש לנו למי לפנות בכל זמן נתון יש לנו גם על מי לסמוך שמיישר את העובדים ונצמד לתכנון המקורי שלכם מבלי שאף קבלן או שיפוצניק יסיט אותו מדרכו.

לפני אימון מאתגר עושים מתיחות, לפני ארוחה טובה עורכים את השולחן, לפני יום הולדת קונים מתנות, לפני צפייה בסרט מכינים פופקורן ולפני שמתחילים בבניה בוחרים מפקח בניה – אי אפשר לעשות את זה אחרת.

דרוש מפקח בניה – איש המקצוע הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון

ניהול ופיקוח בניה פרויקט בניה דורש מאיתנו הרבה מאוד תכנון וקבלת החלטות רבות, העניין הוא שלא תמיד יש ברשותנו את היכולת המקצועית, ולעיתים אף המנטאלית להתמודד עם כל האתגרים שפרויקט בניה חדש מביא עמו. כאשר אתם ניצבים טרם תחילתו של הפרויקט זה הזמן להודיע ביניכם לבין עצמכם כי דרוש מפקח בניה מקצועי ואיכותי, כי גם אתם מביים שהוא האיש שיכול לעשות עבורכם את ההבדל בין פרויקט שייצא בדיוק לטעמכם לבין פרויקט שייצא בינוני להחריד.

לחבר את כל אנשי המקצוע ביחד

אחד התפקידים החשובים ביותר של מפקח בניה הוא להיות אחראי על כל בעלי המקצוע וכל בעלי התפקידים שקשורים לבניה של הבית או הבניין שלכם. קבלנים, אדריכלים, מהנדסים, מעצבים וזו רשימה חלקית בלבד של האנשים שאחראים על התוצאה הסופית. תוסיפו לכל אלו את הפועלים, כלומר העובדים הפשוטים ותבינו שפרויקט בניה דורש דיוק מקסימאלי מכולם ולא תמיד יש בכוחנו לוודא שכולם עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

כאשר אתם מכריזים ביניכם לבין עצמכם שעבורכם דרוש לכם מפקח בניה אתם למעשה מבינים את החשיבות של איש המקצוע הזה, אתם מבינים שיש בכוחו ובהכשרתו לנהל ולפקח על כל האנשים שאחראים על האושר שלכם בסופו של דבר. מפקח בניה מצוין יודע לא רק להיות מעין אח גדול שצופה על הכל מלמעלה אלא להיות שותף מלא בתהליך הבניה ואז למעשה אתם מרוויחים פעמיים: גם ביטחון שהכול מתנהל כמו שצריך וגם בניה בדיוק לפי הטעם שלכם.

לוודא שהפרויקט מתנהל לפי התקציב

בתוך פרויקט בניה של שנה, שנתיים, שלוש או אפילו ארבע שנים לעיתים קל מאוד ללכת לאיבוד מבחינת התקציב ולהוציא סכומים הרבה יותר גבוהים מאשר מה שתכננתם תחילה. אחד התפקידים העיקריים של מפקח בניה הוא להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן ולוודא שאין חריגה משמעותית מהתקציב שהחלטתם עליו בתחילת הדרך. כן חשוב להדגיש שיכולות להיות זליגות בתקציב מדי פעם אבל כל עוד מדובר על סטיות קטנות זה בהחלט מובן, הבעיה מתחילה שהכסף מתחיל להתבזבז הרבה יותר מה שתוכנן תחילה

שימוש בחומרים הנכונים לנו ולסביבה

עוד תפקיד חשוב של מפקח הבניה הוא לבחור את החומרים שבהם ישתמשו בעלי המקצוע על מנת לבנות את ביתכם או את המשרד הבא שלכם. חומרים יקרים הם לא בהכרח האופציה הפחות טובה בדיוק כמו שחומרים זולים יכולים לעלות לכם מאוד ביוקר בסופו של דבר. כמו כן, חשוב לבחור חומרים ידידותיים לסביבה, חומרים שלא מסכנים את העוברים ושבים בעת הבניה ובעיקר לא מסכנים אתכם כמי שאמורים להתגורר או לשהות בבניין לאחר שיהיה מוכן.

לדאוג שכולם יחזור הביתה בשלום

עם כל החשיבות להצלחת הפרויקט יש כנראה עוד נושא שהוא חשוב לא פחות והוא חייהם של כל מי שעובד באתר הבניה וקשור בדרך זו אחרת לעבודה בשטח. בשנים האחרונות אנו נתקלים ביותר מדי סיפורים על עובדים ופועלים שמוצאים את מותם בזמן העבודה אחרי נפילה מגובה או כתוצאה מעבודה לא מאובטחת ואנחנו בטוחים שגם אתם לא רוצים שבפרויקט הבנייה שלכם יהיה מישהו לא יחזור הביתה בשלום.

דרוש מפקח בניה? אנו כאן לרשותכם

מנהל העבודה של פעם, שהפך ברבות השנים למפקח בניה הוא איש המקצוע החשוב ביותר שלכם בדרך לפרויקט בניה מושלם – בעת הבחירה בו אל תיקחו סיכונים ואל תעגלו פינות – בחרו רק באיש המקצוע המקצועי ביותר למשימה.

איש המקצוע שלכם מול הבירוקרטיה המרגיזה

אז כן, מלבד העובדה שצריך לבנות את הבית או לשפץ את המשרד פיזית צריך גם להתעסק עם הרבה מאוד ניירת והרבה מאוד עם אישורים כאלו ואחרים. אם נשאל את אנשי המקצוע המנוסים הם יעידו שההתעסקות בהיתרי הבנייה ובאישורים הנדרשים מורכבת ומסורבלת הרבה יותר מכל בניה ואם עבורם היא מסובכת אז תארו לעצמכם מה אתם אנחנו אמורים לעשות במידה ואנחנו היינו צריכים להתעסק עם זה. מפקח בניה דואג לנו גם בפן הזה ומי שמתרוצץ אחרי הרשויות ומי שמשיג לנו את האישורים הנדרשים זה הוא ולא אתם.

מעוניינים לדעת מהי עלות מפקח בניה ? כנסו לקישור

השאלה החשובה היא לא האם לבחור מפקח בניה  אלא מי יהיה מפקח הבניה שלכם וגם את התשובה הזו אנחנו כבר יודעים עבורכם – אל תעגלו פינות ולא תיקחו סיכונים מיותרים, בחרו רק באיכות הגבוהה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290