האם צריך לעשות בדק בית כאשר רוכשים דירה מקבלן?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אם בעבר הנושא של בדיקת הליקויים בדירה היה עובר מתחת לרדאר, כיום מדובר על נושא שתמיד נמצא על פני השטח. בדיקה של דירה מיד שניה היא מאוד הכרחית וחשובה, בטח כאשר אינכם יודעים בדיוק אילו ליקויים מסתתרים להם מאחורי הקירות. אך כאשר מדובר על רכישת דירה מקבלן, האם גם במצב הזה יהיה עליכם לבצע בדיקה של הבית? רוב האנשים נוטים לחשוב כי אין בכך שום צורך.

אז כבר עכשיו אפשר לספר לכם כי בדק בית הוא הכרחי מאוד גם כאשר אתם רוכשים דירה חדשה מקבלן. אומנם הסיכויים למצוא ליקויים יהיו הרבה יותר נמוכים, אך עדיין לבדיקה הזאת ישנם יתרונות רבים. אנו נציג את היתרונות השונים לפניכם, כך שברגע האמת תוכלו לדעת שאתם עושים את ההחלטה הנכונה – החלטה שתוכלו להיות שלמים איתה לאורך כל הדרך.

 

השקעתם לא מעט כסף ברכישת הדירה

רכישת דירה מקבלן היא אף פעם לא עסק זול, וזה לא משנה אם תבצעו את הרכישה באחת מהערים הגדולות או באחת מהערים בפריפריה. מכיוון שמדובר על הוצאה כספית גדולה במיוחד, אתם באופן טבעי רוצים לקבל את התמורה שמגיעה לכם. על ידי בדק בית תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את התמורה הטובה ביותר למחיר, מבלי שיהיו לכם הפתעות לא נעימות שעשויות לצוץ בשלבים שונים.

 

עלויות הדירה עשויות להיות גבוהות יותר

אם לא תעשו בדק בית, אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי עלויות הדירה יישארו בדיוק כפי שהן כאשר רכשתם את הדירה. אם בשלב מסוים יתגלו ליקויים, מן הסתם תצטרכו לשלם על הליקויים ביוקר – ופתאום המחיר שאותו שילמתם על הדירה יהיה גבוה יותר. לא מעט אנשים לוקחים הלוואות ומשכנתאות בכדי לממן את הדירה, עוד הוצאות עלולות להיות קשות במיוחד.

 

אל תשלמו על הטעויות של הקבלן

טעויות יכולות לקרות, אפילו אם הקבלן שבנה את הדירה הוא קבלן מנוסה עם רזומה עשיר. אך אין שום סיבה שאתם תצטרכו לשלם על הטעויות של הקבלן, הקבלן הוא זה שאמור לשלם על הטעויות – שכן לא היה לכם שום יד בדבר. לכן ברגע שאתם מבצעים את הבדיקה לפני שאתם נכנסים לדירה, תוכלו לשים את האצבע על ליקויים שונים שהקבלן ישלם עליהם.

 

תיכנסו לדירה החדשה בראש שקט

אחרי שהייתם ככל הנראה בלחץ לא קטן עד שנכנסתם לדירה, שווה לכם להוריד את מפלס הלחץ ולהתחיל את המגורים בדירה החדשה ברגל ימין. ברגע שתבצעו בדק בית על ידי איש מקצוע מיומן, תוכלו לדעת כי אין לכם שום סיבה לחשוש – וזה לגמרי הנושא הכי חשוב מבחינתכם. כך תוכלו לפתוח את הדף החדש ברגל ימין, ועם המון אנרגיות חיוביות לקראת ההמשך שגם הוא יהיה מעולה עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290