המדריך לציפוי אמבטיה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

ציפוי אמבטיה- כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם רוצים להאריך את חיי האמבטיה שלכם במקום להוציא אלפי מאות שקלים על אמבטיה חדשה, כדאי לכם מאוד לברר לגבי ציפוי אמבטיה מחיר. עם ציפוי אמבטיה מחיר תוכלו לחסוך בהוצאות שלכם ולקבל אמבטיה יפיפייה במחיר משתלם. ציפוי אמבטיה מתאים לכל אדם וחוסך לכם אלפי שקלים.

מחירי ציפויי אמבטיה

ציפוי אמבטיה מחיר נעים בין  650-850 ₪ תלוי בסוג האמבטיה שלכם, כל החומרים מפקוחים באמצעות מכון התקנים. במידה והחלטתם על הלבשת אמבטיה מחיר זה הינו 1,390 ₪, כך שחשוב ביותר שתדעו מה אתם הולכים לעשות בטרם תזמינו איש מקצוע לבצע את העבודה. ציפוי האמבטיה כוללים ציפוי אמייל או ציפוי אקרילי בהתאם לסוג האמבטיה שלכם.

למה כדאי לכם ציפוי אמבטיה?

אם אתם רוצים לחסוך בכאבי ראש, זמן, עצבים וכסף, כדאי לכם מאוד לעשות ציפוי אמבטיה ולא להחליף אותה. עם ציפוי אמבטיה מחיר תקבלו מחיר נמוך יותר בחמישית מאשר קניית אמבטיה חדשה, דבר אשר חוסך כסף רב במיוחד למי שדחוק כלכלית בכסף. מעבר לכך, ציפוי האמבטיה אינו פוגע באריחים מסביב, לא משאיר שריטות או סדקים בקירות ונשאר לאורך זמן רב. לכן אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות שלכם או שיש לכם אמבטיה שהיא במצב טוב ורק צריכה צבע על מנת להסתיר את ההתקלפויות, כדאי לכם מאוד לעשות ציפוי לאמבטיה שלכם. עם ציפוי אמבטיה מחיר תוכלו לתקן חריצים וחתכים שונים דבר משמעותי ביותר שלא ניתן לעשות ללא ציפוי אמבטיה.

למי מתאים ציפוי אמבטיה?

ציפוי אמבטיה מתאים למי שיש לו אמבטיה במצב טוב ורק היא התקלפה ויש צורך בציפוי מחדש. כמו כן היא מתאימה לכל מי שרוצה לחסוך בהוצאות אמבטיה חדשה ורוצה רצה לשנת את מראה האמבטיה שלו באמצעות ציפוי נכון. ציפוי אמבטיה עושה פלאים לאמבטיה שלכם ומשווה לו מראה ועיצוב חדיש. ציפוי אמבטיה מחיר נע בין החל מ-1600 ₪ לעומת החלפת אמבטיה שעולה בין 1999-2999 ₪. מעבר לכך, בציפוי אמבטיה אין לכם אין לכם כאבי ראש של הריסת האמבטיה, עבודות צנרת, החלפת או תיקון היקרות והבלטות סביב האמבטיה מה שקורה בהרכבת אמבטיה חדשה, כך שלא רק שאתם חוסכים כאבי ראש מיותרים, כסף אתם גם לא גורמים לחפצים שנהרסים במהלך החלפת האמבטיה.

כיצד שומרים על ציפוי אמבטיה לאורך זמן?

לאחר שעשיתים ציפוי אמבטיה תוכלו לשמור עליה באמצעות חומרי ניקוי אשר מיוצרים לאמבטיות ולאריחים. כלומר, יש להימנע מקניית חומרי ניקוי אשר מכילים חומרי הלבנה או חומצות מכל סוג שהוא, וזאת מאחר שחומרי ניקוי אלו עשויים לגרום לחריטה בציפוי האמבטיה שלכם. שמירה על ציפוי האמבטיה שלכם תמנע זאת מכם ותשמור לכם על האמבטיה לאורך שנים רבות. עם ספוג או בד רך תוכלו לנגב את משטח האמבטיה שלכם או האריחים בעלי הציפוי החדש שעשיתים. מעבר לכך, הקפידו להימנע מכלי סבון, מחצלות אמבט לאורך השימוש באמבטיה שלכם, דברים אלה רק יורידו לכם את הציפוי. עוד דבר חשוב הימנעו מחפצים שהם לא מתכת ואשר עשויים לגרום לשריטות של המשטח.

 

 

ציפוי אמבטיה 

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290