המלגזה שתייעל את העבודה במחסן – מלגזת דיזל

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מלגזות דיזל מככבות בעולם הלוגיסטיקה והאחסון כבר שנים רבות, בזכות האמינות שלהן, התפעול הזול, ויכולת העבודה המסיבית שלהם. מלגזות דיזל חוסכות זמן רב, מייעלות את תהליכי העבודה, ומסייעות לבצע את תהליכי העבודה במחסן בקלות ובמהירות. אז איך ניתן לבחור מלגזת דיזל, ולמה צריך לשים לב, ולאילו מחסנים היא מתאימה?

מה הן מלגזות דיזל?

מלגזות דיזל הן מלגזות שפועלות על דיזל, והן פופולריות בעיקר במחסנים תעשייתיים, ובתחומי הלוגיסטיקה והייצור. טווח ההרמה שלה הוא 1.5-16 טון, מה שמתאים למשקלים מסיבים בסביבה התעשייתית. תשמחו לשמוע שיחסית למלגזות בעלות מנוע עוצמתי, הן שקטות יחסית, ומבטיחות שהעבודה תתבצע במהירות בלי יותר מדי רעש. בנוסף, מלגזות דיזל הן חסכוניות לתפעול, דבר שיכול להיות מהותי כשמדובר במסה של מלגזות.

התאמה בין המחסן לבין המלגזה

לפני שאתם רצים לקנות את מלגזת הדיזל הסמוכה לביתכם, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. מלגזת דיזל משחררת גזים רעילים בזמן השימוש, ולכן מתאימה למחסנים פתוחים או מאווררים. לעומת זאת מלגזה חשמלית, מתאימה למחסנים סגורים משום שאינה פולטת גזים רעילים. בעולם החקלאות מלגזות דיזל הן מאוד פופולריות, משום שהרבה מהעבודה מתבצע בשטח פתוח. חשוב להתאים בין טווח ההרמה של הדגם שבחרתם, לבין הצורך במחסן.

איפיון העבודה במחסן טרם הקנייה

לפני שתתחילו את מסע החיפושים אחר המלגזה המושלמת למחסן שלכם, כדאי לעצור רגע ולהתבונן על העבודה במחסן שלכם. נסו לאפיין מה יהיה טווח ההרמה האידיאלי על מנת לייעל את העבודה בצורה המירבית, להבין כמה טונים של סחורה המלגזה צריכה לשאת בכל "נגלה". בדקו מה הוא המרחב בין המדפים בו המלגזה צריכה לתמרן, היכן יש לה מקום להסתובב, כל כמה זמן יש צורך להעמיס או לפרוק סחורה. כך תוכלו לאפיין את הצורך בצורה מדויקת.

ברגע שתדעו להגדיר את הצורך של המחסן, יהיה קל הרבה יותר למצוא את המלגזה המושלמת, שתתאים ככפפה ליד למחסן שלכם, ותייעל משמעותית את העבודה.

מבט אל העתיד

כאמור, מלגזה היא השקעה לטווח הארוך. במידה ואתם שוקלים לבצע שינוים אסטרטגיים באופן העבודה או אפילו שינויים פיזיים במבנה המחסן, כדאי לתכנן את הדברים מראש. כך תוכלו להנות מהמלגזה לשנים רבות, ולקצור את הרווחים.

בטיחות לפני הכול

עם כל הרצון לייעל את העבודה במחסן, שימו לב לפעול על פי כללי הבטיחות שמופיעים בהוראות היצרן של המלגזה. כשמדובר בהרמת טונים רבים של סחורות חשוב לקחת את הדברים בכובד ראש, ולא לנסות "לעגל פינות". אין להעמיס על המלגזה יותר מכפי שהיא יכולה לשאת, ולא כדאי לנסות לאתגר אותה במעברים צרים מדי או בהעמסת משקלים כבדים מדי לאורך זמן.

הכה את המומחה

לא תמיד קל לאפיין את הצורך במחסן לבד, ולפעמים עולה קושי לקבל החלטה. בדיוק בשביל זה תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו. לאורך השנים התאמנו מאות מלגזות עבור מחסנים רבים. נוכל לתת ייעוץ והכוונה, ולהתאים את המלגזה עבור המחסן שלכם על מנת לחסוך זמן, לייעל את התהליכים, תוך שמירה על הבטיחות של העובדים ושל הסחורה במחסן, והסתכלות קדימה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290