הסכם עם מפקח בניה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

הסכם עבודה מסודר מאפשר להעסיק מפקח מוסמך לכל פרויקט בניה פרטי. עם זאת, כדאי להכיר את הסעיפים המרכזיים בהסכם ולוודא שהם עולים בקנה אחד עם מאפייני והיקף הפרויקט.

הסכם עם מפקח בניה לפרויקט פרטי

מפקח בניה מועסק על ידי אנשים פרטיים במטרה לייצג את האינטרסים שלהם באתר הבניה. אנשים פרטיים יכולים לחתום על הסכם עבודה מן הסוג הזה בשיפוץ דירה, בבניית בית פרטי או בכל יוזמה אחרת שקשורה לענף הבנייה. עם זאת, הלקוחות של מפקח בניה חייבים לדאוג להסכם עבודה מסודר וקביל משפטית. הסכם כזה מגן על שני הצדדים והוא מונע עוגמת נפש בהמשך הדרך. השאלה היחידה היא מה כולל אותו הסכם וכיצד מומלץ לנסח אותו.

מה כולל הסכם עם מפקח בניה?

הסכם טוב מפרט את תחומי האחריות של מפקח בניה בפרויקט פיקוח בניה פרטית. כמו כן, בהסכם עבודה מסודר תהיה התייחסות לפעולות שאותן מותר לצדדים לבצע במקרה של הפרת חוזה. כמו כן, כדאי שכל הסכמה בעל פה תופיע בחוזה ושהצדדים יחתמו עליה. אם ישנן התלבטויות, ניתן לערב עורך דין שילווה את מעמד החתימה על ההסכם או לפחות יבדוק אותו. בהמשך, ההסכם עשוי לכלול נספחים שמהווים חלק עיקרי ובלתי נפרד מהחוזה.

הגדרת שירותי הפיקוח

הנקודה החשובה ביותר בהסכם בין לקוחות פרטיים לבין מפקח בניה היא הגדרת שירותי הפיקוח. באופן עקרוני, ברוב המקרים מגדירים את השירותים שניתנים על ידי היועץ ככל השירותים הדרושים להשלמת שלד וגמר המבנה. בפועל, יש פרויקטים קטנים יותר שבהם שירותי המפקח מוגבלים לתחומים ספציפיים בלבד. בכל מקרה, את הנושא הזה צריך לקבוע עוד טרם מעמד חתימת החוזה ותוך הסכמה שבעל פה בין הצדדים. לאחר שמגיעים להסכמה מעלים את הדברים על הכתב וחותמים במקומות המתאימים.

פרטים טכניים שהופכים את ההסכם לקביל משפטית

דווקא הפרטים הטכניים הם אלו שעלולים למנוע מהסכם עבודה בין מפקח בניה לבין לקוח פרטי להפוך למסמך קביל מבחינה משפטית. אם רוצים להימנע מזה, צריך לפתוח את ההסכם במסירת פרטים מדויקים על תאריך ושמות הצדדים. שאר המסמך מוקדש לפירוט על הסעיפים שנכללים תחת שירותי הפיקוח ובסוף יש גם צורך בחתימת המזמין, בחתימת היועץ ובחתימת גורמים נוספים אם ישנם. במידה ולמסמך מצורף נספח, יש לוודא שהפרטים שלו מופיעים על גבי ההסכם עצמו.

אם כבר בחרת לשכור את שירותיו של מפקח בנייה לפרויקט שלך, אז לפחות כדאי לעשות את זה בצורה מיטבית. חשוב מאוד לדון בהסכם שלך איתו ולהגיע לתיאום ציפיות כדי לא להיתקל בהפתעות לא נעימות.

הסכם פיקוח בניה

כדי לערוך הסכם מוצלח עם מפקח בנייה חשוב לזכור כמה דברים בסיסיים. ראשית, יש לברר מה תפקידו של מפקח הבנייה. תפקידו של המפקח הוא לייצג את האינטרסים שלך ולפעול כך שהוראותיך יבוצעו באופן החלק ביותר, ובמקרים של חוסר תיאום כלשהו עליו לתקן זאת. שנית, על המפקח לנהל את עבורך את המגעים עם אנשי המקצוע השונים, לתאם לו"ז ולאשר את העבודה המתבצעת. מפקח טוב אף ימליץ לך על בעלי מקצוע טובים וידאג לערוך לך לוח זמנים יעיל.

מה כולל הסכם פיקוח בניה?

כמו כל חוזה שנחתם אי-פעם, גם הסכם מפקח בניה תמא 38 שכזה כולל, בין היתר, מספר הבנות והסכמים שונים שהיזם והמפקח יחתמו ויתחייבו עליהם. חשוב לעיין היטב בכל סעיף מרשימת הסעיפים, שכן מפקח הבנייה, אשר לעתים ייקרא "היועץ" או "המפקח", מתחייב עליהם. חשוב לבדוק שהמפקח חותם שהוא מתחייב להעניק שירותי פיקוח על בניית המבנה לרבות חפירה, בנייה, איטום, מערכות החשמל והאינסטלציה, חיפויים לרצפה ולקירות ועוד. כמו כן על המפקח להתחייב לעבודה שוטפת וסדירה באופן שיביא לקיום ההסכם באופן מלא.

למה צריך פיקוח בנייה?

פיקוח על הבנייה הוא עניין קריטי. להוציא את מזעור הסכנות השונות אשר עלולות להתרחש בעת ביצוע עבודה ללא פיקוח שנעשה על ידי איש מקצוע מוסמך ומיומן, ישנם כמה יתרונות שחשוב להכיר לפני שמתחילים לעבוד. פיקוח טוב יחסוך לך זמן יקר ועלויות חומרים וטיפול בכשלי בנייה מיותרים. גורמים רבים מעורבים בפרויקט בנייה ועל כן חשוב לתאם בין כל אותם הגורמים באופן המיטבי ביותר האפשרי, ובכך להפחית היתקלויות וסיטואציות לא נעימות המתרחשות במצבים כאלו.

מפקח בנייה: יכולות ומיומנויות

כדי לבחור מפקח בנייה מצוין, יש לעמוד על טיבו. מפקח בנייה מטבעו יתבקש להתמודד מול מספר גורמים בו זמנית, ולא פעם הגורמים הללו לא בדיוק גרים יחד ואוהבים זה את זה. מפקח טוב יעמוד בלחצים, יפתור את המחלוקות ויגשר בין הפערים. לאור זאת, חשוב לבחור במפקח עם יכולות וורבליות ויכולות בינאישיות מצוינות. מיותר לציין שעליו להציג יכולת ניהול וארגון, ייצוגיות ואף יכולת הנהגה. כשהמפקח שלך נושא עמו את התכונות האלו אפשר להיות סמוך ובטוח שעבודתו תניב פירות בהקדם.

מה נותר עוד לעשות?

אין ספק, תחום הבניין בארץ ובכל מקום בעולם הוא לא עניין פשוט. כל מיזם נדל"ן הוא אתגר שאין לזלזל בחשיבותו, ואנו בטוחים שקוראנו אינם כאלה. אז לאחר שהבנת את החשיבות של הימצאות מפקח בנייה בפרויקט שלך וכבר חשבת על להשיג אחד, כל שנותר לך לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

אנו בחברת אגס הנדסה ופיקוח נדאג ללוות אותך בכל שלב בפרויקט הבנייה שלך עם הסכם פיקוח בניה המותאם לצרכים הספציפיים שלך. מפקחי הבנייה המצוינים שלנו, בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום, יעניקו לך ראש שקט ובעלות הוגנת. אז למה לחכות?

מפקח בניה פינוי בינוי

מתי חותמים על ההסכם?

על הסכם בין לקוח פרטי לבין מפקח בניה חותמים לאחר שמחליטים להזמין את השירות. לפני השלב הזה עוד מתייעצים עם אנשי מקצוע ומקבלים פרטים ממהנדס אזרחי, אך לאחריו אפשר כבר להתחיל הלכה למעשה בפרויקט הבניה שעל הפרק.

חשוב מאוד לשים דגש על פיקוח בניה מקצועי בעבודות ניסור בטון https://yahalomi.co.il/ כמו כן חשוב לבחור בחברה מובילה ומומלצת המתמחה בניסור בטון.

באגס הנדסה ופיקוח מזמינים אותך ליצור קשר עם חברה אמינה ומקצועית שמתמחה בפיקוח בניה. נציגינו ישמחו כבר עכשיו לעמוד לרשותך ולהציג בפניך הסכם מסודר שיחסוך עבורך זמן, כסף ודאגות.

הסכם עם מפקח בניה

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290