התקנת פרקט למינציה: למה זה כדאי?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

חושבים להתקין פרקט חדש ומתלבטים האם ללכת על למינציה או עץ טבעי? הגעתם למקום הנכון. אז לפני שאתם ממהרים לקחת את ההחלטה, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן. מוכנים? 4 יתרונות של פרקט למינציה.

עמידות

בניגוד לפרקט מעץ שרגיש מאד למים, פרקט הלמינציה נחשב לחזק ועמיד הרבה יותר. חשוב לציין, זה לא אומר שאתם יכולים לשפוך ליטרים של מים על הפרקט ולקרצף אותו עם אקונומיקה, ממש לא. אך בהחלט תוכלו לנקות אותו באמצעות מטלית לחה ולא יקרה לו שום דבר.

במידה ואתם מתקינים פרקט ביחידת ההורים, שבה יש גם מקלחת, מומלץ להתקין סף דלת גבוה ככל שניתן על מנת למנוע מהמים לבוא במגע ישיר עם הפרקט, שכן הם עלולים לגרום לו להתנפח ולהתרומם.

עיצוב

פרקט הלמינציה הוא למעשה פרקט סינטטי שעליו מודבקת תמונה המדמה את הטקסטורה של העץ הטבעי. טכניקה זו פותחת לכם עולם שלם של דוגמאות וטקסטורות בגוונים ובצורות שונות, ממש תענוד לעיניים.

בניגוד לפרקט העץ שמגיע עם הטקסטורה המובנית, כאן תוכלו להתאים את הטקסטורה לצרכים שלכם ולחדרים השונים בבית. לדוגמא, אם מדובר בחדר ילדים תרצו פרקט בהיר בעל טקסטורה עדינה, אך מדובר בחדר של נערים מתבגרים, תוכלו להתפרע עם טקסטורה צעקנית יותר ולבחור בפרקט כהה יותר.

מחיר

אין ספק שפרקט הלמינציה הנגיש את כל התחום הזה לכל הלקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם פרקט מעץ טבעי. אז כמו בפרמטר העיצוב ממש, גם כאן תוכלו למצוא מגוון פרקטים במגוון רחב של מחירים.

כמובן שלפני שאתם ממהרים לרכוש פרקט, מומלץ לבצע סקר שוק נרחב ולברר את המחירים מראש. כל חברת פרקטים שמכבדת את עצמה תעניק לכם הצעת מחיר שכוללת גם את החומר וגם את ההתקנה.

בכל אופן, הימנעו מהצעות מחיר זולות מידי, שכן דווקא הזול עלול לעלות לכם ביוקר. בחרו בחברה במספקת לכם את הצעת המחיר המפורטת ביותר, כזו שתגרום לכם להרגיש שאתם יכולים להיות בראש שקט.

תחזוקה

כאמור התחזוקה של פרקט הלמינציה היא קלה ונוחה מאד. את הפרקט תוכלו לטאטא או לשאוב באמצעות שואב עדין שלא יגרום נזק לפרקט ולא ישרוט אותו. בנוסף, תוכלו לנגב אותו באמצעות מטלית לחה עם מעט חומר ניקוי עדין.

בכל מקרה, הימנעו מגרירת חפצים כבדים על הפרקט, זה עלול לגרום לשריטות. גם במצב כזה, תמיד תוכלו להחליף את הלוח שנפגע באחד חדש.

ולבסוף טיפ אחד קטן שגם תורם לעולם במידה כזו או אחרת. בניגוד לפרקט עץ שעשוי מעץ טבעי ודורש כריתה של עצים, פרקט הלמינציה מיוצר מחומרים סינטטיים בלבד ובכך תורם משמעותית לאיכות הסביבה. אז מעבר לכל היתרונות החומריים שציינו, הנה יתרון אחד שיעזור לכם להיות אנשים טובים יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290