כך בונים בטוח

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

כל התחום הזה של נדל"ן ובנייה של בתים ופרויקטים חדשים בארץ נמצא כל הזמן בתנופה. אך יחד עם זאת, בגלל המצוקה הקשה במתן מענה לכל מי שזקוק לבית ולנכס נדל"ן משלו, המחירים כל הזמן רק עולים עוד ועוד. מה שמוביל בסופו של דבר לקושי משמעותי עבור אנשים לרכוש לעצמם דירה למגורים.

אך ההכרח לא יגונה ואנשים עושים מאמצים הרבה מעבר לכוחותיהם על מנת לקבל בסופו של דבר פיסת קרקע משלהם לצרכי מגורים.

בגלל שכל נכס הוא ממש יקר המציאות, על כן אי אפשר לזלזל כאשר באים לבנות נכס. חובה לתת את הדעת על הבנייה שתיעשה במלוא המקצועיות ועם השקעה רבה בכל פרט ופרט. רק כך התוצאה תהיה משביעת רצון.

גם כאשר באים לשפץ בית, לשנות אותו מעט, להרחיב, לשנות, להוסיף או לחלק בצורה שונה את החלל, חשוב מאוד לעשות את זה בצורה מוקפדת, עם פיקוח מקצועי ועל ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום, על מנת שהמלאכה תיעשה בצורה הכי טובה בלי שתהיינה תקלות במהלך הבנייה.

רק בנייה שנעשית בצורה מפוקחת, היא כזו שאפשר יהיה להפיק ממנה את מלוא התועלת וליהנות מהתוצאות.

בונים עם מפקח בנייה

בנייה מפוקחת היא בנייה שנעשית תחת הליווי של איש מקצוע שתפקידו לפקח על מלאכת הבניה. כאשר בונים תחת הפיקוח של איש מקצוע מהתחום הזה, אפשר להיות רגועים ובטוחים כי התוצאה אכן תהיה טובה. בגלל שהמפקח הוא זה שלמעשה מרכז את כל התחום הזה של הבנייה והוא זה שדואג לכך כי כל איש מקצוע שנותן את שירותיו במהלך הבנייה, יעשה את זה בצורה הכי טובה והכי מקצועית. מדובר בשירות נחוץ מאין כמותו. 

מעבר לפיקוח על כל מהלך העבודה, ידאג המפקח לכך שכל הפעולות שייעשו במהלך הבנייה יהיו באופן חוקי מלא בלי כל סטייה או בעיה כלשהי. כי בנייה שלא נעשית כראוי מהבחינה החוקית עשויה להיגרר לבעיות בירוקרטיות שונות ועד לצווי הריסה.

מפקח בנייה לפרויקטים של תמ"א 38

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי מבנים רבם נכנסים להליכים של תמ"א 38. לרוב מתבצעים הפרויקטים תחת ניהול של קבלן שנוטל על עצמו את כל הפרויקט.

חשוב לזכור כי קבלן, מקצועי ככל שיהיה, לא באמת יכול להבטיח את העבודה המושלמת בלי שיהיה מפקח בנייה בשטח. לא תמיד הקבלן יספר לכם על כך. אך אם הדרישה תבוא מצדכם, אתם בהחלט תוכלו לקבל גם את השירות הזה וכך תיהנו מפיקוח מקצועי ומשירות טוב יותר לכל אורך תהליכי הבנייה.

אז כאשר אתם מחפשים עורך דין נדל"ן מומלץ לצורך ליווי תהליך הבנייה, זכרו גם את התפקיד החשוב של מפקח הבנייה כי זה ממש לא מיותר. הודות לליווי המקצועי שלו תהיו הרבה יותר רגועים וגם מרוצים מהתוצאות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290