כלי עבודה לשיקום מבנים

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בדיקת טיחבכדי להכיר כלי עבודה לשיקום מבנים, צריך תחילה להכיר את טיב המשימות האופייניות לתהליכי שיקום. חלק מן המשימות הללו הן משימות טיפוסיות בענף הבנייה, אך חלקן ייחודיות וייעודיות לתחום שיקום המבנים, כך שארגז הכלים של איש המקצוע לא יכול להתבסס על כלי עבודה בסיסיים לבנאי, וחייב לכלול בתוכו אלמנטים מקצועיים שעליהם נפרט בשורות הבאות.

מהן המשימות האופייניות למשימות שיקום מבנים?

כאמור, כלי עבודה לעבודות שיקום מבנים הוא פועל יוצא של המשימות האופייניות בתחום זה. משימות אלה יכולות לכלול פעולות בנייה קלאסיות או נכון יותר שיפוץ קלאסי, ובכלל זה שבירת קירות, הרמת מרצפות, חיתוך בטון וכמובן כל פעולות הבנייה שניתן לחשוב עליהן. יחד עם זאת, בתהליך של שיקום מבנים עשויות להיות מטרות שונות שיש להשיג, ושאינן נחשבות לעבודות בנייה או שיפוץ קלאסיות: חיזוק קירות, חיזוק עמודי וקירות תמך, חיזוק יסודות, ניקוי עמוק של קירות חיצוניים, שימור אלמנטים ארכיטקטוניים, עיבוי קונסטרוקציות ואלמנטים קיימים וכדומה.

פעולות השיקום יכולות להשתנות ממקרה למקרה, בהתאם למטרת השיקום. שיקום מבנה שנפגע מרעידת אדמה או פיצוץ בלון גז, אינו דומה לשיקום מבנה המיועד לשימור. שיקום בפרויקט תמא 38 אינו דומה לשיקום קוסמטי אסתטי של המבנה. כלי עבודה לשיקום מבנים על כן, נקבעים בהתאם לסוג השיקום הנדרש, אך לרוב יכללו כלים המיועדים לחיזוק מאסיבי מחד ולשימור עדין מאידך.

כלי עבודה – תנאי הכרחי להצלחת השיקום

ישנן יותר מדי דוגמאות של פעולות שניתן לעשות גם ללא כלי העבודה המתאימים, אך לקבל תוצאה שהיא הרבה פחות טובה מהנדרש. גם שיקום של מבנה ניתן לעשות באמצעות כלי העבודה הקלאסיים שמצויים בארגז הכלים של כל קבלן שיפוץ, אבל בכדי להבטיח שהמבנה יעמוד בקריטריונים ובתקנים הנדרשים, ובכדי להבטיח שתהליך השיקום אינו כרוך בנזק למבנה, חשוב שפעולות השיקום תבוצענה באמצעות כלי עבודה לשיקום מבנים בלבד – החל מכלי עבודה אישיים כמו שפכטל, פטיש או צבת וכלה במכשור כבד המיועד לחדור לעומק היסודות, פיגומים שאמורים להוות תחליף לעמודי תמך בזמן השיקום וכן הלאה.

במקרים רבים של שיקום מבנים, רמת הביצוע של העבודה לא מסתכמת רק בתוצאות האסתטיות של התוצר הסופי, אלא גם ובעיקר ברמת הבטיחות של השימוש במבנה. בניין שנפגע ברעידת אדמה ומהנדס קבע לגביו כי יש לבצע בו שיקום יסודי, זה קריטי שתהליך השיקום יבוצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי כל הכללים ההנדסיים הרלוונטיים על מנת להבטיח את בטיחות השימוש במבנה בעתיד, ובכדי להבטיח שזו אכן תהיה התוצאה, חובה לעשות שימוש בכלי עבודה לשיקום מבנים. רק באמצעות שימוש בכלי העבודה המתאימים ניתן יהיה להבטיח עמידה מלאה של המבנה בקריטריונים ההנדסיים שבשמם נשלח הבניין לשיקום מלכתחילה. את הכלים הללו אפשר למצוא אך ורק אצל קבלנים המתמחים בשיקום מבנים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290