כמה עולה לבנות מבנה קל מפנל מבודד?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מחיר בניית משרד נייד

כמה עולה לבנות מבנה קל מפנל מבודד?

כולל אלומיניום, דלתות חלונות בגודל 12 מ"ר

30,000 – 40,000 ש"ח

 

פנל מבודד נחשב למוצר ידידותי לסביבה המכיל פנל מחומר אלומיניום הממולא בחומר בידוד הנקרא פוליסטירין, המעניק בידוד ועמידות. בעזרת הפנל המבודד ניתן לבנות שלל מבנים כאלו ואחרים, החל מחדרים, בתים, משרדים ועד פרגולות, מרפסות וחיפויים. על מנת לבנות מבנה מפנל בודד כל החלקים מיוצרים ומותאמים במפעל בהתאם לדרישות ובפועל בשטח נשאר רק תהליך הרכבתם אלו לאלו.

א. אם ברצונכם לבנות מבנה כדאי לכם לקרוא ולבדוק על יתרונות הבניה מפנל מבודד, הבניה נעשית בשקט, במהירות, בעלות נמוכה יותר מבניית מבנה מבטון, והמבנה בעל בידוד תרמי ואקוסטי מעולה.                                                                               ב. בעתיד אם תרצו תוכלו לנייד את המבנה ממקום למקום.

מחיר בניית משרד נייד (20 פיט)

 

12,000 – 32,000 ש"ח

 

בניית משרד נייד הוא חלק מיתרונות הבניה הקלה. בניה קלה תאפשר לכם לבנות את המשרד בזמן קצר ועלויות נמוכות, הנמוכות בשליש מהליך הבניה הרגיל המבוסס בטון.  המבנה הקל הינו אטום למים, מבודד תרמית ואקוסטית, וזאת עקב חיבורי תפרים אטומים של פאנלים אלו לאלו. הקירות נבנים בצורה ישרה, חלקה ואיכותית על ידי בלוקי בטון . פנל מבודד נחשב למוצר ידידותי לסביבה המכיל פנל מחומר אלומיניום הממולא בחומר בידוד הנקרא פוליסטירין, המעניק בידוד ועמידות. הבניה הקלה משתמשת בחומרים קלים וחומרים המכילים פלדה ובטון ונחשבת לבניה ירוקה.

א. אם אתם בעד בניה ירוקה כדאי שתקראו על בניה קלה. הבניה הקלה נחשבת בניה ירוקה עקב צמצום הפסולת הנוצרת בהליך הבניה בכחצי מהמקובל.

ב. במידה שאתם לחוצים בזמן ורוצים שהנכס שלכם יהיה מוכן תוך מספר חודשים עד שנה, כדאי לשקול לבנות אותו על ידי חומרים קלים.

ג. בעתיד אם תרצו תוכלו לנייד את המבנה ממקום למקום.

מהו המחיר לבנייה קומה נוספת בבניה קלה?

2,100 – 2,500 ש"ח

במהלך בניית קומה נוספת, תוכלו לבנות קומה נוספת על מבנה קיים עשוי בטון או על מבנה נייד הנבנה בבניה קלה.  הקומה הנוספת תכיל מבנה  האטום למים, מבודד תרמית ואקוסטית, וזאת עקב חיבורי תפרים אטומים של פאנלים אלו לאלו. הקירות נבנים בצורה ישרה, חלקה ואיכותית על ידי בלוקי בטון . פנל מבודד נחשב למוצר ידידותי לסביבה המכיל פנל מחומר אלומיניום הממולא בחומר בידוד הנקרא פוליסטירין, המעניק בידוד ועמידות. הבניה הקלה משתמשת בחומרים קלים וחומרים המכילים פלדה ובטון ונחשבת לבניה ירוקה.

א. עשו הערכה מדויקת של עלויות הבניה לפני אשר תתחילו את הפרויקט.

ב. עשו בדיקה על יתרונות הבניה הקלה וחסרונותיה, והיעזרו בבעל מקצוע המתמחה בסוג בניה זה.

ג. בקשו חוות דעת מאנשים אשר הרחיבו את ביתם באמצעות בניה קלה ועל אילו אנשי מקצוע הם ממליצים לצורך פרויקט זה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290