לא מתפשרים! עיצוב מצבות ליקירכם אצל המומחים של טופ מצבות

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מצבה היא מוצר מורכב. מצד אחד יש את כל הנושא הרגשי. את הרצון שלנו להנציח את המנוע באופן שיזכיר ויכבד אותו, תהליך המלווה לעתים בכאב, רגשות עזים שצפים וכמובן קרבה משפחתית. מהצד השני, מדובר במשהו שנמצא קבוע לאורך כל ימות השנה, 24 שעות ביממה בחוץ. שמש, רוח, גשם, ברד, אולי אפילו שלג, לחות, יובש. לכן, שנמצאים בסיטואציה בה אנחנו צריכים לעצב מצבה לאדם היקר לנו כל כך, עלינו לחשוב גם על הצד הרגשי שמתחבר לתהליך העיצוב של המצבה וגם לצד הפונקציונלי, כלומר זו צריכה להיות מצבה שעשויה מאבן חזקה, עמידה הן לפגעי מזג האוויר והן לפגעי הזמן. זה בדיוק מה שאנחנו ב- טופ מצבות עושים.

 

איך בוחרים את המצבה המתאימה?

המומחים של טופ מצבות בנו תהליך ייחודי שיאפשר להקל על המשפחה בתקופה מורכבת זו. חשוב להבין שבישראל המנהג הוא לקבור את הנפטר לפי כל מיני סוגים של קבורות. יש קבורת שדה, קבורה משפחתית, קבורה זוגית, קבורה בקומות, קבורה רמה וקבורת על. לכל סגנון קבורה חייבים לבצע התאמות ולבחור בעיצובים מיוחדים. לכן, חשוב לבחור חברה מקצועית שתדע לעשות את ההתאמות ביחד אתכם. המומחים שלנו יציגו בפניכם איזו מצבה מתאימה לסוג הקבורה שתבחרו, תכוון אתכם לגבי הטקסט שחייב להיות כתוב ותציע לכם רעיונות עיצוביים כדי שהמצבה תשקף את אופיו של המנוח ותנציח אותו על הצד הטוב ביותר.

 

טופ מצבות: אילו שירותים אנחנו מציעים לקהל לקוחותנו?

פרט לתהליך של ייצור ועיצוב מצבות ממש מהתחלה, חברתנו טופ מצבות מספקת עוד מגון רחב של שירותים כמו חידוש מצבות, תיקון מצבות, תחזוקה של מצבות ושיפוץ מצבות.

 

מצבות לפי אבנים

יש כמה סוגים של אבנים מהן נהוג לייצר מצבות. לכל אבן יש את התכונות שלה. המצבה הפשוטה ביותר מיוצרת מאבן חברון. זוהי אבן גיר הנמצאת באזור חברון וקל מאוד לעבד וללטש אותה. המחיר שלה יחסית נמוך והיא באה בגוון בהיר. סוג נוסף ממנו נהוג לייצר ולעצב מצבות זו מצבה משיש טורקי. למעשה זו האבן הנפוצה ביותר לבנייה של מצבות. הגוון שלה אפור כחול והיא מאוד איכותית, מחזיקה מעמד לאורך שנים רבות ללא כל צורך בתחזוקה. קיימת גם אפשרות לייצר מצבה מאבן גרניט. זהו שיש קשה ועמיד ששומר על הצבע שלו ללא בלאי. מגיע בשלל גוונים, אך בהשוואה לאבנים האחרות המחיר שלו גבוה בצורה משמעותית.

 

בכל אופן, בהיותכם בוחרים אבן או שיש להכנת מצבה יש לקחת בחשבון קריטריונים שונים כמו הגוון, הסגנון העיצובי, האותיות שיתאימו, רמת עמידות, חוזק, גמישות עיצובית וכמובן תקציב. כלומר, אם מראש אתם יודעים שהתקציב מוגבל, עדיף לבחור באבן שלא דורשת הרבה תחזוקה והמחיר שלה מלכתחילה נמוך. לעומת זאת, אם התקציב יותר גמיש, אפשר ללכת על אבן יוקרתית בעיצוב ייחודי. ניתן גם לייצר מצבות בהתאמה אישית.

 

למה להכין מצבה איתנו?

  • שירות אנושי
  • גמישות
  • מגוון רחב של מצבות מאבנים סטנדרטיות או ייחודיות
  • עמידה בזמנים זמינות גבוהה
  • שירות בפריסה ארצית
  • ניסיון רב שנים ומקצועיות
  • ליווי מלא בתהליך כולו

 

למידע נוסף ומענה על שאלות, צרו איתנו קשר ואנו נשמח לעזור בעיצוב מצבה עבור יקירכם!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290