ליווי מפקח בניה בשלב קבלת היתר בניה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 

 

השלב החשוב ביותר בכל פרויקט בנייה הוא השלב שבו מגישים לאישור את כל הניירת והתכניות. מדובר בביורוקרטיה הכרחית וחיונית שבלעדיה אי אפשר אפילו לבצע צעד אחד לקראת בנייה או חפירת היסודות. אם לא מבצעים אותו נכון צפויות ללא ספק בעיות בהמשך, משום שההתאמות בין ההיתר לבנייה לבין מה שקורה בשטח הכרחיות כדי לקבל אישורים ללא חריגות בנייה. אם אינכם יכולים להיות שם בעצמכם, חשוב שתמנו נציג מטעמכם לפעול בשמכם.

למה חשוב פיקוח בניה?

לא מיותר לציין שחריגות מועדות להליכים משפטיים וגם להטלת קנסות והריסת הבנייה, ולכן פיקוח בניה הכרחי בשלב זה. ללא ליווי צמוד של מי שמבין היטב במה כרוך הליך אישור התכניות לבניה לא תוכלו להיות בטוחים לעולם שאכן בונים את הפרויקט שלכם נכון ולפי חוק. מי שבונה את פרויקט הבניה הוא זה שמחפש ומוצא מפקח בניה לשלב קבלת היתר בניה ולכן חשוב למצוא בעל מקצוע שבא מתחום זה ולא רק עסק בבניה מעשית.

במי לבחור למפקח בניה?

אנשי המקצוע שמתאימים לתפקיד זה חייבים להיות אל רק בעלי ניסיון בשטח, כי אם גם בעלי הידע הרלוונטי בבניה שקשור לניירת ולחוקים. זה כולל בעיקר אנשי מקצוע כמו אדריכלים והנדסים שיש להם משא ומתן עם גורמי אכיפת החוק והם יודעים בדיוק למי לפנות ובאילו ועדות תכנון ובניה ורשויות יש להגיש את הבקשה להיתר בניה, וכיצד לעקוב אחר הליך האישור שלה.

כיצד מכינים תיק מידע להגשה להיתר בניה?

תיק המידע הוא התיק שעליו מבוססת הבקשה להיתר בניה והמפקח צריך להכיר אותו על בוריו. תוכלו למצוא עשרות אדריכלים באתר המרכז לאדריכלות עורך מוסמך צריך להכין את הבקשה רשמית ולכלול בה את כל המסמכים הרלוונטיים מבלי להשמיט שום דבר, אחרת התיק והבקשה יוחזרו להשלמות נוספות. זה יגרום לא רק לעיכובים אלא גם לפסילות ולדחייה של מתן ההיתר, או אפילו סירובים. מי שמגיש בשמכם את הבקשה ייפגש עם מי שאחראי על הרישוי כדי להתחיל את התהליך של הבדיקה.

בדיקת תיק המידע והתכניות

במשרדי הרישוי יבדקו את המסמכים שהגשתם לקבלת היתר בניה ואם הם לא חסרים את מסמכי הבעלות על הקרקע או הנכס, כל החתימות הנדרשות של בעלי התפקידים ועורכי הבקשה, כל המדידות שמודד מוסמך ערך למענכם, פרטים אישיים שלכם וכדומה. אם אין התאמה בין החתימות למסמכים הם יוחזרו להשלמות נוספות והפרטים שלכם יעודכנו בהתאם לדיווחים שלכם.

מה עושה מפקח הבניה?

מפקח בניה הוא הנציג שלכם בפרויקט והוא מחויב לכם. מלבד תיאומים ומגעים עם הרשויות ועם גורמי הרישוי, עליו לבדוק כל הזמן שהעובדות נעשות כחוק ובשלב זה שההליכים לבדיקת המסמכים ולהוצאת ההיתר נעשים בזמן וכמו שצריך. זה כולל גם בדיקת השטח והתכניות ועד כמה הן תואמות את המציאות של הנכס ושל בקשת ההיתר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290