למה בעצם צריך בדק בית בדירה חדשה מקבלן?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

ההתרגשות בעיצומה כאשר מקבלים דירה חדשה מקבלן. עבור רוב הזוגות מדובר על התגשמות החלום, חלום שהם חולמים להשיגו שנים ארוכות. אך אל תיתנו להתרגשות לסנוור אתכם, עליכם להיות מודעים לכך שאתם עושים את הבחירות הנכונות. מדובר על עסקה שכוללת בתוכה סכומי כסף גבוהים מאוד, ולכן מוטב כי תדעו שאתם מקבלים את מבוקשכם. בדק בית בדירה חדשה מקבלן יכול להיות הפתרון שיחסוך לכם אי נעימות רבה. מה הופך את האפשרות של בדק הבית לאפשרות אידיאלית גם עבור דירות חדשות מקבלן?

 

גם בדירות חדשות קיימים ליקויים

זה שעל פניו הדירה נראית חדשה לגמרי, זה לא אומר כי כך זה גם במציאות. לא מעט אנשים שנכנסו לדירה חדשה מקבלן גילו לאורך הדרך לא מעט ליקויים שונים. כאלה שהם לא היו מודעים אליהם כאשר הם קיבלו את המפתחות עם הכניסה לדירה. אין דבר יותר מתסכל מאשר לגלות ליקויים שונים לאחר הכניסה לדירה. ברגע שתבצעו בדק בית לפני שתיכנסו לדירה תוכלו לדעת כי לא מצפות לכם הפתעות.

 

תיקון הליקויים טרם הכניסה לדירה

ישנם מקרים שבהם גם הקבלן בעצמו לא מודע לכל הליקויים השונים. לכן ברגע שתסיימו לבצע בדק בית, תוכלו לדרוש מהקבלן לבצע את התיקונים. הקבלן יבצע את התיקונים השונים עוד לפני שאתם נכנסים לבית עצמו. המשמעות היא שתהיה לכם אפשרות להמשיך בשגרת היום הרגילה שלכם ללא כל בעיה. הרי זה לא אידיאלי לבצע תיקון של ליקויים כאשר כל בני המשפחה נמצאים בתוך הבית. תחושת אי הנוחות תהיה תחושה שאי אפשר להתעלם ממנה, גם אם מאוד רוצים.

 

הביאו לבית איש מקצוע ניטראלי

תזכרו כי איש המקצוע שעושה בדק בית טרם הכניסה לדירה, הוא איש מקצוע ניטראלי. אין לו אינטרס למצוא ליקויים שונים מצד אחד, ומצד שני אין לו רצון לייפות את המציאות. זה שהקבלן אומר שהדירה מגיעה אליכם תקינה לגמרי, זה לא אומר כי אתם יכולים לסמוך על זה. הכי טוב מבחינתכם יהיה להכניס איש מקצוע שמגיע עם הידע ועם הניסיון הדרוש לביצוע בדיקה. הוא ישקף לכם את המציאות בדיוק כמו שהיא, כך תוכלו לעשות את ההחלטות הנכונות.

 

הדירה עדיין נמצאת באחריות הקבלן

חשוב מאוד לעשות בדק בית בדירה חדשה מקבלן מכיוון שהיא עדיין נמצאת תחת אחריותו. כלומר התיקון של כל הליקויים השונים אמור להיעשות על ידי הקבלן ולא על ידכם. אם תיזכרו לבצע את הבדיקות בשלב מתקדם יותר, זה יביא לכך שאתם תשלמו על התיקונים. לעיתים מדובר על עשרות אלפי שקלים שיהיה עליכם להוציא על תיקון הליקויים. עשרות אלפי שקלים שהייתם יכולים להשקיע אותם לטובת שדרוג הבית בהיבטים אחרים. לכן חשוב מאוד לעשות בדיקה מקיפה לבית לפני שאתם נכנסים אליו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290