מדוע כדאי להביא יועצי בטיחות מחוץ לעסק?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

כמעט בכל עסק גדול חשוב מאוד שיהיו יועצי בטיחות שמטרתם לסייע בשמירה על הבטיחות של כל הנוכחים. בין אם מדובר על האורחים שמגיעים ובין אם מדובר על העובדים הנמצאים במקום. שמירה על הבטיחות של כל האנשים הנמצאים בעסק היא חשובה, והיא עשויה למנוע פציעות מיותרות. המטרה של אותם יועצים היא לזהות את המפגעים ואת הבעיות עוד לפני שהן מביאות לפציעות. אך מדוע כדאי שלא למנות נאמני בטיחות מתוך העסק?

 

לרוב זה פשוט יהיה זול יותר עבורכם

בתור בעלי עסק אתם בוודאי רוצים לעשות את הבחירה שתהיה לכם הכי משתלמת במישור הכלכלי. כאשר אתם מעסיקים עובד במשרה מלאה שמטרתו תהיה לשמור על הבטיחות, העלויות עשויות להרקיע שחקים. בו בזמן כאשר אתם מביאים בן אדם מבחוץ שיסייע במישור הזה, העלויות יהיו נקודתיות בהתאם לתרומה שלו בפועל. כך שלרוב מדובר על החלטה שהיא הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה עבורכם. יש לכם את הכוח לשמור על הבטיחות של כל האנשים הנמצאים בתוך העסק שלכם.

 

יועצי בטיחות מנוסים ומיומנים

הניסיון של יועץ הבטיחות הוא קריטי להצלחתו בתפקיד. ברגע שיועץ בטיחות יהיה מנוסה ומיומן, הוא ידע לשים את האצבע על כל הבעיות האפשריות עוד לפני שהן עושות נזק. אך אם תביאו עובד מתוך החברה, לא בטוח שיהיה לו את הידע המספק בכדי להגן עליכם מפני מפגעים כאלה או אחרים. ברגע שתפנו לחברה אשר מתמחה בתחום הזה, תוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים הכי טובות שיש. בידיים של יועצי בטיחות שיודעים בדיוק איך לשמור על העסק שלכם, ולהפוך אותו להכי בטוח שיש.

 

חברה חיצונית לא תהיה כפופה לעסק

כאשר עובד מתוך העסק יצטרך לשים בפני בעלי העסק מראה על ההתנהלות, הוא עשוי לעשות זאת בצורה לא מספקת. אך כאשר אתם פונים לחברה חיצונית שהיא זאת שתשים לבעל העסק את המראה הנדרשת על הפעילות הלא נכונה, היא תעשה את זה בצורה חד משמעית. כי בסוף התפקיד של יועצי בטיחות הוא לא תמיד תפקיד נעים, אך מדובר על התפקיד הכי חשוב שיש. כי בסוף מדובר כאן על הבטיחות של העובדים ועל הבטיחות של כל מי שנכנס אל תוך העסק.

 

זמינות הרבה יותר גבוהה לכל צורך

עובדים מתוך העסק יכולים להגיע או לא להגיע לעבודה, הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. אך אתם מוכרחים כי יועצי בטיחות יהיו זמינים על מנת לספק לכם את חוות הדעת הנדרשת. לכן במצב כזה מוטב יהיה כי תזמינו חברה חיצונית שתעמיד לרשותכם יועץ בטיחות בכל פעם שתצטרכו. לא משנה באיזה יום או באיזה תקופה יהיה תרצו כי הוא יגיע אל תוך העסק שלכם. פתאום תבינו כי זה צעד שהוא הרבה יותר נכון עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290