מה ההבדל בין חברת הובלות לפינוי דירות?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בהיותנו מחפשים לארוז נכס או דירה או אפילו לפנות אותו באופן מיידי, יש שני שירותים פופולארים שנוטים קצת לבלבל אותנו הישראלים. האחד נקרא שירות הובלות והשני פינוי דירות. בשורות הבאות נציג בפניכם מה ההבדל בין שני השירותים הללו, למי כל שירות מתאים וכמובן איך בוחרים.

 

שירות הובלות

כאשר אנחנו בוחרים חברת הובלות, יש שתי אפשרויות עיקריות. אפשרות אחת היא תשלום עבור הובלה בלבד. כלומר, צוות החברה מגיע למיקום הדירה, הבית או המשרד, מעמיס את הארגזים, הרהיטים ואת כל הדברים שאנחנו רוצים להעביר איתנו לדירה הבאה שלנו ותוך זמן קצר, כל הדברים יהיו בבית החדש. האפשרות השניה היא בעצם שירות משולב. אריזה יחד עם הובלה. כלומר, נציג, שניים או שלושה מגיעים אלינו הביתה, תלוי בכמות הדברים שיש לנו לארוז, ממיינים, זורקים את כל מה שלא צריך בהנחיתנו כמובן, כותבים על כל ארגז לאן הוא שייך ובשלב הבא עוטפים את כל מה ששביר או יכול להיהרס כמו רהיטים,מראות, חפצים אישייםלאחר מכן מובילים את כל החפצים ואת כל הארגזים במשאית גדולה. יש גם שירות הובלות שכולל פריקה של הארגזים, חברות המעניקות שירותים נוספים כמו למשל פירוקה והרכבה של רהיטים וכדומה. שירות כזה לרוב יעלה כמה אלפי שקלים.

 

פינוי דירות

שירות פינוי דירות הוא שירות שנעשה ללא עלות. כן כן. מה ששמעתם ללא עלות. בעוד שירות הובלות מתאים למי שעובר דירה ויש לו יחסית כמות גדולה של חפצים להעביר, שירות פינוי דירות מתאים לכל מי שמפנה דירה או שיש לו נכס שבבעלותו ולא מעוניין להתעסק עם תהליך הפינוי. נציגי החברה מגיעים לנכס בין אם זה דירה, בית, מחסן או משרד, מפנים את כל הדברים בכדי שאותו מקום יישאר ריק ואז ניתן יהיה לעבור אליו, למכור אותו או לחילופין להשכיר אותו. חלק מהחברות גם מספקות שירותי אלטע זאכן ואז משלמות לכם על חלק או על כל הציוד, דואגות להעביר לתרומה את מה שאפשר ולזרוק את מה שלא ניתן יותר להשתמש בו. השירות מתאים לאנשים שקיבלו דירה בירושה למשל וצריכים לפנות אותה, למי שעובר לחול לתקופה ארוכה ואין לו איפה לאחסן את הציוד שלו ובכלל לכל מי שרוצה לפנות ציוד מבלי להעביר אותו ביחד איתו למקום הבא אליו הוא עובר.

 

מחפשים חברה מקצועית המתמחה בפינוי נכסים, פינוי ירושות ועזבונות? אם יש לכם נכס שאתם חייבים לפנות באופן מיידי, חברת צ'לו פינוי דירות תספק עבורכם את כל השירות מאועד תבלי שתצטרכו להתאמץ כלל וכלל. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למעשה ליצור איתנו קשר, להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ולתאם עבורכם זמן מתאים לפינוי הכנס.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290