מחירון בנייה קלה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

עלות בניה קלה על פי מטר

1,200 – 2,700 ש"ח
במידה ואתם שוקלים לבנות את הנכס הבא שלכם או את הבית הראשון , כדאי שתכירו את אפשרויות הבניה הקלה. בניה קלה תאפשר לכם לבנות את בית חלומותיכם  בזמן קצר ועלויות נמוכות, הנמוכות בשליש מבניית בית בדרך הבניה הרגילה. המבנה הקל הינו אטום למים, מבודד תרמית ואקוסטית, וזאת עקב חיבורי תפרים אטומים של פאנלים אלו לאלו. פנל מבודד נחשב למוצר ידידותי לסביבה המכיל פנל מחומר אלומיניום הממולא בחומר בידוד הנקרא פוליסטירין, המעניק בידוד ועמידות. הבניה הקלה משתמשת בחומרים קלים וחומרים המכילים פלדה ובטון ונחשבת לבניה ירוקה.

א. אם אתם בעד בניה ירוקה כדאי שתקראו על בניה קלה. הבניה הקלה נחשבת בניה ירוקה עקב צמצום הפסולת הנוצרת בהליך הבניה בכחצי מהמקובל .

ב. במידה שאתם לחוצים בזמן ורוצים שהנכס שלכם יהיה מוכן תוך מספר חודשים עד שנה, כדאי לשקול לבנות אותו על ידי חומרים קלים.

תוספת חדר בגודל -12-10 מ"ר מחיר לעבודה קומפלט

במהלך שיפוץ הבית בחרו מפקח בניה מקצועי, אנשים רבים בוחרים להרחיב את ביתם על ידי הוספת חדר נוסף, בן אם חדר רגיל או חדר ממ"ד. במהלך תהליך הוספת החדר יבנה חדר לרמת גימור קומפלט. במהלך העבודה, יבנה החדר כאשר קירותיו ותקרתו עשויה בטון, החדר יעבור תהליך של ריצוף  וצביעה. עבודת הצביעה כוללת עבודות הכנה, למשל, תיקוני טיח, שפכטל, איטום ועבודת גבס.  שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. כיום, הליך צביעת הקירות נעשה על ידי צבע אקרילי אשר נחשב לצבע איכותי, הנשמר לאורך זמן ולצבע עמיד.  בנוסף להליך הצביעה החדר יעבור התקנת מערכות חשמל, מים וביוב כנדרש. בנוסף, יותקנו בחדר מערכות תקשורת הכוללות נקודות טלפון, חשמל ואינטרנט.
11,000 – 16,000 ש"ח
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290