מחירון צביעת דירה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מחירון צביעת דירות לפי גדלים

לפני שמחליטים על גוון הצבע בו צובעים, מומלץ להתחשב בנתוני הדירה. גוונים בהירים מעניקים לדירה תחושה שהיא גדולה ומרווחת. גוונים כהים מעניקים תחושה שהדירה קטנה יותר, ולכן אם הדירה גם ככה קטנה אולי כדאי לצבוע אותה בצבע בהיר ולא כהה, על מנת לתת אשליה שהיא גדולה יותר.

צביעת דירה גדולה   3,000 – 4,000 ש"ח

עבודת הצביעה כוללת עבודות הכנה, למשל, תיקוני טיח, שפכטל, איטום ועבודת גבס. מחיר צביעת הדירה משתנה בהתאם לגודל הדירה, מצב הקירות וההכנה שהם דורשים, גוון הצבע בו תרצו לצבוע. שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. כיום, הליך צביעת הקירות נעשה על ידי צבע אקרילי אשר נחשב לצבע איכותי, הנשמר לאורך זמן וולצבע עמיד. במידה שבחרתם לצבוע את חדר האמבטיה, כדאי להשתמש בצבע אקרינול המגן על הקיר מפני רטיבות ועובש.

צביעת דירה קטנה   2,100 – 2,500 ש"ח

במידה שהחדר אותו אתם רוצים לצבוע יכול להתחמם ולהגיע לטמפרטורות גבוהות, עקב אח או קמין שמותקן בו או כי משמש לצורך עבודה הכוללת עבודות ריתוח. מומלץ להפוך את החדר לבטיחותי על ידי צביעת החדר בצבע עמיד. ישנם גוונים רבים לצבע עמיד חום, תוכלו לבקש מבעל המקצוע לראות את שלל הגוונים האפשריים ולבחור מתוכם.

צבע ושפכטל אמריקאי  60 – 85 ש"ח

לפני שמחליטים על גוון הצבע בו צובעים, מומלץ להתחשב בנתונים החדר. גוונים בהירים מעניקים לחדר תחושה שהוא גדול ומרווח. גוונים כהים מעניקים תחושה שהחדר קטן יותר, ולכן אם החדר גם ככה קטן אולי כדאי לצבוע אותו בצבע בהיר ולא כהה, על מנת לתת אשליה שהוא גדול יותר. במידה שאתם חובבי צבע כהה ולא רוצים לוותר, גם אם החדר קטן, כדאי לחשוב על צביעת קיר אחד בחדר בצבע כהה והשאר בצבע בהיר על מנת להעניק קונטרסט וייחודיות, למשל, אם תצבעו את הקיר עליו נשענת המיטה בחדר השינה, כל העיניים יהיו על המיטה ברגע שנכנסים לחדר.

צביעת חדר בודד  400 – 1,100 ש"ח

עלות צביעת חדר מדרגות 1,000-30,000

מומלץ לחשוב ולבדוק את נושא צביעת חדר המדרגות בצבע אקריל. אמנם צביעת חדר המדרגות מוגבל לתקציבי ועד הבית וצבע אקריל יקר יותר, אך כדאי לחשוב על כך מכיוון שצבע האקריל הוא עמיד ואיכותי יותר מצבע סיד.

צבע חוץ (צביעה חיצונית למבנה) 100 שח למר

צביעה חיצונית למבנה נועד על מנת לשפר את חזית הבית או הבניין. במהלך השיפוץ חזית הבניין עוברת צביעה מחדש, עבודות אטימות לאיטום חורים ואיטום גג הבניין, עבודת טיוח וקילוף חיפוי הבניין הקיים וצביעתו מחדש. שיפוץ הבניין איננו רק תהליך אסטי, אלא תהליך המשפר את איכות הבידוד והאיטום. שיפוץ חזית הבניין תורם בהעלאת עררך הדירות בו ואיכות החיים. במהלך הצביעה המבנה נצבע בשתי שכבות צבע. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר.

במידה שהמבנה החיצוני אותו אתם צובעים הוא בניין, מומלץ לבצע ישיבת דיירים ולבדוק מה דעתם של הדיירים בנוגע לגוון הצבע בו הבניין יצבע. אחרי הכל, איננו צובעים את הבניין כל יום והצבע ישפיע על נראות הבניין ורגשות הדיירים בו.

פגישת ייעוץ עם קבלן צבע

מומלץ להזמין קבלן צבע כאשר מתכננים לצבוע את פנים הבית או את חלקו החיצוני. קבלן הצבע ייתן לכם הצעות מחיר לצביעת החלקים אותם אתם רוצים לצבוע בבית, יראה לכם את פלטת גווני הצבעים, ויספר לכם אודות סוגי הצבעים השונים. כיום בשוק, ישנם חברות רבות המייצרות צבע לצביעה וסוגים רבים של צבע, הקבלן יוכל להסביר לכם מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי הצבעים ולהמליץ על סוג הצבע המתאים עבורכם.

בעת עבודה מול קבלן צבע, מומלץ לשתף אותו בכל השאיפות שלכם לבניית הקירות תוך שיתוף בבעיות אליהם אתם מודעים, למשל, רטיבות בקיר.

צביעה של דלת פח (קומפלט)

צביעת דלת פח מתאימה לדלת בעלת מראה מיושן. הצבע בו צובעים דלתות פח הוא צבע חזק ועמיד. צביעת דלת מתכת מתבצעת בשתי צבעים, צביעת הדלת בצבע יסוד ולאחר מכן צביעתה בצבע עליו. צבע היסוד נועד על מנת לחזק את תשתית הדלת והוא נצבע כשכבת הצבע הראשונה. צבע זה מספק בסיס איתן לצורך מריחת הצבע העליון ונמרח בשתי שכבות צבע. הצבע העליון מטרתו להגן על גלת הברזל מפני נזקי מזג האוויר ומשמש גם כאמצעי דקורטיבי.

הצבע העליון בו צובעים את דלת הפח מגיע במגוון צבעים, מומלץ לבדוק על אפשרות לצבוע את הדלת בטקסטורות שונות על מנת להעניק לה מראה ייחודי. צביעת הדלת בצבע צבעוני, למשל, תכלת, יכול להעניק לדלת מראה צעיר ושמח.

קילוף קיר "טיח שפריץ" כולל צביעה מלאה- 180שח

פעם היה מאוד נפוץ לעשות בבית קירות שפריץ, כולכם וודאי נתקלתם בהם לפחות פעם אחת בחייכם. על מנת להסיר את חיפוי השפריץ הנחשב למיושן ולא מודרני מקירות הבית, תבוצע עבודת קילוף החיפוי, החלקת הקירות וצביעה מחדש של הקירות. במהלך התהליך במידה ויש חורים בקיר או שהקירות לא ישרים הם יעברו תהליך איטום ויישור. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. מחיר קילוף קיר "טיח שפריץ" וצביעתו תלויים בגודל הקיר אותו תרצו לצבוע.

במידה ורק קיר אחד מחופה ב"טיח שפריץ" כקיר דקורטיבי ואתם רוצים לקלף אותו, מומלץ לשקול צביעה של כלל החדר או החלל על מנת להימנע מהבדלים בגווני הצבע.

צביעת מטבח בצבע אקרילי -1,200 שח

מומלץ לחשוב על צביעת המטבח בגוון בהיר המעניק לו אור, מראה גדול ומרווח ותורם בהענקת מראה חם לבית. גוונים בהירים מעניקים לחדר תחושה שהוא גדול ומרווח. גוונים כהים מעניקים תחושה שהחדר קטן יותר, ולכן אם החדר גם ככה קטן אולי כדאי לצבוע אותו בצבע בהיר ולא כהה, על מנת לתת אשליה שהוא גדול יותר.

עלות צביעת קיר גבס + סתימת חורים -100 שח למר

עבודת צביעת קיר גבס תכלול עבודת הכנה הכוללת, כיסוי הרצפה בניילון או משטח על מנת לא להרוס את הריצוף הקיים על ידי שאריות צבע, סתימת חורים על ידי פעולות איטום, תיקונים ושפכטל. מחיר צביעת הקיר משתנה בהתאם לגודלו, למצבו ולהכנה שהוא דורש. שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. קיר גבס נחשב לבסיס ציור מעולה ואופטימלי לביצוע עבודות דקורטיביות.

מומלץ לחשוב על צביעת קיר הגבס כקיר דקורטיבי הנותן מראה ייחודי לחלל בו הוא נמצא. נפוץ מאוד לעשות קיר דקורטיבי באזור הסלון או בחדר השינה על מנת להפוך את קיר הטלויזיה והשידה או את הקיר עליו נשענת המיטה כמוקד העניין העיקרי בחדר.

עלויות לטיפול בעובש על גבי הצבע-400 שח למ"ר

עובש הוא כתם שחור-ירוק המופיע על הקיר ונחשב למפגע בריאותי. נקודות העובש נראים לא טוב מבחינה אסטתית. העובש הוא פטריה הגדלה על הקיר ועלולה לגרום למחלות. על מנת לטפל בעובש הקיר עובר תהליך שיוף, מריחת חומר לחיסול פטריות ועובש וצביעה מחדש של הקיר. לפני הצביעה המחודשת של הקיר, יבוצעו תיקוני טיח, שפכטל, איטום ועבודת גבס. מחיר צביעת הקיר משתנה בהתאם לגודלו, מצבו וההכנה הדרושה לו וגוון הצבע בו תרצו לצבוע. שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר.

במקרה ויש לכם עובש על הקיר מומלץ לבדוק מול בעל המקצוע מה ניתן לעשות בקשר אליו ולטפל בו כשהוא בתחילת דרכו. אם תזניחו את העובש הוא ימשיך להתפשט על רחבי הקיר ויוכל לגרום לכם למחלות, למשל, נזקי עור ובעיות בדרכי הנשימה. עובש אינו מפגע אסטתי שאפשר להזניחו ולטפל בעתיד, הוא מצב הדורש פתרון מיידי.

מחיר צביעת סלון כולל קיר דקורטיבי 600שח

חיפוי קיר דקורטיבי היא דרך לעצב את חלל הסלון ולהפוך אותו למודרני. קיימים שלל סוגי חיפויי קיר, החל מסוגי צביעה שונים, חיפויי אבן וטפטים. לפני התחלת תהליך הצביעה, הקירות יעברו הכנה הכוללת איטום, טיח, שפטכל ועבודות גבס, על מנת להעניק להם מראה יישר ולתקן פגמים. שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. במהלך התהליך הקיר המיועד להיות קיר דקורטיבי יעבור תהליך חיפוי הכולל את הדבקת האבנים, הדוגמה או הטפט אשר נבחרו בידי הלקוח.

לפני שמחליטים על גוון הצבע בו צובעים, מומלץ להתחשב בנתוני הסלון. גוונים בהירים מעניקים לחלל תחושה שהוא גדול ומרווח. גוונים כהים מעניקים תחושה שהחלל קטנן יותר, ולכן אם אזור הסלון גם ככה קטן, אולי כדאי לצבוע אותו בצבע בהיר ולא כהה, על מנת לתת אשליה שהוא גדול יותר.

צביעת חדר שירותים או מקלחת

עבודת הצביעה כוללת עבודות הכנה, למשל, תיקוני טיח, שפכטל, איטום ועבודת גבס. מחיר צביעת הדירה משתנה בהתאם לגודל ההחלל, מצב הקירות וההכנה שהם דורשים וגוון הצבע בו תרצו לצבוע. שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. כיום, הליך צביעת הקירות נעשה על ידי צבע אקרילי אשר נחשב לצבע איכותי, הנשמר לאורך זמן וולצבע עמיד. המחיר תלוי בגודל חדר השירותים, סוג הצבע וגוון הצבע הנדרשים לצביעה.

מומלץ לחשוב על אפשרות לצבוע את חדר השירותים בצבעים בהירים, על מנת לא לתת לו מראה אפלולי, עקב היותו חלל קטן לצביעה. ניתן לשלב בחדר השירותים אריחי חיפוי לקיר על מנת להעניק ניגודיות בין צבע הקיר לאריח

עלות צביעת דלת פלדלת 290 שח

במקרה והדלת הכניסה שלכם בעלת מראה מיושן או שנמאס לכם מהצבע הקיים, זה הזמן לצבוע אותה. תהליך צביעת דלת הכניסה, יפורקו חלקי המתכנת הכוללים ידיות, יתוקנו סדקים וחורים הקיימים בדלת ואמצעות איטום והדלת תעבור צביעה. חומר הצביעה מכיל חומרי איטום לשם הגנה על הדלת מנזקי מזג האוויר. ניתן לבחור את סוג הגימור בו אתם מעוניינים, מט או מבריק, אשר יהיה לדלת. במהלך העבודה יכוסו מרצפות הבית הנמצאות בסביבת הדלת על מנת לא להשאיר עליהן שאריות צבע.

הצבע בו צובעים את דלת הפלדלת מגיע במגוון צבעים וגימורים. מומלץ לבדוק על אפשרות לצבוע את הדלת בטקסטורות שונות על מנת להעניק לה מראה ייחודי. צביעת הדלת בצבע צבעוני, למשל, תכלת, יכול להעניק לדלת מראה צעיר ושמח.

מחיר סיוד וצביעה של מטבח קטן 800 שח

סיוד הוא תהליך צביעת הקיר באמצעות סיד. הסיד נחשב כאמצעי זול יותר לצביעה מצבע האקריל, וככזה הוא עמיד פחות. במהלך סיוד וצביעה של מטבחון, קירות המטבחון יעברו הכנה לצביעה הכוללת עבודות איטום, טיוח, שפכטל וגבס, במטרה לתקן פגמים בקירות וליישר אותם. שפכטל הוא החומר בו משתמשים על מנת לתת מראה אחיד וחלק לקיר ושלא ייראה גבשושי. מטרת הליך ההכנה לצביעה נועד גם על מנת לטפל בבעיית הרטיבות הנמצאת בקיר. במהלך השיפוץ הקיר יעבור תהליך סיוד וצביעה. הצביעה תתבצע בצבע אקריל. גוון צבע כהה מייקרת את עבודת הצבע, עקב כך שדורש יותר שכבות צבע ועבודת הצביעה לוקחת זמן רב יותר. כיום, הליך צביעת הקירות נעשה על ידי צבע אקרילי אשר נחשב לצבע איכותי, הנשמר לאורך זמן ולצבע עמיד.

מומלץ לחשוב על צביעת המטבחון בגוון בהיר המעניק לו אור, מראה גדול ומרווח ותורם בהענקת מראה חם לבית. גוונים בהירים מעניקים לחדר תחושה שהוא גדול ומרווח. גוונים כהים מעניקים תחושה שהחדר קטן יותר. אזור המטבחון הוא חלל קטן ולכן אולי כדאי לצבוע אותו בצבע בהיר ולא כהה, על מנת לתת אשליה שהוא גדול יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290