מיכלי פלסטיק תעשייתיים – עושים סדר

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

איך גופים תעשייתיים גדולים שומרים על סדר במחסנים העצומים שלהם? איך הם מעבירים אלמנטים שונים ממקום למקום מבלי להסב להם נזק ובכמויות גדולות? מיכלי הפלסטיק שנחשבים גם למיכלים נצחיים, הם עמידים וחזקים ומגיעים במגוון רחב של גדלים. כך, מאפשרים לגופים גדולים לבצע את עבודתם ביעילות ולעקוב אחר מלאי, תהליך ההעברה שלו ועוד.

מיכל פלסטיק של דולב למשל, הוא דוגמא נהדרת לפתרון שמחזיק לאורך שנים, עמיד לנזקי השמש ומסוגל להכיל גם אלמנטים כבדים במיוחד. במאמר זה, נציג בפניכם סוגים שונים של מיכלי פלסטיק כך שבמידה והינכם זקוקים לדרך יעילה לעשות סדר וארגון, תדעו לבחור נכון!

 

סוגים שונים של מיכלי פלסטיק בתעשייה

לא תאמינו, אבל קיימים סוגים רבים של מיכלי פלסטיק, בצורות שונים ואפשרויות שונות. לכן, רגע לפני שבוחרים את המיכלים בהם תשתמשו כחלק מתפעול המפעל, כדאי לבחון כמה פרמטרים מקרוב:

  • עמידות בפני חומרים כימיים – ישנם מפעלים רבים העוסקים בין היתר בחומרים כימיים מסוכנים וחזקים. לכן, עליהם לבחור במיכלים בעלי הרכב פלסטי שמסוגל לעמוד בגבורה מול התרכובות האלה, ולאחסן אותם באופן בטוח. המיכל חייב להיות אטום בכדי לשמור על הבטיחות ולמנוע דליפה או חלילה מצב שבו הפלסטיק יימס.
  • גודל המיכל עצמו – כאמור, השוק מלא במיכלים בגדלים שונים לשימושים שונים. קחו למשל מיכל מסוג קובייה, במידות מטר על מטר. מיכל זה פופולארי במיוחד בענף החקלאות לצרכים שונים. למשל, אם הצורך הוא השקייה למשל, הרי שנבחר במיכל שמתאים לגודל השטח שנרצה להשקות, כל כמה זמן נשקה אותו ועוד. הכל תלוי בצרכים שלכם, ובהתאם לכך יש גם מיכלים שמסוגלים להכיל 2000 ליטר ויותר.
  • עובי דפנות המיכל – ההמלצה היא תמיד לשאוף לבחור במיכל בעל דופן עבה. זוהי תכונה שמשפרת את אטימותו של המיכל ואת אורח חיי המדף שלו. בנוסף, האלמנט שתבחרו לשמור בתוך המיכל עצמו, יישמר לאורך זמן רב יותר בזכות הבידוד והאטימות שלו.
  • גודל הפתח – ישנם מיכלים גדולים בעלי פתחים קטנים יחסית (שמתאימים לנוזלים בעיקר), ואחרים בעלי פתח רחב יותר, מה שמאפשר חופש מחשבה ותכנון. בהתאם לייעוד שלו, בחרו במיכל בעל פתח רחב מספיק בכדי למלא את ייעודו בקלות.
  • צורת המיכל – ישנם מיכלים בצורת קובייה, אחרים בצורה של דודי שמש ועוד רבים וייחודיים. המטרה שלכם היא לבחור את המיכל שיהיה הכי נוח ומדויק לאופי העבודה. ככל שהמיכל יהיה מדויק יותר, כך לפתע שגרת העבודה תהפוך לחלקה יותר, ללא תקלות והפתעות.

 

אז איך בוחרים?

ההמלצה הטובה ביותר היא כמובן להיעזר באנשי מקצוע שמגיעים מהתחום! בהתאם לצרכים והדרישות התעשייתיות שלכם, המומחים יובילו אתכם אל המיכלים הנכונים עבורכם, ויעשו הכל כדי להחזיר אתכם לשגרת עבודה יעילה יותר, מסודרת יותר ובטוחה יותר.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290