מפעל לעבודות נירוסטה בתל אביב

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

הנירוסטה היא פלדת אל חלד ובשל התכונות המצוינות שלה, יש לה שימושים רבים בתעשיות השונות וגם עבור האדם הפרטי. על אף תכונותיה המצוינות, כאשר יוצרים בנירוסטה יש להכיר היטב את החומר, להשתמש במכונות עבודה איכותיות ובעזרת אלו לייצר ולעצב את הפריטים השונים בצורה מושלמת. מדובר על אומנות של ממש ובפריטים מסוימים כמו מטבחי חוץ מנירוסטה, בהם העיצוב הוא אחד הדברים החשובים, יש להיעזר במומחים. מפעל לעבודות נירוסטה בתל אביב הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

מהן התכונות המיוחדות של פלדת האל חלד נירוסטה?

הנירוסטה שהיא פלדת אל חלד למעשה לא מקבלת חלודה במגע עם מים או חמצון וגם לא מקבלת קורוזיה. תכונות אלו מאפשרות להשתמש בה עבור מוצרים שיש להם גישה למים. מעבר לכך, מדובר על מתכת יפה מאוד למראה. היא מבריקה ולכן מאוד מבוקשת בכל הנושא של מטבחי חוץ ופנים. לפני שמשתמשים בנירוסטה, חומר הגלם מגיע אל המפעל בצורה של לוחות דקים, יריעות או מוטות ומהצורה הזו מייצרים ומעצבים את המוצרים השונים. מדובר במתכת רכה המאפשרת לפסל בה וכך למעשה ניתן לעצב באמצעותה עיצובים מגוונים ויפים. לא כולם מודעים ויודעים, אך הנירוסטה ניתנת למחזור במאה אחוז ולכן היא ידידותית לסביבה.

אילו פריטים ניתן לייצר כיום מנירוסטה?

מפעל לעבודות נירוסטה בתל אביב מייצר ומעצב כיום מגוון רחב של מוצרים. חלק מהמוצרים מיועדים לתעשייה וחלק מיועדים לבתים פרטיים.

ענף הרפואה – בענף הרפואה משתמשים בנירוסטה עבור כלי ניתוח ועבור משטחי עבודה בחדרי ניתוח וכדומה. הסיבה שהנירוסטה מאוד רצויה בענף זה היא בזכות העובדה כי הנירוסטה לא סופחת אליה חיידקים ולכן קל לחטא אותה.

ענף המסעדנות – ענף המסעדנות משתמש בנירוסטה באופן קבוע. אתם תראו את הנירוסטה במטבחים, משטחי עבודה, סירים, מחבתות, עמדות הגשה וכלי בישול מגוונים. כמו כן, במטבחים גדולים ותעשייתיים תראו את הנירוסטה גם בתעלות הניקוז השונות וזאת בשל האפשרות לחשיפת הנירוסטה למים.

בתים פרטיים – בבתים פרטיים הנירוסטה נמצאת במכשירי חשמל, בחדרי שירותים ומקלחת שנחשבים לחדרים רטובים, במטבח כמשטח עבודה או ככיור ואפילו במטבחי חוץ.

האם הנירוסטה מתאימה לכל עיצוב?

בגלל שהנירוסטה מבריקה ונקייה וצבעה כסוף ניטרלי, היא מתאימה לכל עיצוב בין אם מדובר בעיצוב מודרני ובין אם זה עיצוב כפרי. בכל מצב היא משתלבת מצוין. מעבר לכך שהיא יפה, כמו שהבנתם כבר, היא מאוד פרקטית ולכן מקלה מאוד את הניקיון שלה ונשמרת לאורך זמן. כל היתרונות הללו הופכים את הנירוסטה לפלדת אל חלד מצוינת בשימוש רחב מאוד.

לסיכום, נירוסטה היא פלדת האל חלד המומלצת ביותר כיום ויש בה שימוש רב בתעשיות מגוונות. אנו במפעל חסון מעצבים בנירוסטה מוצרי איכות עבור האדם הפרטי וגם עבור עסקים. צרו עמנו קשר ונתחיל יחד לעצב את החלומות שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290