מפקח בניה בדרום

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מפקח בניה בדרום ובכל מקום – התפקידים ותחומי האחריות של מפקח הבניה

אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר בתהליך הבנייה, אם לא החשוב שבהם, הוא מפקח הבנייה האמן על הקמת מבנה חדש יש מאיין. מפקח בנייה בדרום מאחד סביבו וקושר את כל הקצוות בדרך להקמת בניין חדש. מהם השלבים ומהם הקשיים האובייקטיביים בהליך הבנייה? מהי הגדרת התפקיד המפקח על הבנייה? בשורות להלן נעסוק על קצה המזלג בתפקיד הרחב, שיש לו היבטים רבים, של מפקח הבנייה.

מהלך הבנייה- חלוקה לשלבים וקשיים אפשריים

בניית מבנה חדש מהיסוד מתחילה בתכנון והאישור של המבנה. התהליך הזה כרוך בלא מעט בירוקרטיה והתעסקות עם הגורמים השונים בעניין זה. עם קבלת האישורים מתחיל תהליך הבנייה הכולל את הכשרת הקרקע, חפירת היסודות ובניית השלד, שהוא החלק החשוב ביותר במבנה ויש לשים עליו את הדגש הרב ביותר. בהמשך התהליך משלימים הגורמים והקבלנים את התהליך ויוצרים מבנה חדש ומוכן לאכלוס. ניהול ופיקוח בניה בדרום ובכלל, הוא הדמות המרכזת את כל התהליך ומוציאה אותו מהכוח אל הפועל. במהלך התכנון והבניה עלול מפקח הבנייה להיתקל בקשיים שונים, העשויים להשפיע על מהלך הבנייה. עם הקשיים כאמור ניתן למנות מחסור בחומרי בניה, מחסור בעובדים או קשיים מסוג אחר, כדוגמת אי עמידה בזמנים מצד קבלנים ואנשי מקצוע שונים האמונים על ביצוע חלקים בפרויקט. ואם בכך לא די, עלולים להתגלות בנוסף לאמור לעיל גם בעיות בתיאומים. הקמת מבנה חדש יש מאין כרוכה בשיתוף פעולה עם מספר גדול של קבלנים ובעלי מקצוע, כאשר לרוב, ובעיקר בשלבים הראשונים של הבנייה, לא ניתן להקדים או לאחר את הביצוע של העבודה המקצועית שלהם. כל אחד מבעלי המקצוע תלוי, או עלול להיות תלוי בבעל המקצוע שקדם לו, שרק אחרי סיום העבודה שלו ניתן להתחיל בעבודה חדשה. אמנם יש מקרים ומצבים שבהם יכולים שני ספקי שירות לבצע שתי עבודות במקביל, אבל לרוב קיימת תלות בין בעלי התפקידים השונים בתהליך הבנייה.

מפקח בנייה בדרום – תפקידים וסמכויות שלו במסגרת התפקיד

פיקוח בניה בדרום הוא למעשה בעל הבית האמיתי בתהליך הבנייה בפרויקט שעליו הוא מופקד. מדובר באיש מקצוע בעל הכשרה, ידע וניסיון מעשי ותיאורטי מספיק, המשמש אותו בדרך לביצוע פרויקטים מורכבים בהצלחה. מפקח הבניה כאמור לעיל הוא הגורם הבלעדי המקשר והמתאם בין כל הגורמים השותפים לתהליך הבנייה – קבלנים, בעלי מקצוע שונים, ספקי ציוד וחומרים ונותני שירות אחרים. ככלל, המפקח אמון על מציאת הדרך הנכונה והמהירה ביותר לסיים את תהליך הבנייה בהצלחה. זאת, תוך עמידה באמות המידה שנקבעו מראש. לא אחת קורה שהבנייה מתעכבת עקב נסיבות אובייקטיביות, מה שמחייב את מפקח הבניה לזרז את התהליך  בצורות אחרות ולסיים אותו במועד שעליו סוכם מלכתחילה.

מפקח בנייה בדרום הוא הדמות הדומיננטית בתהליך הבנייה כולו, וככל שהפעילות שלו תהיה מקצועית יותר, כך תסתיים הבניה במהירות הרבה ביותר ובהצלחה.

מאגר חברות בניה בדרום 

מפקח בניה בדרום

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290