מפקח בניה בהרצליה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

יש לכם פרויקט בניה בהרצליה ואתם מחפשים מפקח בניה בהרצליה? האם אתם חייבים למצוא דווקא מפקח בנייה שיושב בהרצליה ועובד בהרצליה, או שאתם יכולים להביא מפקח בניה גם מאזור אחר של הארץ? על כך בשורות הבאות.

פרויקט בהרצליה? מפקח בניה בהרצליה

לכאורה, מדוע צריך שמפקח הבניה יהיה מהעיר בו מתנהל הפרויקט? האמת היא שהוא לא באמת צריך להיות מאותה העיר, וגם לא מאותו אזור, אבל למרחק הגאוגרפי שבין אתר הבניה ובין מיקומו של המפקח יש משמעות כפי שנסביר כעת. תפקידו של מפקח הבניה הוא לפקח על עבודות הבניה המבוצעות בשטח, ולוודא שהן תואמות את תכניות הבניה, את הכללים ההנדסיים והסטנדרטים הנדרשים, את לוחות הזמנים ואת היתר הבניה שניתן לפרויקט. את עבודת הפיקוח אפשר לבצע אך ורק מהשטח, אם כי ישנן פעולות שאפשר, בדרך לא דרך, לבצע גם באמצעות הטלפון.

פיקוח בניה עיריית הרצליה

כאשר אתם בוחרים מפקח בניה בהרצליה כשהפרויקט שלכם עצמו ממוקם בהרצליה, אתם מבטיחים שלמפקח הבניה שלכם לא תהיה שום בעיה להגיע לאתר הבניה. כאשר אתם בוחרים מפקח בניה מעיר אחרת, אתם למעשה יוצרים מצב בו יהיו מקרים בהם מפקח הבניה יתקשה או לא ירצה להגיע עד אליכם, וינסה לעשות כמה שניתן בטלפון תוך מתן אמון מזויף באנשים המצויים בשטח, עליהם למעשה הוא צריך לפקח.

מפקח בניה בהרצליה וילות ופיקוח תמא 38

ישנם מקרים רבים בהם מפקח הבניה, אם הוא לא מקצועי דיו, מדבר עם הקבלן בטלפון, אומר לו מה צריך להיעשות ומקבל ממנו גם את הפידבק שכך אכן נעשה. האם הוא רואה את זה בעיניים? האם הוא בוחן את הדברים בעיניים מקצועיות? זה כבר תלוי במידת הרצינות שלו ובהכרח שהוא רואה להיות נוכח במקום. ככל שהמרחק הגאוגרפי בין הפרויקט ובין מקום מושבו של המפקח גדול יותר, כך גדלים הסיכויים שהדברים יתבצעו מרחוק ולא כפי שנדרש.

האם ישנו חוק שמחייב מפקח בניה בהרצליה לפרויקט בהרצליה?

התשובה היא לחלוטין לא, ולמעט השיקול הגאוגרפי אין כל הכרח להזמין מפקח בניה מאותה העיר בה מתנהל הפרויקט. למעשה, אם הפרויקט שלכם מתנהל בהרצליה, זה יהיה בסדר גמור אם תיעזרו גם במפקח בניה מהערים הסמוכות, בגוש דן ובאזור המרכז כולו. יחד עם זאת, בהתאם לשיקול הגאוגרפי שהבאנו לעיל, בהחלט רצוי להקטין עד כמה שניתן את המרחק בין הפרויקט ובין מקום מושבו של המפקח.

פיקוח בניה היא משימה שדורשת נוכחות של מפקח הבניה בשטח. כאשר אתם בוחרים פיקוח בניה פרטית בהרצליה לפרויקט שמבוצע בהרצליה, אתם מבטיחים קרבה גאוגרפית שתעודד את המפקח להגיע לשטח ולבחון את הדברים בעיניו המקצועיות, ולא להסתמך על שיחות טלפוניות מרחוק בניסיון לעגל פינות. כאשר אתם לא בוחרים כך, אתם מסכנים את כל התועלת שלה אתם מצפים כאשר אתם מגייסים ומשלמים למפקח בניה מלכתחילה.

קבוצת אגס מפקח בניה תמא 38 ופיקוח בניה פרטית

מפקח בניה בהרצליה

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290