מפקח בניה ברחובות

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מחפשים מפקח בניה לפרויקט שלכם ברחובות? רצוי שתמצאו מפקח בניה ברחובות וחשוב שתבינו בדיוק מהו תפקידו של מפקח הבניה ומדוע חשוב שאתם תהיו אלו שמגייסים אותו ומשלמים לו את שכרו, ולא קבלן הביצוע של הפרויקט.

טיפים לניהול אתר בניה חיסכון כספי מובטח 

מהו תפקידו של מפקח בניה ברחובות ומדוע חשוב שאתם תהיו המעסיקים הישירים שלו?

מפקח בניה ברחובותניהול ופיקוח בניה חייב להתבצע על ידי חברת פיקוח בניה מנוסה, מכיוון וצפוי שגורמים המעורבים בו ינסו להפחית עלויות עד כמה שניתן, על מנת למקסם את הרווח שלהם בפרויקט. כך למשל, אם קבלן הביצוע שלכם יכול לבנות את משקופי הבית מעץ זול ופשוט, הוא יעדיף לעשות שימוש בעץ הזה מאשר בעץ מלא ויקר, וזאת על אף שבתכנית הבניה הוגדר בדיוק סוג העץ שישמש לבניית המשקופים. במצב זה של הדברים, אתם רוצים שבפרויקט יהיה מעורב גורם מקצועי שיפקח על הנעשה בפרויקט. שיוודא שיציקות הבטון מבוצעות בצורה מקצועית ואיכותית, שחומרי הגלם המשמשים לבנייה הם כפי שסוכם, שהעבודה לא מבוצעת בהתרשלות תוך כדי יצירת ליקויי בניה, ושאף אחד לא מעגל פינות. לשם כך ישנו מפקח בניה.

מנהל הנדסה עיריית רחובות

אחרי שאמרנו את זה, כאשר אתם מחפשים מפקח בניה ברחובות, חשוב שתהיו אתם אלו שמגייסים אותו ומשלמים לו את שכרו עבור שירות הפיקוח. הסיבה לכך נובעת ממה שאמרנו קודם לכן. מפקח הבניה מייצג למעשה את האינטרסים שלכם בפרויקט, והוא זה שאמור לוודא שהכל מבוצע ככתבו וכלשונו ועל פי כל הכללים ההנדסיים של ענף הבנייה. לו את מפקח הבניה יביא איתו הקבלן, מובטח לכם שרמת הפיקוח תהיה נמוכה עד בלתי קיימת. אך ורק כאשר המפקח הוא "בצד שלכם", אתם יכולים להיות רגועים שקיים פיקוח אפקטיבי על תהליך הבניה.

האם חשוב שהמפקח יהיה מרחובות?

אם פרויקט הבניה שלכם מתקיים ברחובות בהחלט כדאי ורצוי שתמצאו מפקח בניה מומלץ ברחובות או לפחות באזור השפלה. הסיבה לכך היא שמפקח בניה היא עבודת שטח לכל דבר ועניין, ועל מנת להבטיח פיקוח אפקטיבי על המפקח להגיע אל אתר הבניה וללוות את תהליכי הבניה מקרוב. כאשר המפקח נמצא במיקום גאוגרפי מרוחק מאתר הבנייה, הוא עשוי לנסות ולפתור בעיות שונות מרחוק באמצעות הטלפון, או להאציל סמכויות על קבלן הביצוע עצמו, וזה אתם לא רוצים שיקרה. ברגע שאתם מבטיחים את הקרבה הגאוגרפית של המפקח לאתר הבניה, אתם ממקסמים את האפקטיביות של פעולות הפיקוח שלו.

אם אתם מנהלים פרויקט בניה ברחובות, כדאי וחשוב שתמצאו מפקח בניה ברחובות או לפחות מאזור רחובות והשפלה, ושתהיו אתם אלו שמגייסים אותו ומשלמים לו את השכר שלו. איכות הפיקוח בפרויקט שלכם יכולה להשפיע מאוד על תוצאת הבניה הסופית, ואם אתם רוצים להבטיח שהדברים יבוצעו בצורה מקצועית ואיכותית על הצד הטוב ביותר, חשוב שהמפקח יהיה "בצד שלכם" ולא בצד של קבלן הביצוע.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290