מפקח בניה מומלץ בצפון

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

תהליך בניה של בית פרטי, כזה שיהיה לפי הדרישות שלכם אבל גם יעמוד בדרישות והתקנים של ענף הבניה הוא תהליך לא פשוט ומורכב מהרבה פרטים קטנים.

שכירת האדם הנכון שיעבוד איתכם ולצדכם, יכולה להקל משמעותית על חייכם בכל התהליך הזה.

לכן, כדי לקבל את ההחלטה הנכונה, חשוב שתדעו ותכירו את ההבדלים בין מפקח בניה למנהל בניה.

מדריך פיקוח בניה עשה זאת בעצמך 

מפקח בניה מומלץ בצפון – מתי משתלב כל אחד מהם בפרויקט ?

מפקח בניה לעומת מנהל בניה, משתלב בפרויקט מתחילתו, כלומר כבר משלב התכנונים והשרטוטים.

לשם כך, הידע של מפקח הבניה הוא רחב ומקיף וכולל את כל ההיבטים של התהליך, כולל ידע באדריכלות והכרה של התקנים והדרישות בענף הבניה,

מנהל הבניה נכנס לתמונה בשלב הבניה בפועל והוא למעשה מועסק על ידי מפקח הבניה.

מפקח בניה מומלץ בצפון – חלוקת תפקידים

מעצם היותו של מפקח הבניה אחראי על כל שלבי הפרויקט, זוהי גם אחריותו לוודא שכל הגורמים שמעורבים בפרויקט, כולל אתכם, מקבלים את המידע שהם צריכים כדי לאפשר לפרויקט להתנהל על הצד הטוב ביותר.

ולכן מומלץ לבחור במפקח בניה מומלץ מקצועי ואמין לפרויקט שלכם.

מנהל הבניה, לעומתו, הוא זה שמוציא לפועל את ההחלטות וההנחיות של מפקח הבניה מול הקבלן.

תפקידו של מנהל הבניה הוא לוודא שההנחיות הללו מתבצעות על הצד הטוב ביותר.

7 הסכנות הכי גדולות בפרויקט בניה  -חובה לקרוא

החיים במרכז מתחילים להיות עבורנו רועשים מדי וצפופים מדי? מעבר מגורים לצפון הארץ הוא מנת חלקם של אלפי ישראלים שמעוניינים להתחבר לשקט מסוג אחר ובונים בית חדש.

מפקח בניה בצפון – איש המקצוע החשוב ביותר שלכם

בניית בית נשמעת עבור חלקנו כמו משימה פשוטה, הרי בסך הכל מדובר בקצת טיח וחיבור לכמה תשתיות. האמת היא שבניית בית בהחלט אפשרית לעשות באופן עצמאי אך מכאן ועד משימה פשוטה המרחק הוא גדול מאוד. על מנת להוציא לפועל את החלומות ואת המחשבות שיש בראשנו טרם תחילת הבניה עלינו לבחור איש מקצוע איכותי ומנוסה וכאשר אנחנו אומרים איש מקצוע – אנחנו מתכוונים מפקח בניה.

מפקח בניה בצפון – כל הסיבות למה כן

ליווי צמוד לאורך כל בדרך

מעבר לידע המקצועי, מעבר ליכולת לחבר אתכם לאנשי המקצוע המתאימים ומעבר לניסיון הרב בתחום, מפקח בניה נותן לכם ביטחון ושקט נפשי. הוא למעש מלווה אתכם עוד משלב השרטוטים, עוד הרבה לפני שהבניה מתחילה והוא גם יהיה אתכם ברגע שתיכנסו להתגורר בבית שלכם. כשיש לידכם איש מקצוע שאתם יכולים לפנות אליו בכל שאלה ובכל בעיה זה מאפשר לכם לבנות בדיוק לפי התכנון המקורי ומסיר מעליכם כל פחד שמשהו ישתבש בדרך.

חיסכון כספי עצום

לבנות בית זה לא כמו לקנות ארטיק במכולת, מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת. מפקח הבניה יכול לסייע לכם לחלק את התקציב בצורה נכונה וכמובן לעקוב לאורך כל הדרך שאין חריגות מהתקציב המקורי שנקבע מראש. כמובן שאם יש צורך דחוף בהוספת כמה שקלים אז זה אפשרי אבל למעשה מפקח הבניה משאיר אתכם על המסלול הנכון מבחינת הכסף ולא נותן לכם לחרוג עד כדי מצב שאתם מוציאים כפול או פי שלושה ממה שתכננתם תחילה.

עבודה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר

כל מפקח בניה עובד במהלך השנים עם אנשי מקצוע קבועים שהולכים איתו לאורך כל הדרך. כשאתם בוחרים מפקח בניה אתם למעשה מוציאים מכלל אפשרות עבודה עם קבלן לא אמין, אדריכל לא מקצועי, מהנדס לא איכותי וכו'. מפקח הבניה מכיר היטב את כל אנשי המקצוע והוא יודע בדיוק מה לדרוש מהם ומי שמרוויח מכך בגדול זה כמובן אתם.

חוסך לכם את הבירוקרטיה

אישור מהעירייה, אישור מחברת המים, אישור מחברת חשמל, אישור מכבי אש, אישור בניה וזו רק רשימה חלקית בלבד של האישורים שאתם צריכים להוציא בטרם ובמהלך הבניה. מפקח בניה יודע בדיוק למי לפנות, עם מי צריך לדבר כדי לקדם את העניינים, איך צריך לעשות את זה ומתי צריך לבקש את האישורים הנדרשים.

לבנות בית בצפון זו החלטה נבונה וחכמה, לבנות בית בצפון בעזרת מפקח בניה בעל ידע מקצועי רב זו כבר החלטה חכמה ונבונה הרבה יותר, אל תיקחו סיכונים מיותרים ובחרו את איש המקצוע הטוב ביותר.

מפקח בניה בצפון

מפקח בניה מומלץ בצפון – סיכום

יש הבדל בין תפקידיו וסמכויותיו של מפקח בניה לבין התפקידים והסמכויות של מנהל הבניה.

אבל, כדי שהפרויקט יתנהל על הצד הטוב ביותר ובצורה החלקה ביותר, מומלץ לשלב בפרויקט גם מפקח בניה וגם מנהל בניה.

נכון שהעלויות עשויות להיות גבוהות, אבל בטווח הארוך, אתם למעשה חוסכים זמן וכסף על תיקון ליקויים בעתיד ומקבלים בית שבנוי באיכות הגבוהה ביותר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290