עלות מפקח בניה מטעם הדיירים

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בניין חדש טומן בתוכו לא מעט הפתעות חיוביות אבל גם הפתעות פחות רצויות בדמות ליקויים בבניין, לעיתים מדובר בליקויים שהיה ניתן למנוע בעזרת עבודה עם מפקח בניה.

עלות מפקח בניה מטעם הדיירים – כמה זה עולה לכולנו?

כאשר בוחרים מפקח בניה עולה מיד השאלה הכספית וזה בהחלט מובן, הפרמטר הכספי הוא חלק בלתי נפרד כמעט מכל החלטה כמעט שנקבל בחיים והוא בהחלט שיקול לגיטימי. עם זאת, עלות מפקח בניה הפועל באופן בלעדי מטעם הדיירים היא דווקא השקעה שחוסכת כסף בסופו של דבר – ולא עוד הוצאה שמכבידה עלינו. מפקח בניה למעשה מדווח להם מראש על תקלות וליקויים בבניין, תקלות וליקויים שאם מטפלים בהם בהתחלה חוסכים הרבה מאוד כסף כי לטפל בהם לאחר שהם כבר קיימים זו ההוצאה הכבה באמת.

עלות מפקח בניה מטעם הדיירים חוסכת לכם כסף

עלות מפקח בניה שמייצג את הדיירים ופועל אך ורק מטעמם היא נמוכה באופן משמעותי לעומת תיקון בעיות בדיעבד או שימוש בחומרים לא נכונים מלכתחילה אבל במקביל יש עוד סיבות למה מפקח בניה מקצועי ובעל ניסיון חוסך לכם סכום לא מבוטל בתקציב.

מעקב צמוד לאורך כל הבניה

מפקח הבניה מטעם הדיירים נמצא שם מהרגע הראשון, הרבה לפני שמונחת האבן הראשונה בבניין ולכן הוא יכול לכוון, להזיז, להמליץ, לתכנן הכל מראש ובדרך זו לחסוך לכם הרבה מאוד טעויות שיכולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

עלות מפקח בניה מטעם הדיירים

בחירת חומרים זולים ואיכותיים

אנחנו הישראלים בטוחים שזול זה לא איכותי ויקר זה תמיד הכי טוב. האמת היא שלא כך הם פני הדברים כאשר מדובר בבחירת חומרי הבניה, תפקידו של מפקח בניה הוא גם לבחור עבורכם את החומרים הטובים ביותר אבל גם אלו שמתאימים לתקציב. עוד נקודה היא שלא תמיד החומר היקר שמתאים לבניין אחד מתאים גם לבניין אחר וזו טעות גדולה שעושים לצערנו לא מעט אנשי מקצוע.

בחירת האנשים הנכונים

במידה והבנייה נעשית בשיתוף מפקח הבניה והוא יכול לבחור את אנשי המקצוע הוא יכול לעבוד עם אנשים שהוא מכיר, אנשי מקצוע שאתם תשלמו עליהם פחות כסף בגלל ההיכרות ארוכת השנים של המפקח עמם. כמו במקרה של החומרים, חיסכון כספי לא בהכרח מעיד על ירידה ברמה, בהחלט אפשר לעשות את השילוב של איש מקצוע מצוין עם מחיר מעולה.

שירותי פיקוח בניה מאפשרים לדיירים בבניין מגורים משותף לממש את הזכויות שלהם מול קבלני בניה. כמו כן, במקרים של הוספת מרפסות יש צורך בשירותים כאלה כדי לעמוד בדרישות ועדת הבניה של הרשות המקומית.

מפקח בניה מטעם הדיירים בפרויקט של הוספת מרפסות

דיירים בבניין מגורים משותף נדרשים על פי חוק לקבל במקרים מסוימים החלטות משותפות. לרוב יש צורך בהסכמת הרוב על מנת לבצע פעולות שקשורות לבניה, כמו למשל הוספת מרפסות. עם זאת, הסכמת הרוב היא רק השלב הראשון בתהליך הוספת המרפסות. בפועל, כל שינוי בהיתר הבניה מחייב את אישורה של ועדת הבניה המחוזית והגשת מסמכים לרשות המקומית. כמו כן, את ההוספה של המרפסות בפועל מבצע קבלן שלא תמיד פועל בהגינות.

למה להשתמש בשירותי מפקח בניה המייצג את הדיירים?

שירותי מפקח בניה מאפשרים לדיירים בבניין מגורים משותף לממש את מלוא הזכויות שלהם. ראשית, המפקח יכול ללוות את נציגי הדיירים או את ועד הבית בעת הגשת תכניות לאישור ועדת הבניה הרלוונטית. שנית, המפקח משתתף בגיבוש תכניות הבניה ובהתנהלות מול הקבלן. בהמשך, עיקר העבודה של המפקח היא לוודא שהקבלן עומד בהתחייבויות שלו לגבי הוספת המרפסות. במידה והפרויקט מסתיים, המפקח גם יכול להפנות את תשומת הלב של הדיירים לליקויים שדורשים טיפול.

שירותי פיקוח לחיסכון בהוצאות

הוספת מרפסות היא חלק מתהליך ארוך שמחייב את דיירי הבניין המשותף להקדיש לו זמן ומשאבים. מצד שני, דיירים בבניין משותף יכולים לחסוך את רוב ההוצאות בעזרת שירות מקצועי של מפקח בניה. מפקח שמועסק מטעם הדיירים נדרש להיות באתר הבניה והוא גם זה שמתנהל מול הקבלן. בין היתר, המפקח דואג לביצוע הפרויקט ולעדכון של הדיירים בכל עיכוב או בעיה. אם הדיירים מעוניינים בכך, הם יכולים גם לקבוע פגישת עדכון שבועית ולרכז את כל השאלות מול גורם אחד.

בחירת מפקח לביצוע העבודה

רמת המקצועיות וההסמכה של מפקח מטעם הדיירים חשובים לא פחות מאשר השירות שהוא מציע. דיירים בבנייני מגורים משותפים צריכים לוודא שמדובר במפקח בניה מוסמך, שיש לו את הניסיון הנדרש בפרויקטים שקשורים להוספת מרפסות ושהוא מכיר את תקנות הבניה בשכונה, באזור או בעיר. הרבה דיירים בבניינים משותפים לא יודעים זאת, אך לא תמיד תקנות שרלוונטיות לעיר מסוימות נשארות תקפות גם בעיר אחרת.

מפקח בניה גם בהתחדשות עירונית

דיירים בבניין שעובר תהליך של התחדשות עירונית כמו תמ"א 38 או פינוי בינוי יכולים גם כן להיעזר בשירותי המפקח. כאן סל השירותים כולל עבודה צמודה מול הקבלן, עדכון של הדיירים ודאגה לאינטרסים שלהם בטווח הקצר והארוך.

אגס הנדסה ופיקוח מתמחה בניהול פרויקטים ומזמינה אותך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים. בהשארת פרטים באתר נשלח אליך מפקח בניה מטעם הדיירים ונדאג ללוות אותך גם בתהליכים ארוכים ומורכבים של הוספת מרפסות.

מפקח בניה מטעם הדיירים

תחום הבנייה הוא תחום חשוב ועיקרי בכל תהליך הבנייה. למפקח הבנייה תפקיד עיקרי ובעל אחריות בהתאם להצלחת הפרויקט עצמו. המפקח עצמו אחראי על הבנייה בשטח ועל התכנון עצמו שנמצא אצל מהנדס הבניין או האדריכל. ישנם פרויקטים מרוכבים מבחינה הנדסית ותכנונית של תמ"א 38 אשר מצריכים את שירותי מפקח הבנייה מטעם הדיירים אשר שומר על האינטרסים של הדיירים במהלך הבנייה בשטח.

מיהו מפקח בנייה מטעם דיירים?

מפקח בנייה מטעם דיירים הוא למעשה מפקח בנייה אשר הדיירים בוחרים בעצמם שידאג לאינטרסים שלהם במהלך הבנייה עצמה. מפקח הבנייה נמצא בשטח הבנייה ואחראי לבדוק ולוודא שהעובדות מתבצעות בהתאם לתכנון הפרויקט ובהתאם לנהלי העבודה כפי שנהוג בחוק. מעבר לכך, הוא דואג לבדוק שהטכניקות שבהם משתמשים העובדים בשטח מתאימות והחומרי גלם הינם חומרים גלם איכותיים ולא זולים. המפקח מיידע את הדיירים בכל מה שנעשה בשטח ודואג לאינטרסים האישיים שלהם. המפקח מגיע לאתר באופן שוטף או במקרים חשובים כמו יציקת בטון, עבודות הנדסיות מורכבות והתקנת חיזוקים לבניין ובודק ומוודא שהכל מתנהל כשורה ובהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו.

מדוע יש צורך במפקח בנייה מטעם דיירים?

הצורך במפקח בנייה מטעם דיירים מתעורר כאשר הדיירים רוצים אדם שיוכלו לסמוך עליו במיוחד בעבודות בנייה מורכבות מבחינה הנדסית ותכנונית. באמצעות מפקח בנייה מטעם הדיירים ניתן לסמוך על מפקח הבנייה שהעבודה מתבצעת בצורה הטובה ביותר ורוב הסיכויים לליקויים או רשלנות בנייה שואפת לאפס. על מפקח בנייה מטעם דיירים לוודא שעבודות הבנייה מתבצעות בהתאם לתכנון ובצורה הטובה ביותר ולדווח לדיירים על כך. המפקח שותף בכל שלבי התכנון וקביעת המפרט של הפרויקט עצמו, הוא אחראי על איתור ליקויים במבנה ותיקונם באמצעות בעלי המקצוע השונים. שמדובר על מפקח בנייה מטעם הדיירים ולא מטעם היזם הדיירים סומכים יותר על המפקח כי הם יודעים שהוא בסופו של דבר דואג לאינטרסים שלהם ובעדם.

מתי יש צורך במפקח בנייה מטעם דיירים?

הצורך במפקח בנייה מטעם דיירים נובע כאשר מדובר על פרויקטים מורכבים מבחינת הנדסית ותכנונית והדיירים רוצים מפקח בנייה מטעם ולא מטעם היזם או הקבלן שהוא לטובת האינטרסים שלהם. ברוב המקרים ניתן להשתתף בהוצאות מפקח הבנייה מטעם הדיירים עם הקבלן או היזם עצמו וכך לחסוך בהוצאות הכספיות. לכן אם אתם נמצאים בפרויקט מסובך הנדסית ותכנונית ואתם לא סומכים על היזם או הקבלן שלכם, כדאי לכם מאוד לשכור מפקח בנייה מטעמכם שידאג לאינטרסים שלכם ולאינטרסים של הקבלן או היזם שמשלמים לו.

מה כולל תוכנית פיקוח בנייה?

התוכנית לפיקוח בנייה מטעם מפקח בנייה כוללת מפרט טכני על הבנייה כולל: חומרים שבהם ישתמש היזם, סוגי הצנרת בבניין, דלתות, חלונות, ריצוף, מפרט חניה, אמצעי הגנה מפני שריפות, מפרט הלובי, נקודות חשמל ועוד. על המפקח לעקוב ולבצע התאמות בין התוכנית והמפרט הטכני לבין העבודה בפועל על מנת שתהיה תואמת לחלוטין כפי שסוכם עם הדיירים בהסכם הבנייה.

עבודה עם כל הגורמים כמקשה אחת

בקשת האישורים על כל בניה יכולים להיות מייגעים ומייסרים אבל גם יקרים במידה ולא עושים זאת כמו שצריך. מפקח בניה יודע בדיוק למי לפנות, איך לפנות ומתי לפנות ובדרך זו חוסך לכם לא מעט כסף.

אם אתם ניצבים בפני החלטה לרכוש דירה בבניין משותף אל תתלבטו והחליטו בהקדם על מפקח הבניה שילווה אתכם בתהליך, זה יכול להיות איש המקצוע שיעשה עבורכם את ההבדל בין בניה מצוינת לבניה בינונית.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290