מפקח בניה פינוי בינוי

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

פרויקטים של פינוי בינוי מתבצעים במסגרת התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ. עם זאת, מדובר בפרויקטים מורכבים ומסובכים ולכן הם מחייבים מעורבות של מפקח בניה צמוד.

מפקח בניה פינוי בינוי והתחדשות עירונית

התחדשות עירונית מיועדת לחידוש פני העיר והתאמת התשתיות והמבנים לסטנדרטים מודרניים. בין היתר, את ההתחדשות העירונית ניתן לבצע בכל רחבי הארץ עם פרויקטים שבחלקם מסובסדים על ידי העיריות המקומיות וגופים ממשלתיים. מבין הפרויקטים, הנפוצים ביותר הם פינוי בינוי ותמ"א 38. בשני המקרים מדובר בפרויקטים מורכבים וארוכים, כאשר בתמ"א 38 מחזקים את המבנה הקיים בעוד בפינוי בינוי הורסים אותו לפני שבונים מבנה חדש, אנו מתמחים בייצוג דיירים בפרויקטים של תמ"א 38 בכל הארץ.

שירותי מפקח בניה פינוי בינוי

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח פרויקט פינוי בינוי מוצלח היא להעסיק מפקח בניה מוסמך ומנוסה. המפקח צריך להיות מעורב כבר מהשלבים הראשונים של הפרויקט, לדאוג לשיתוף פעולה בין היזמים ובעלי הדירות ובהמשך לנהל את העבודה של אנשי המקצוע. במהלך הפרויקט עצמו, מפקח בניה מייצג את האינטרסים של הלקוחות הפרטיים והוא גם זה שמוודא ביצוע לפי הנחיות הועדה המקומית לתכנון.

פיקוח בניה לחיסכון בזמן

ההצלחה של פרויקטים מהסוג של פינוי בינוי נמדדת לפי היכולת של היזם או הקבלן לעמוד בלוח זמנים שנקבע מראש. היות והפרויקט מחייב כאמור פינוי של הדיירים, הוא מלווה בעוגמת נפש מסוימת ובפגיעה באיכות החיים שלהם. מנגד, פרויקט שמלווה במפקח בניה שמועסק על ידי הדיירים יתבצע בקצב מהיר יותר. בפרויקט כזה בעלי הדירות יודעים שיש איש מקצוע שמייצג את האינטרסים שלהם בשטח ויש להם גם למי לפנות במקרה של שאלות.

מה זה פינוי בינוי ?

היכרות עם תחום הבניה והמקרקעין

התחדשות עירונית מתבצעת בצורה שונה מפרויקטים אחרים בענף הבניה. כתוצאה מכך, מפקח בניה שמלווה בפרויקט נדרש להכיר את תחום הבניה ואת התקנות שקשורות למקרקעין. בעזרת היכרות עם התקנות הללו ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהפרויקט יתבצע בהתאם להתחייבות של היזם כלפי הדיירים. בכל מקרה אחר, ההסמכה של מפקח בניה מאפשרת לו להתערב ולהצביע על ליקויי בניה אפשריים או על פערים בין התכניות ליישום בשטח.

מה עושים במסגרת פינוי בינוי?

מפקח בניה בודק שכל העבודות באתר פינוי בינו נעשות בהתאם לתקנים ולנהלים הנדרשים. בפועל, זה אומר שהוא אחראי לוודא שהדיירים מקבלים דירה חדשה בשטח שהובטח להם ושהיזם הורס את המבנה הקיים ובונה מבנה חדש בהתאם להיתר הבנייה שניתן לו. במקביל, למפקח בניה מטעם הדיירים יש את הסמכות לפנות בשמם לעירייה המקומית ולהוציא אישורים והתחייבויות. זהו יתרון משמעותי בפיקוח בניה על פרויקטים של פינוי בינוי והוא שווה זמן וכסף.

נציגי אגס הנדסה ופיקוח מכירים מקרוב פרויקטים של התחדשות עירונית ומזמינים אותך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים. רק נותר לך להשאיר פרטים באתר ונקצה עבורך מפקח בניה לפינוי בינוי מוצלח!

מפקח בניה פינוי בינוי

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290