מפקח בניה שיפוץ עלות

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בתוך ים הנושאים שמטרידים אתכם עכשיו, ובתוכם גיוס מפקח בניה שיפוץ עלות השיפוץ והיקף השיפוץ, לפני שאתם עושים כל צעד, אתם רוצים לוודא שלצידכם עומד איש מקצוע שדואג לאינטרסים שלכם, שבוחן את תהליכי הבניה בפועל ומוודא שהם מבוצעים בצורה איכותית, על פי הסטנדרטים הנדרשים ועל פי הציפיות שלכם כלקוחות. לאיש המקצוע הזה קוראים מפקח בניה, והוא חייב להיות בעל תואר בהנדסת בניין.

האם יש מקום לגיוס מפקח בניה לטובת פרויקט שיפוץ?

ובכן, התשובה תלויה בעיקר בהיקף השיפוץ ובאלמנטים המעורבים בו. אם אתם מתכוונים לעשות טיח וצבע, ואולי להחליף כמה דלתות וחלונות, אין צורך במפקח בניה. יחד עם זאת, אם אתם מתכוונים לשפץ את תשתיות הבית, להחליף ריצוף ולשבור קירות ,ובמיוחד אם ישנם קירות תמך או עמודי תמך בבית, אז בהחלט יש מקום לנוכחות של מפקח בניה שידאג לכך שהדברים מבוצעים בצורה מקצועית, על פי הכללים ההנדסיים והאסתטיים המתחייבים. אחרי שאמרנו את זה, נוכחות של מפקח בניה בכל פרויקט שיפוץ לא יכולה להזיק אלא רק לסייע. מן הסתם, עליכם לעשות את השיקולים הכלכליים שלכם, אבל כדאי לדעת שנוכחות של מפקח בניה תבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר האפשריות של פרויקט השיפוץ.

כמה עולה מפקח בניה לפרויקט רגיל ? תכלו לקרוא בכתבה הבאה

איך תבחרו את מפקח הבניה המתאים לכם?

בבחירת מפקח בניה שיפוץ בניין השירות היא עניין שולי למדי, שכן מרבית העוסקים בתחום יחייבו אתכם בסכומים דומים. יחד עם זאת, בהחלט יש מקום לבצע השוואת מחירים ולקבל הצעות מחיר ממספר מפקחים, על מנת לראות שאתם בטווח הנכון, ולא משלמים יותר מדי או מעט מדי. אבל מעבר לנושא העלות, חשוב שתוודאו כי מפקח הבניה הוא איש מקצועי ורציני, ושהוא מהסביבה הגאוגרפית הקרובה למקום בו נערך הפרויקט.

הסיבה לצורך בקרבה גאוגרפית היא שפיקוח בניה היא עבודת שטח לכל דבר ועניין, ועל מפקח הבניה להיות נוכח באתר הבניה בצמתים חשובים של תהליך הבניה. על מנת להימנע ממצב בו מפקח הבניה מנהל את הדברים מרחוק באמצעות הטלפון, אתם רוצים לוודא שהוא מהסביבה ושלא תהיה לו כל מניעה להגיע לאתר הבניה ולבחון את הדברים מקרוב ובגוף ראשון. כמו כן, חשוב שתעזרו בהמלצות וחוות דעת מקצועיות על מנת לאתר מפקח בניה רציני ומקצועי, ששום דבר לא יעלם מעיניו, ושידע להשתמש בסמכויות שלו על מנת לדרוש כל ליקוי שיתגלה וליידע אתכם באופן התקדמות הפרויקט.

כאשר אתם בוחרים עלות מפקח בניה מטע הדיירים  הוא בהחלט פרמטר שאתם צריכים לשקול ואפילו לבצע השוואת מחירים בין כמה ספקי שירות. יחד עם זאת, חשוב עוד יותר שתבחרו באיש המקצוע הנכון, שידע לפקח על תהליך הבניה בצורה מוקפדת ויסודית, גם אם זה אומר שתצטרכו לשלם לו עוד כמה מאות או אלפי שקלים לטובת העניין.

פיקוח בניה בשרון

שאלת התמחור של עבודת הפיקוח על הבנייה בפרויקט שלכם עולה בכל פעם שאתם שוקלים את השירות החושב הזה. אמנם, החוק לא מחייב אתכם לקחת מפקח בנייה אבל הידיעה שהוא נמצא בשטח מקילה על עבודתכם וחוסכת לכם כספים ועלויות נוספות

מפקח בנייה מחירון

גם אם יש לכם ידע מקצועי בכל הקשור למיזם הבנייה שלכם, הרי שאינכם יכולים להיות בשטח מדי יום ולבדוק את ההתקדמות. גם לא תוכלו לעולם לפתור את כל הבעיות שנוצרות הן מתיאום בין הגורמים שבונים את המיזם לבין אלה שמפקחים עליו, האנשים שמתכננים אותו, הלקוחות שמחכים להיכנס לבית שלהם וכמובן כל שאר הגופים שמעורבים בעבודה זו. לשם כך נוצר תפקיד מפקח בנייה מחירון שיכול להיות נוח בשבילכם ולחסוך עלויות נוספות.

מניעת כל מה שעלול להשתבש

מפקח בנייה מחירון לוקח בחשבון את כל העלויות שעלולות להתווסף למחיר הפרויקט אם לא יהיה בשטח כדי לוודא שיש מי שיכול לטפל בכך לשביעות רצונכם. חשבו על כל השיבושים שעלולים להתרחש, את כל התקלות שגורמות להפסד זמן שעולה לכם ימי עבודה נוספים, את הקבלנים והעובדים שעלולים לטעות בתהליך העבודה ותיקון יעלה כסף אם לא יהיה מפקח בנייה אחראי שיידע לבחור נכון אנשים הגונים שלא ייקחו מחיר נוסף על תיקונים בשטח. מפקחה כזה מונע מראש הפסדים כספיים ולכן כל מחיר שלו ייצא בסוף לטובתכם.

במקום לבוא בעצמכם, יש מפקח בנייה

מפקח בנייה מחירון קובע מחיר גם לביקורים באתר. התשלום הכולל למפקח בנייה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, תלוי בפרויקט ובמשכו. מחיר ביקור באתר יכול להסתכם במאות שקלים לביקור בשעות הבנייה המקובלות כדי לראות את הדברים בפעולה, מ-200 שקלים ומעלה. עלות חודשית של מפקח יכולה להתחיל ב-9,000 שקלים לחודש עד יותר מ-20,000 שקל לחודש בשיא, תלוי בהיקף הפרויקט ובמשכו. זה תלוי כמובן גם בסמכויות שיקבל מכם מפקח בנייה .

סמכויות מפקח בנייה

מפקח בנייה ינהל את הפיקוח והבקרה על הבנייה עצמה כך שיוודא שכל העבודה נעשית בהתאם להוראות הבטיחות והגיהות, אין סכנה גם לעוברים ושבים והחומרים שבהם אמורים להשתמש אכן משמשים לבנייה. כמו כן הוא בודק ומפקח על האיכות של עבודת הקבלנים ועל שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להבטיח תוצאות מעולות ומינימום תקלות. אתם יכולים להחליט מתי אתם רוצים להכניס את מפקח הבנייה לפעולה ובאיזה שלב של הבנייה להתחיל.

למצוא מפקח בנייה מומלץ

מפקח בנייה מחירון תלוי בהמלצות ובכישורים של המועמדים לעבודה. ככל שהמפקח יותר בעל ניסיון ומכיר יותר קבלנים ועובדים בשטח, כך הוא יכול להבטיח לכם שהעבודה תיעשה בצורה יותר חלקה ובמינימום תקלות. הפונקציה הזאת משמשת כדי לקדם את הגורמים השונים בלי חיכוכים ובלי טעויות, כך שיש חשיבות גדולה למי שיודע להתנהל נכון עם הקבלנים השונים ולתאם ביניהם בצורה יעילה. פתרון בעיות ע"י מפקח בנייה מבטיח שאתם יכולים לעסוק בעיקר בינתיים.

סמכויות, לא הסמכה

מפקח בנייה אינו נדרש להסמכה לכן עליכם לבדוק אם המועמד שלכם הוא בעל ניסיון מתאים, וכמובן שככל שמפקח בנייה מחירון כזה יותר מקצועי ומומחה בתחום זה, כך גם עולה המחיר ומתבררת ההתאמה שלו לפרויקט שלכם. יכול להיות שלא לקחתם בחשבון מחירים כאלה, אבל בהתחשב במה שמפקח בנייה עשוי לחסוך לכם בשטח מבחינת זמן ומשאבים, בסופו של דבר זה יאזן את עצמו ויתקזז עם כל עגמת נפש ועיכוב במסירה מפקחי בנייה מומלצים.

 מחיר ממוצע לשירות פיקוח בנייה

המחיר הממוצע לשירותי מפקח בנייה הוא כ-15,000 שקלים, כאשר זה כולל גם ביקורים ובדו"חות יומיים לפי הצורך. את הסמכויות ואת השירות אתם תקבעו עם המפקח בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם. פרויקט קטן וצנוע יותר ידרוש בוודאי פחות שירותי פיקוח בנייה אבל גם הם יהיו נחוצים אם תרצו שאיש מקצוע יעשה את כל התיאומים בשמכם ויחסוך לכם זמן התעסקות עם בירוקרטיה ואנשי מקצוע.

לבדוק את המועמדים שלכם

בדקו את המועמדים שלכם לתפקיד מפקח בנייה מחירון לפי ההמלצות שאתם מקבלים מאנשים שהעסיקו אותם בעבר, ובדקו בצורה אובייקטיבית האם הפרויקט עמד בלוח הזמנים שלו, האם אנשי המקצוע והקבלנים היו שבעי רצון מהמענה המקצועי שקיבלו בשטח, האם ליזמים נחסך הכסף והאם הם מרוצים יחד עם הלקוחות שלהם מאיכות העבודה על המבנה. חובה לבדוק גם אם הרזומה שלו כולל עבודה על פרויקטים בהיקף דומה לשלכם, משום שזה קריטי.

האם בפרויקט שיפוץ מפקח בניה הוא פונקציה מקצועית שצריכה להיות נוכחת? התשובה היא שזה מאוד תלוי בהיקף הפרויקט ובמורכבות הפעולות ההנדסיות המבוצעות בו, אבל לא כל פרויקט שיפוץ מחייב נוכחות של מפקח בניה, ועל כך בשורות הבאות.

התאחדות קבלני השיפוצים

מתי תרצו מפקח בניה מעורב בפרויקט השיפוץ שלכם?

שיפוץ הוא מונח כללי, שמתאר מגוון רחב של פרויקטים לשיפוץ מבנה. ישנם מקרים בהם השיפוץ כולל החלפה של חלונות ודלתות, פרויקט שבו השיפוץ כולל החלפת ריצוף בלבד, ופרויקט שבו יש שבירת קירות, ביצוע עבודות גבס, בניית חדר או מרפסת וכן הלאה. ככלל, בפרויקט שיפוץ מפקח בניה יכול להוסיף המון ערך ללא קשר להיקף הפרויקט, ויחד עם זאת לא בכל פרויקט שיפוץ מוצדק להשקיע את המשאבים הכספיים הכרוכים בהזמנת השירות של מפקח בניה.

פרויקטים בהם בהחלט רצוי לערב מפקח בניה הם פרויקטים בהם יש אלמנט של תוספות בניה, עבודה נרחבת על תשתיות, שבירת קירות ולבטח הסרה או הזזה של קירות תמך או עמודי תמך או כאלה שעשויים להיות חשודים ככאלה. בפרויקטים אלה, עלולים להיווצר לא מעט מצבים בהם קבלן השיפוץ עלול לבצע פעולות שנוגדות את החוק ואת העקרונות ההנדסיים, ומזה אתם רוצים להימנע, במיוחד למען בטיחות השימוש בבית לאחר תום השיפוץ.

ישנן הוצאות שחוסכות לכם כסף. כן, זה אולי נשמע משפט קצת מוזר אבל בהחלט יש הוצאות שבשורה התחתונה חוסכות לכם כסף ובחירת שיפוץ עם מפקח בניה זו דוגמה מצוינת לכך.

כשמדובר בעלות מפקח בניה שיפוץ יש לבחון את מהות השירות

אם אתם מתכננים שיפוץ בביתכם או במקום העבודה שלכם אתם צריכים לתכנן את הכל מא' ועד ת'. שיפוץ מוצלח נקבע בעיקר לפי ההיצמדות לתכנית המקורית וההקפדה על הפרטים הקטנים ובגלל שאף אחד מאיתנו לא איש מקצוע מוסמך כאן נכנס לתמונה מפקח הבניה. כאשר מדובר על עלות שיפוץ, תשלום למפקח בניה יכול להיראות במבט ראשון כמו הוצאה מיותרת משהו, הרי שגם ככה אנחנו משלמים לקבלן השיפוצים, למעצב, למהנדס, לפועלים… אז למה לנו לשלם לעוד איש מקצוע? התשובות לפניכם.

בנוגע לעלות מפקח בניה שיפוץ יכול להיות משתלם יותר

כמה עולה מפקח בניה לחודש? מעבר לעובדה שמפקח בניה חוסך לכם הרבה מאוד כסף בעזרת תכנון מקדים וליווי צמוד תוך כדי שהוא מוודא השיפוץ מתנהל כפי שצריך, הוא גם חוסך לכם לא מעט זמן. בעזרת הזמן שהוא חוסך לכם הוא למעשה חוסך לכם עוד כסף כי ככה אתם צריכים לשלם פחות לקבלן, לעובדים, למעצב וכו'. מפקח בניה הוא למעשה איש המקצוע שגורם לכם להיות נוכחים בכל רגע נתון במהלך הבניה, גם אם אתם לא נוכחים פיזית בבית שלכם או במשרד שלכם בזמן השיפוץ.

חיסכון בחומרים, חיסכון בעלויות

עוד נקודה שחשוב לקחת בחשבון טרם השיפוץ היא בחירת חומרי הבניה עמם תעבדו. לא כולנו מבינים לעומק באיכות של החומרים ובטח שלא במחירים שלהם, ולכן לפני שבוחנים את עלות עבודתו של מפקח בניה בפרויקט, קודם כל עליכם להבין איפה בדיוק מפקח הבניה חוסך עבורכם כסף.

בעת הבחירה של החומרים, הנעשית גם היא על ידי מפקח הבניה כמובן אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים וזה כמובן מבלי לפגוע באיכות השיפוץ. איך זה קורה? רק בגלל שלמפקח הבניה שבחרתם את הידע הדרוש והניסיון המצטבר שעוזר לו לדעת בדיוק אילו חומרי בניה מתאימים לשיפוץ שאתם מתכננים.

למנוע את הליקויים עוד לפני שהם קיימים

אומרים שההבדל בין חכם לפיקח הוא שחכם יודע לצאת ממצבים שפיקח לא היה נכנס אליהם מלכתחילה וזה בדיוק מה שקורה כאשר אתם בוחרים מפקח בניה לשיפוץ הקרוב שלכם. אם כבר יש ליקויים בשיפוץ זה אומר שצריך לתקן אותם וזה אומר כמובן שאתם צריכים להוציא עוד סכום כסף לא מבוטל אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש איש מקצוע שיכול למנוע עבורכם את הליקויים עוד לפני שהם קיימים? כמובן שכולנו היינו לוקחים איש מקצוע כזה ומעסיקים אותו באופן מידי.

מפקח בניה הוא איש מקצוע לכל דבר ויש לו עלות מסוימת אבל בניגוד לעלויות אחרות שתוציאו במלך השיפוץ כאן מדובר על הוצאה שחוסכת לכם כסף ולא מגדילה עוד יותר את החור בכיס שלכם.

עלות מפקח בניה שיפוץ

מה לגבי החלפת ריצוף?

החלפת ריצוף למשל הוא פרויקט שבו אתם עשויים להתחבט באפשרות של גיוס מפקח בניה. ככלל, אם כל העבודה מסתכמת בהחלפת הריצוף בבית, אין צורך במפקח בניה, אך בתום הפרויקט בהחל מומלץ להזמין בדיקת בדק בית לבדיקת איכות הריצוף, ולהכניס את נושא הבדיקה להסכם העבודה מול הקבלן, כך שאם יימצאו בבדיקה ליקויים, יהיה הקבלן מחויב לתקן אותם.

יחד עם זאת, אם מדובר בפרויקט בו אתם גם מבצעים החלפה של כל הריצוף בבית וגם מטפלים בתשתיות המים, החשמל והגז בבית, אתם בהחלט רוצים מפקח בניה שילווה את הפרויקט. כאמור, בפרויקט שיפוץ מפקח בניה לא חייב להיות נוכח, אלא אם מעורבים בפרויקט אלמנטים והיבטים הנדסיים, שיכולים להשפיע על רמת הבטיחות של השימוש במבנה. בהיבט זה כדאי בהחלט להתייעץ עם איש מקצוע מענף הבנייה לפני שמקבלים החלטה, ובהתאם לכך להחליט האם אתם רוצים להשקיע את המשאבים הכספיים הכרוכים בגיוס מפקח בניה לטובת או פרויקט או לא. להזיק זה לא יכול להזיק כמובן, אבל גם אי אפשר להתעלם מנושא העלות של איש מקצוע ברמת מפקח בניה.

לא בכל פרויקט שיפוץ מפקח בניה צריך להיות נוכח. יחד עם זאת, הנוכחות שלו לא יכולה להזיק לכם אלא רק להועיל, וישנם פרויקטים בהם מעורבים היבטים הנדסיים ובטיחותיים, שבהם דווקא כן מומלץ לערב מפקח כזה. אם אינכם בטוחים לגבי ההחלטה, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מענף הבנייה.

שיפוץ מפקח בניה

מפקח בנייה מחירון

מפקח בניה שיפוץ עלות

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290