מפקח בניה שכר

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מפקח בניה הוא מקצוע מבוקש שמגלם בתוכו שכר אטרקטיבי ותנאי העסקה נוחים. בין היתר, אפשר להתקדם מתפקיד המפקח לעמדות בכירות וגם להבטיח קריירה מתגמלת.

מפקח בניה שכר ותנאי העסקה

מפקח בניה אחראי לתאם בין בעלי מקצוע בפרויקטים שמתבצעים בענף הבניה, הנדל"ן וההנדסה. כתוצאה מכך, מטרתו היא לוודא שכל העבודות נעשות בהתאם לתקנים ולנהלים הנדרשים וגם לדאוג שהתכניות האדריכליות מיושמות במלואן. בפרויקטים פרטיים של בניה, המפקח הוא גם זה שמייצג את הלקוח מול הקבלן המבצע ושאר נותני השירות. כתוצאה מכך, המפקח מחזיק בתפקיד חשוב והשכר שלו בהתאם.

עלויות מפקח בניה

כמה עולה מפקח בניה ? תוכלו לקרוא במאמר הבא

מפקח בניה שכר משוער

שירותי פיקוח על בניה מתומחרים לפי אופי הפרויקט. בפועל עשויים להתגלות פערים של עשרות אחוזים בין שירותי מפקחי בניה, חברות ואנשי מקצוע וכדאי לבחון כל מקרה לגופו. כמו כן, יש מקרים שבהם מפקחי בניה דורשים אחוזים מעלות הפרויקט ולא שכר גבוה. מנגד, ייתכן ומפקח בניה יתוגמל על כל ביקור באתר הפרויקט, באמצעות שכר חודשי או על ביקורים יומיים. בכל מקרה, מדובר לפי הערכות על עלויות חודשיות שנעות סביב 5,000-20,000 ש"ח.

פיקוח בניה פרטית  מומחיות שלנו

פרמטרים המשפיעים על שכר המפקח

מלבד האמור לעיל, יש עוד כמה פרמטרים שקובעים את השכר ותנאי העבודה של מפקח בניה. ראשית, שכר המפקח נקבע לפי מספר החדרים של הבית בנכס או השטח הכולל. שנית, את השכר קובעים בצורה מסוימת אם מדובר בתהליך בניה של מבנה חדש – אך בצורה אחרת לגמרי כאשר מדובר בשיפוץ של נכס קיים. מבחינת אנשים פרטיים, הדבר החשוב הוא לקבל מראש הצעת מחיר מסודרת ולהבין מה היא כוללת.

כל מה שמפקח בניה צריך לדעת תמצאו פה 

קידום לאחר עבודה כמפקח בניה

השכר הנוח ותנאי העבודה המתגמלים הם חלק מרשימת יתרונות ארוכה בעבודת המפקח. כך לדוגמא ניתן להתקדם לאחר מספר שנים לתפקידי מפתח, או לקחת אחריות על פרויקטים ויוזמות של נדל"ן מניב. לחילופין, יש מפקחי עבודה שמתחילים מהשטח ומחליטים לפתוח עסק כדי להגדיל את השכר החודשי שלהם. כמו כן, ביקוש גבוה לשירותי פיקוח מעודד מהנדסי בניין, הנדסאי בניין ומנהלי עבודה לנצל את הידע שלהם על מנת להציע אותם באופן עצמאי.

מה צריך ללמוד כדי להרוויח שכר גבוה?

משרד הפנים אחראי על הליך המינוי של מפקחי בניה כחלק מחוק הבניה והתכנון, בעוד משרד העבודה עוסק בהכשרת עובדים למגוון תחומי עיסוק. בפועל, אנשים שרוצים לעבוד כמפקחי בניה ולהרוויח שכר גבוה צריכים לקבל דיפלומה מטעם אחד המשרדים. בהמשך, עליהם להירשם לקורס ייעודי ולעמוד בהצלחה בתנאי המסלול. לבסוף, הם יכולים להציע את עצמם לעבודה בחברות שמספקות שירותי פיקוח על פרויקטים בענף הבניה.

הבדלים בין פיקוח בניה

ההבדל העיקרי בשירותים שניתנים על ידי מפקח בניה לא קשורים לשכר או לתנאי העבודה. בהקשר הזה, יש להזכיר את ההבדל בין פיקוח על פרויקטים פרטיים לבין פיקוח על פרויקטים ציבוריים. פרויקטים פרטיים של בניה נוטים להיות מהירים, קטנים וגמישים יותר. לעומתם, פרויקטים ציבוריים מתאפיינים בהשקעה מאסיבית של כספים ומשאבים. לפיכך, מפקח בניה שאחראי על פרויקטים גדולים ירוויח יותר ממפקח שמתנהל בפרויקטים קטנים בלבד.

תעודת מפקחי בניה מטעם ארגון הקבלנים

קיימת אפשרות של קבלת תעודת מפקח בניה מטעם ארגון הקבלנים. התעודה כשלעצמה לא מבטיחה שכר גבוה יותר, אך היא מאפשרת למפקח למצוא עבודה בקלות יחסית. כמו כן, בעזרת התעודה ניתן להגיש מועמדות לעבודה כמפקח במסגרת מכרזים ציבוריים.

חברת אגס הנדסה ופיקוח יכולה להעמיד לרשותך מפקח בניה מוסמך.

מפקח בניה שכר

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290