התפקיד של מפקח בנייה תמ"א 38 בבניין שלכם

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בשנים האחרונות יותר ויותר בניינים ישנים עוברים שיפוצי בנייה מטעם תמ"א 38, שיפוצים אלה נועדו לחזק את הבניינים מפני רעידות אדה, להכנות להם מראה חדיש ואסתטי וכן לתקן את כל הליקויים שיש בבניין עצמו בין אם הם חיצוניים או פנימיים או שניהם יחדיו על מנת שהבניין לא יהווה לדיירים בו סכנה בטיחותית. בשורות הבאות תקבלו הסבר על תפקידו של מפקח בנייה תמ"א 38

מיהו מפקח בנייה תמ"א 38?

מפקח בנייה תמ"א 38 הואל מעשה מפקח מטעם חברת הבנייה שאיתה אתם עובדים במהלך שיפוצי הבית שלכם במסגרת תמ"א 38. החברה עצה שומרת על הדיירים ומבטיחה להם שיקבלו את הנכס ללא כל סיכון. כמו כן, החברה אחראית לתת לדיירים בעלי הדירות את כל הכלים שהם צריכים על מנת להבין את זכויותיהם בתור בעלי הדירות. לאורך כל תהליך הבנייה ישנו מפקחי בנייה תמ"א 38 שתפקידו לפקח על הנעשה בשטח על מנת לראות שהעבודה מתבצעת כשורה ללא כל ליקויים.

מה תפקידו של מפקח בנייה תמ"א 38?

תפקידו של מפקח תמ"א 38 כולל הבנת העסקה וניתוח כלכלי של עלויות הבנייה לעומת עלויות המכירה, ניהול משא ותן בשיטות פופולאריות ומובילות בשוק אל מול חברות יזמיות שונות. זיהוי נקודות חולשה ברמה המקצועית והמלצות לבעלי המקצוע השונים אשר קשורים למפרט הטכני הנדסי של המבנה. כתיבת מפרט טכני הנדסי ומשא ומתן לגבי פרט טכני עשיר, ייעוץ בנושאים אדריכליים או המלצה לבעלי הדירות לחוות דעת נוספת כמו חוות דעת של שמאי ועוד.בדיקות תכנון והמלצות לבעלי הדירות, קבלת תוכניות היועצים, דו"ח קרקע, ניתוח ואיתור טעויות. פגישה עם בעלי הדירות למתן הסבר על תהליך הבנייה עצמו והשלבים, פיקוח וביקורים באתר הבנייה עצו, שליחת דיווח לבעלי הדירות ושליחת סכים בנפרד לחברה היזמית, ניהול הטיפול בתלונות ועוד.איתור כשלים וליקויים בשלבים ובנקודות שונות, בדיקת שנת בדק כולל שטחים ציבוריים של הבניין, וידוא הגע של המהנדס הבניין לגבי שלד הבניין לשם פיקוח ו בטרם היציקות ועוד.

לשם מה צריך מפקח בנייה תמ"א 38?

על מנת לפקח על כל התהליך הבנייה עצמו תוך כדי עבודה על מנת שלא יהיו ליקויים שונים ולא ייגרם עוגמת נפש לדיירים, יש צורך בשירתי מפקח בנייה תמ"א 38. מפקח הבנייה מוודא לאורך כל תהליך הבנייה שהבנייה מתבצעת בצורה הטובה ביותר וללא ליקויים שונים, במידה והמפקח מאתר ליקויים קטנים בשטח בעל המקצוע האחראי על התחום חייב לתקן אותם. הודות למפקח בנייה הסיכוי לליקויים במהלך הבנייה נמוך יותר לעומת בנייה ללא פיקוח, וכך ניתן לעמוד בלוחות הזמנים הנוקשים ולהתקדם בתהליך הבנייה עצמו. מעבר לכך, נחסך כסף מיותר שיש להשקיע על בעלי מקצוע על מנת לתקן את הליקויים השונים. כמו כן, המקפח אחראי לעדכן אתכם בתהליך עצמו ובכל בעיה שאתם נתקלים בה אתם מוזמנים לפנות אליו.

מפקח בנייה תמ"א 38

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290