מפקח תמא 38

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

קיבלתם סוף סוף אישור לפרויקט תמא 38 מהעירייה ואתם מתלבטים האם לשכור מפקח בניה לפרויקט. מה חשיבותו של המפקח ?  מה תפקידו בפרויקט ? הכל בכתבה הבאה:

מפקח תמא 38 – כל מה שרציתם לדעת

מפקח בניה בכלל, ובפרויקט תמא 38 בפרט, יש תפקיד חשוב ומשמעותי בשמירה על האינטרסים של הדיירים מול היזם, הקבלן וכל יתר בעלי המקצוע המעורבים בפרויקט. מאחר ופרויקט תמא 38 מורכב מתהליכים רבים ומערב בעלי מקצוע רבים, לקיחת מפקח בניה מטעם הדיירים היא חיונית להצלחת הפרויקט מבחינת הדיירים. את סמכויות מפקח הבניה חשוב לכלול בחוזה שנחתם מול החברה או הקבלן.

חשיבות מפקח תמא 38

פרויקטים של תמא 38 הם מורכבים מבחינת התכנון שלהם ומבחינה הנדסית ולכן לקיחת מפקח בניה מנוסה תיתן לדיירים שקט נפשי שהפרויקט מתבצע בצורה תקינה וללא חריגות. מפקח הבניה הוא זה שדואג לעדכן את הדיירים בכל שלבי הפרויקט השונים, ומאפשר להם לקבלת החלטות נכונות בהתבסס על המידע שהם מקבלים ממנו. בנוסף, הוא מלווה את הפרויקט עד לסיומו ומוודא שהדיירים יקבלו את מה שהובטח להם ושהבניין בטוח למגורים.

באיזה שלב כדאי לקחת מפקח תמא 38

הדעה הרווחת היא שמפקח בניה צריך לקחת רק בשלב שבו מתחילה הבניה וזו טעות. שילוב מפקח בניה בשלב מאוחר מדי של הפרויקט עלול לגרום נזק לדיירים. פיקוח בנייה את מפקח הבניה צריך, למעשה, לשלב כבר בשלבי התכנון והמשא ומתן של הפרויקט כדי שיוכל להתריע לדיירים במידה ויש פרטים בעיתיים בפרויקט שדורשים תיקון. באופן כזה, ניתן למנוע תקלות בהמשך הפרויקט, עוגמת נפש ואפילו תביעות משפטיות. מפקח בניה תמא 38 בחיפה

איך בוחרים מפקח תמא 38

מאחר ומדובר בחיזוק הבניין מפני רעידות אדמה, חשוב מאוד לבחור מפקח בניה שיש לו ניסיון רחב בפרויקטים מסוג זה. כמו בכל בחירת בעל מקצוע, חשוב לקבל המלצות על מפקח הבניה מדיירים בפרויקטים קודמים שלו. בנוסף, חשוב שלמפקח הבניה תהיה כימיה עם הדיירים כמו גם כישורים בינאישיים טובים, מאחר והוא זה שאחראי על התקשורת עם הדיירים, מצד אחד, ועם בעלי המקצוע והחברה, מצד שני, כדי לקדם את הפרויקט.

תפקידו של מפקח תמא 38

כמו בכל פרויקט בניה, תפקידו של המפקח הוא לוודא שהעבודות מתבצעות על פי התכנון ועל הצד הטוב ביותר, בוודאי כשמדובר בפרויקט לחיזוק מבנה מפני רעידות אדמה. מפקח הבניה שותף בכל תהליך הפרויקט, משלב התכנון וקביעת המפרט ועד בדיקת הפרויקט בסיומו כדי לאתר פגמים וליקויים שעשויים לפגום בחיזוק הבניין. במידה ונמצאים ליקויים כאלה, הוא בודק עם היזם, הדיירים ועורך הדין מטעם הדיירים, דרכי פעולה אפשריות.

מה צריך מפקח תמא 38 לדעת

על מנת להיות מסוגל לפקח על התהליך מתחילתו ועד סופו מפקח הבניה צריך לדעת לקרוא ולהבין את כל הפרטים הקשורים במפרטים הטכניים והתוכניות האדריכליות. הוא צריך להכיר את כל הדרישות העירוניות והרגולציות שקשורות לתמא 38 על מנת לוודא שהבניה עומדת בדרישות ובתקנות הרלוונטיות. מומלץ שמפקח הבניה ידע גם לדאוג לפרויקט מהצד הפיננסי והכספי שלו כדי לוודא שאין חריגות מהתקציב.

מה עושה מפקח תמא 38

מפקח הבניה אחראי לפקח על בעלי המקצוע ולוודא שהכול מתבצע על פי התכנון, תוך שימוש בחומרים איכותיים ומתאימים. יחד עם זאת, אל תצפו ממנו להיות באתר באופן יומיומי. הוא מגיע באופן שוטף לאתר ובשלבים חשובים כמו התקנת חיזוקים למבנה, יציקות בטון עיקריות ושלבים הנדסיים מורכבים.

סמכויות מפקח תמא 38

במסגרת סמכויותיו, יכול מפקח הבניה לקבוע את המפרט הטכני ולדרוש מהיזם שימוש בחומרים ואביזרים ספציפיים במהלך הבניה כגון סוג המעלית, סוג התריסים, סוג מתקני החניה, חיפוי הבניין, מפרט הכניסה ועוד. הוא יפקח על התוכניות שמגיש היזם לעירייה כדי לוודא שהן בהתאם לחוזה ויכול גם לקבוע לוחות זמנים לשלבים מסוימים בפרויקט ולהחליט על ביצוע תיקונים וכדומה. את סמכויות מפקח הבניה רצוי ומומלץ לקבע באמצעות החוזה שנחתם מול הקבלן או היזם.

מי מממן מפקח תמא 38

את שכרו של מפקח הבניה מטעם הדיירים יכולים הדיירים לממן בעצמם, או לממן באמצעות היזם או הקבלן. כדי לקבל מימון מהחברה, רצוי שמפקח הבניה יהיה מוסכם על היזם, ואפשר אפילו להתחלק בעלויות כדי למנוע העסקה של שני מפקחים (מטעם היזם ומטעם הדיירים). יש מפקחים שמוכנים ששכרם ישולם להם לאחר חתימת החוזה עם היזם, בכפוף להתחייבות מצד הדיירים ולקבלת שכר גם עבור זמן העבודה שקדם לחתימה על החוזה.

 אל תוותרו על מפקח תמא 38

אל תוותרו על מפקח בניה מקצועי שילווה אתכם בפרויקט, מתחילתו ועד סופו. ייתכן שמבחינתכם מדובר בעלויות נוספות, במידה ותצטרכו לממן את שכרו של המפקח בעצמכם, אבל מומלץ לא לוותר על כך, בשביל השקט הנפשי שלכם. מפקח הבניה ישמור על האינטרסים שלכם, יוודא שכל תקלה מתוקנת בזמן ושאתם תקבלו את כל מה שהובטח לכם בחוזה, כולל בנין מחוזק כהלכה מפני רעידות אדמה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290