משפצים את הבית? אל תשכחו את המרפסת

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בשנים האחרונות הרבה מאוד דיירים חושקים בדירה עם מרפסת. הזדמנות ליהנות משמיים פתוחים, אוויר מרענן, לארח ולהירגע מחוץ לדירה. אם החלטתם לפתוח בתהליך שיפוצים על מנת לשדרג את איכות החיים ולהתאים את הדירה לסגנון ולצרכים העדכניים – אל תוותרו על המרפסת. היום אפשר לבצע מתיחת פנים מקיפה בדמות אריחי ריצוף ססגוניים, ריהוט גן איכותי, פתרונות הצללה מעוצבים ועוד. לפניכם מספר רעיונות לשיפוץ כולל ומרשים של מרפסת.

מפקח בניה לפרויקט מרפסות


הריצוף של המרפסת משפיע על האווירה הכוללת והמראה הייחודי המתקבל. החליטו מה הסגנון העיצובי המועדף עליכם והאם זה יהיה סגנון שהוא המשך ישיר לקו הסגנוני של הבית או סגנון מנוגד לו המייצר הפרדה חזותית בין פנים הדירה לחוץ הדירה. אם למשל, בחרתם בסגנון כפרי תוכלו לבחור בדק עץ או בגרניט פורצלן דמוי עץ ליצירת מראה חמים ונעים ואם אתם מחפשים מראה אורבני מתוחכם יותר, תוכלו ללכת על רצפת בטון או דמוית בטון. בכל מקרה, התייחסו לחשיפה של המרפסת לתנאי מזג האוויר וללכלוך ומזהמים שונים שמגיעים מהחוץ ובחרו ריצוף שקל לנקות ושישמור על עמידות ותוחלת חיים ארוכה.

ריהוט גן שיוצר חוויה


הריהוט המאכלס את המרפסת משחק תפקיד חשוב במשך הזמן שתבלו בה. תוכלו להחליט מראש האם לתחום את המרפסת לאזורים נפרדים ייעודיים, לדוגמא, אזור ייחודי לאירוח ואזור לפנאי ורגיעה, פינת משחקים ושעשועים ולהצטייד בריהוט מתאים. החליטו גם איזה ריהוט לרכוש לפי העדפה שלכם: פינת אוכל רחבת ידיים (או נפתחת למרפסות קטנות), מערכת ישיבה זוגית או של שלושה מושבים וכורסאות נלוות, שולחן בר, מיטת שיזוף נדנדה או ערסל. כדאי לבחור ריהוט גן שעשוי מחומרים איכותיים ועמידים כמו אלומיניום שהוא חומר גמיש אבל יציב וחזק וכן עמיד בפני שריטות או עץ טיק שעבר איטום נגד מים.
בחרו את העיצוב של מערכות הישיבה לפני הסגנון הכולל של המרפסת, בין אם אורבני או וינטג', הדפסים וצבעוניות מועדפת – בכוחם של הרהיטים להוסיף טאץ' צבעוני למרפסת כולה. בדקו האם הרהיטים נוחים לישיבה ממושכת. למרפסות קטנות יחסית יתאימו פינות ישיבה מחומרים קלילים כמו מתכת בקווים ישרים ונקיים ליצירת מראה מינימליסטי ומרענן בעוד במרפסות גדולות אפשר ללכת על חומרים דומיננטיים ומראה דרמטי יותר. התייחסו גם לעמידות ולאיכות של הבדים, אם מדובר בבדים רחיצים או פשוטים לניקוי שאינם דוהים באור השמש.

הגנה מעונה לעונה
בניגוד לסברה הרווחת, מרפסת היא לא רק אלמנט של קיץ. אפשר לקרות מרפסות באמצעות כיסויים שונים אטומים נגד מים וכך לאפשר ישיבה נוחה גם בעונה הגשומה והקרה. חשוב לבחור קירוי הרמטי ככל שניתן וקל לתחזוקה ולבדוק אם הוא פשוט להתקנה ולהסרה בעת הצורך ולמצוא עבורו גם מקום לאחסון בעת הקיץ. במהלך העונה החמה כדאי להצטייד בפרגולה בין אם פרגולת אלומיניום או עץ ואם לא תרצו פתרון הצללה קבוע אפשר להוסיף למרפסת שמשיה נפתחת או גזיבו שניתן לנייד ממקום למקום ברחבי המרפסת ולאפסן בעונת החורף.

קולינריה במרפסת
המרפסת כבר מזמן הפכה לזירת אירוח נהדרת ורבים משדרגים את המרפסת במטבח חוץ מדוגם ומאובזר. חפשו ברביקיו שיתאים לצרכים שלכם או השקיעו בבניית מטבח ואפילו טאבון וכמובן יחד עם פינת הישיבה ופינת האוכל, בר מעוצב, מטעמים וחברים טובים – החגיגה במרפסת תהיה הצלחה מסחררת.

אם אתם משפצים או המרפסת או בונים מרפסות בבניין אל תשכחו לפנות לחברת פיקוח ובנייה המנהלת פרויקטים הנדסיים בסטנדרט הגבוה ביותר שתלווה אתכם צעד אחר צעד עד התוצאה המבוקשת.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290