משפצים? יכול להיות שאתם צריכים מפקח בניה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

ענף השיפוצים במדינת ישראל מגלגל סכומי כסף עצומים מדי שנה ואין ספק שהישראלי הממוצע אוהב להתחדש ולהשקיע בסביבת המגורים שלו. באותה נשימה, בענפי השיפוצים השונים יש לא מעט אתגרים, תקלות ואפילו סכנות שחשוב לתת עליהן את הדעת כדי למנוע פגמים במבנה בעתיד.

מאחר שרוב קוראי שורות אלה אינו יכול לפקח על תהליך הבנייה והשיפוץ מפאת חוסר, ידע, זמן ואמצעים, חשוב לשקול עוד לפני השיפוץ לשכור את שירותיו של מפקח בניה.

לפניכם מקרים נפוצים שבהם מפקח בניה יכול למנוע מקרים מצערים, החל מפגמים וויזואליים ובטיחותיים ועד למצבים של סכנה ממשית.

פיקוח על עבודות ניסור בטון

ניסור בטון הפך בשנים האחרונות משירות אלמוני לנפוץ מאוד בשיפוצים רבים אך למרות זאת, רבים אינם ממש מבינים כיצד לבחור בבעל מקצוע מתאים, ממה צריך להיזהר ובעיקר כיצד לפקח על עבודות ניסור שמשלבות מורכבות, סכנות בטיחותיות מסוגים שונים וגם תקציבים לא מבוטלים.

דוגמה טובה לכך היא ניסור מרפסת בזמן שיפוץ או הרחבה אשר מצריכה בחירת חברת ניסור מיומנת שערוכה לבצע את העבודה באופן בטיחותי שאינו מסכן את המבנה כולו.

דוגמה נוספת ונפוצה יותר היא ניסור של קיר לצורך הרחבת או לפתיחת דלת או חלון שנראה לכאורה עניין פשוט אך יכול להיות גם כזה שטומן בחובו סכנות ומלכודות מחירים שמפקח בניה מכיר ויודע כיצד להתמודד איתן.

פיקוח על עבודות שלד

עבודות שלד יכולות להתבצע גם בשיפוצים נרחבים, בעיקר כאשר מרחיבים או מחזקים מבנה, ואם כבר עושים אותן, חשוב שהן יעשו כמו שצריך.

עבודה על פי התקנים תבטיח עמידות מרבית במבחן הזמן, מבחן מזג האוויר (מישהו אמר חדירת גשמים) וצמצום של תופעות לוואי בלתי רצויות כמו סדקים וכדומה.

פיקוח על עבודות חשמל

לא מזמן נחשפנו כולנו לפרסומות בטלוויזיה שעסקו בחשיבות של עבודה עם חשמלאים מוסמכים. למרות זאת, זהו אחד הנושאים שממעטים לדבר עליו אבל החשיבות הבטיחותית שלו היא מאוד גבוהה, אחת כמה וכמה בהתחשב בעובדה שבמדינת ישראל פורצות מדי שנה שריפות שקשורות בבעיות חשמל.

מפקח בניה יודע כיצד לבחור חשמלאי מתאים ולוודא שהוא מבצע את עבודתו באופן הנכון.

פיקוח על עבודות אינסטלציה וביוב

כמעט כל שיפוץ מלווה בעבודות אינסטלציה וביוב ברמה כזאת או אחרת. יכול להיות שאתם מעוניינים להחליף את צינורות המים ולהרכיב מרכזיה חדשה, ויכול להיות שעשיתם תוספת שמחייבת העברה או התחברות של קו ביוב.

מעבר לעובדה שעבודות אינסטלציה רבות מלוות בשירותי קידוח וניסור בטון שמצריכים לעתים פיקוח כפי שהרחבנו בתחילה, הן גם חייבות להיעשות באופן מושלם ובלי פשרות.

בסופו של דבר אף אחד לא רוצה להתמודד עם נזילות, זרם מים חלש או סתימות במערכת הביוב כתוצאה משיפוע לא תקין של הצינורות.

העלויות של מפקח בניה מתגמדות ביחס לחיסכון העתידי שהוא יכול להביא לכם.

פיקוח על עבודות ריצוף

לפעולת הריצוף חשיבות מכרעת על איכות הבניה ועל המראה של הבית או הדירה, וכדי לבצע אותה כפי שנדרש, חשוב לעבוד באופן מדויק, תוך יישום של שיטות בניה שיבטיחו עמידות מרבית למשך שנים.

עניין זה הולך והופך לבעל חשיבות גבוהה יותר ככל שאנו מתקדמים ולוחות החיפוי של הרצפה נעשים גדולים יותר, עניין שיכול להפוך לעתים את העבודה ליותר מורכבת.

פיקוח על עבודות גמר

פיקוח על בניה הוא שירות מעולה גם בעבודות גמר שנראות פשוטות אך אם לא יעשו כמו שנדרש, הן עלולות להשאיר טעם מר אחרי ההשקעה הגדולה בשיפוץ.

עבודות גמר מאוד מגוונות ונעות בין חיפויים ועד לצביעת הקירות. המשותף לכל העבודות הוא שאם הן לא יעשו כפי שמתבקש, הן עשויות להיות מלוות בפגמים ולא להיות עמידות לאורך שנים.

בשורה התחתונה, שירותי פיקוח בניה אולי מוסיפים על העלות הכללית של השיפוץ אך בהתחשב בשירות שניתן ללקוח והשקט הנפשי בידיעה שהשיפוץ יתבצע כפי שנדרש, העלויות האלה הופכות לזניחות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290