מתי הזמן הנכון לעשות מחזור משכנתא?

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

אם אתם נתקלים לראשונה במושג הזה שנקרא מחזור משכנתא, אז חשוב מאוד שתמשיכו לקרוא. אנחנו יוצאים מנקודת ההנחה כי אתם משלמים משכנתא, ואם אתם משלמים אותה והגעתם לפה, אתם בטח משלמים אותה כבר לא מעט זמן, מה שאומר שיכול להיות שאתם עומדים בפני שער לעולם של חיסכון שלא ידעתם עליו, וחיסכון כלכלי תמיד דבר טוב.

אפילו אם אתם קוראים לראשונה על תהליך המחזור למשכנתאות, הרי שבסופו של דבר מדובר בתהליך נפוץ למדי, ולא חדש במיוחד, גם אם הוא חדש לכם. אם אתם לא בטוחים במאה אחוז במה מדובר, אז המשכיו לקרוא, ובתוך שתי דקות מעכשיו תבינו בדיוק מה זה, ולמה כדאי לעשות את זה.

 

מחזור משכנתא – נעים מאוד להכיר

אפשר לסבך את הכול, ולהפוך הכול למסורבל ומורכב, אבל אם רוצים לקחת רגע ולהבין מחזור משכנתא בצורה הפשוטה והברורה ביותר, אז מחזור המשכנתא הוא בעצם החלפת המשכנתא הקודמת במשכנתא חדשה, טובה יותר. ולמה לא בעצם? מדי זמן מה אנחנו משדרגים את הטלוויזיה שלנו, אנחנו משדרגים את האוטו שלנו, את הסלולארי שלנו, ובעצם משדרגים כל מיני כלים שאנחנו משתמשים בהם. משכנתא היא כלי פיננסי, אז אם אפשר לשפר את התנאים שלה, למה לא לעשות זאת?

מחזור של המשכנתא שלכם דורש עבודה, שכן הוא דורש מכם לקבל אישור למשכנתא חדשה לגמרי, אבל מה שאתם זוכים בסיום התהליך זה משכנתא בתנאים טובים יותר, מה שאומר שהעמלות ששילמתם עד כה יורדות, והחזרי המשכנתא החודשיים שלכם יורדים בהתאמה.

אם את המשכנתא המקורית שלכם לקחת לבדכם, ישירות מול הבנק, וללא הליווי של יועץ משכנתאות מקצועי, ככל הנראה שאת המחזור אתם תעשו עם יועץ. מרבית לוקחי המשכנתאות בישראל שלא עובדים עם יועץ מוצאים את עצמם משלמים יותר עבור מוצר שהיה עולה להם פחות מלכתחילה, כך שהשיפור במשכנתא שלכם יהיה משמעותי במיוחד.

ועדיין, גם אם כן לקחתם את המשכנתא עם יועץ, הרי שאחרי כמה שנים תמיד כדאי לבדוק האם היו שינויים במשק, הוראות חדשות מבנק ישראל, ואפילו שינויים בתנאי השכר שלכם או בערך הדירה, שינויים משמעותיים שונים שיכולים להשפיע על מצב המשכנתא שלכם בצורה חיובית מאוד.

 

כיצד עושים את התהליך?

מחזור משכנתא הוא תהליך, ולפני שנכנסים אליו, בודקים את הכדאיות שלו. ישנם מקרים בהם המשכנתא המקורית שקיבלתם היא לא רעה בכלל, ואולי המשכנתא צעירה עדיין, ולא חלו כלל שינויים משמעותיים במצב. במקרים אלו אולי לא משתלם לעבור את כל התהליך בשביל שיפור מינורי אם בכלל בתנאים, וזה כבר שיקול שלכם.

כדי לדעת האם משתלם לעשות את התהליך או לא, יש לפנות לייעוץ, מומחה משכנתאות שעשה לא מעט פעמים את התהליך הזה בעבר, והוא יבדוק עבורכם בדיוק מה האפשרויות שלכם, והאם זה משתלם עבורכם לבצע מחזור משכנתא. הוא ידע לומר לכם כמה פחות או יותר תשלמו בסיום התהליך, ומה ידרוש מכם התהליך, ואתם תוכלו להגיע למסקנה הנכונה על בסיס הנתונים היבשים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290