ניקיון בניין משותף עושים רק בעזרת חברת אחזקה מקצועית

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בבניינים משותפים ישנה תנועה מרובה של דיירים ואורחיהם, מה שהופך את ניקיון הבניין לאחד האלמנטים החשובים ביותר בתחום התחזוקה שלו. בנוסף, זהו גורם שישפיע באופן ישיר על איכות החיים בבניין המשותף ויקבע כמה אסיפות דיירים יתקיימו בחודש בנושא, אם בכלל? כדי למנוע את כאב הראש הזה, ניקיון בניין משותף כדאי שיתבצע על ידי חברה מקצועית ואמינה, שתיקח על עצמה את המשימה לשמור על המבנה נקי ומצוחצח בכל יום.

אילו עבודות ניקיון בניין משותף תבצע חברת האחזקה?

אפשר לחלק את עבודות ניקיון בניין משותף לעבודות מומלצות והכרחיות:

  • עבודות ניקיון מומלצות – אם מדובר במבנה שבו חניון תת קרקעי כדאי להקדיש כמה פעמים בשנה לשטיפת המשטח והסרת האבק המצטבר בשל פיח הרכבים. לא תאמינו, אבל מדובר באחד הגורמים העיקריים שמלכלכים את המבנה ובאופן טבעי, גם לא בריאים במיוחד לשוהים במקום שנושמים את הלכלוך והזיהום.
  • עבודות ניקיון הכרחיות – הנ"ל הוא בגדר המלצה בלבד, אך כפי שאנו רואים לא כדאי לזלזל בו. בנוסף, ישנן עבודות ניקיון שנחשבות להכרח של ממש ואין לוותר עליהן; ניקוי הלובי, הקומות וחדרי המדרגות, המעליות, דלתות הכניסה למבנה. שטיפה של חדרי האשפה וניקיונם בימים של פינוי אשפה, ניקוי תיבות הדואר וחיטוי שלהן, טאטוא רחבות הכניסה ושבילי גישה שונים. שטיפה של צינור האשפה (במידה ושינו פיר אשפה במבנה) על מנת למנוע הצטברות ריחות גם לאחר פינוי המקום. בנוסף, יש להקדיש זמן לפני החורף לניקיון גג המבנה בכדי למנוע סתימות עתידיות.

ומה לגבי תדירות הניקיון? ובכן, כל פעולות הניקיון יתבצעו על ידי עובד מחברת הניקיון בהתאם למשימות שסוכמו מראש בין חברת האחזקה לוועד הבניין. באופן כללי ההמלצה היא בבניינים שגובהם עד שמונה קומות, להזמין ניקיון בשלושה-ארבעה ימים בשבוע כדי לשמור על סביבה נקייה באופן סביר. במגדלים גבוהים יותר דרושים עובדים על בסיס יומי בכדי לעמוד במשימות ובדרישות ברחבי המבנה, כשהדגש הוא על מספר עובדים ולא רק עובד אחד.

ואיך מוצאים את חברת האחזקה הטובה ביותר?

ניקיון בניין משותף מתחיל במציאת חברת ניקיון ניהול ואחזקה מקצועית ואמינה. נציגי החברה יגיעו למבנה, יבצעו סיור מקיף על מנת לבחון את תנאי השטח וצרכי הדיירים בהתאמה אליו, ובהתבסס על הנתונים והמסקנות ייצרו הצעת מחיר משתלמת במיוחד. המשמעות היא שכל מבנה יקבל הצעה שמתאימה לו, וכך ייחסכו הוצאות מיותרות על סעיפים שאין למבנה צורך בהם. למשל, לא לכל מבנה יש גינה מטופחת בחוץ, לא לכל מבנה יש מעלית.

חברה שתיצור הצעת מחיר שאינה בהתאם לתנאי השטח וצרכי הדיירים, כנראה גם תעניק לכם שירותים בהתאם. אל תתפשרו על פחות מהחברה המקצועית והאמינה ביותר שתוכלו למצוא, וממש בקרוב תוכלו גם אתם ליהנות מראש שקט ובניין מטופח.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290