ניקיון בתים לאחר שיפוץ

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

שיפצתם את הבית שלכם, התעסקתם בבחירת ריצוף, קרמיקה לאמבטיה, מטבח חדש, צבעים מתאימים, התעמתם עם הספקים, השגחתם על הקבלנים, רצתם, בדקתם, שילמתם, התרוצצתם, וסוף סוף השיפוץ נגמר, ונשפכתם על הספה באפיסות כוחות.

אבל מיד נזכרתם שזה עוד לא הסוף, והבית עדיין מלא בפסולת, אבק, יש כתמי צבע הצליחו להגיע לרצפה, ואפילו אחד או שניים הגיעו לרהיטים. איזה מבאס, נכון?

מה אם אומר לכם שאת כל המאמץ הסופי יכולה לתת עבורכם חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ? מפתה, נכון? תוכלו לשכור את שירותיה, ובינתיים לרפרף סוגי סוככים עבור המרפסת החדשה שבניתם בשיפוץ.

 

איך חברת הניקיון תעזור לכם לנקות את הבית לאחר שיפוץ?

ניקיון בתים לאחר שיפוץ דורש מאמץ לא קטן, והיקף העבודה גדול למדי, בגלל מספר סיבות:

  1. הבית מתלכלך במהלך השיפוץ מחומרים שעלולים להיות מאוד קשים להסרה, ורק באמצעות הכרת חומרים מתאימים והשקעת מאמץ ניתן להפתר מהם סופית.
  2. היקף הניקיון שיש לאחר השיפוץ אינו בר ביצוע לא על ידי בן אדם אחד ולעיתים גם לא שניים, במיוחד לאחר כל ההתעסקות המתישה במהלך השיפוץ.
  3. ניקיון חלונות רבים שצברו מלא לכלוך ואבק מהשיפוץ ולרוב גם צבע. כמו כן ניקוי מסגרות החלונות באמצעות חומר מיוחד.

חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ תעזור לכם להתמודד עם כל הבעיות לעיל, ותשחרר לכם זמן לתכנון המרפסת החדשה, ולבחור מסוגי הסוככים בשבילה.

 

שירותים נוספים המסופקים על ידי חברת ניקיון

מלבד ניקיון, חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ תוכל לספק לכם שירותים מקצועיים נוספים, על מנת להעניק לבית נראות אפילו טובה יותר מאשר מה שהיה לפני השיפוץ:

  1. שירותי פוליש – החברה תעניק לרצפת השיש החדשה שלכם מראה הולם ומפואר, בו תארתם אותה לעצמיכם כשבחרתם לרצף איתה.
  2. ניקיון רהיטים מקצועי – עובדי החברה ינקו בחומרים מתאימים ובכלים יעודיים את הרהיטים שספגו צבע ואבק מהשיפוץ, וגם מה שנספג בהם הרבה יותר לפני.
  3. שירותי הדברה – רובן של חברות הניקיון מציעות גם שירותי הדברת מזיקים, מה שמאוד נחוץ בהתחשב שבבתים פרטיים עם גינות מזיקים הם אורחים נפוצים.

לאחר רכישת כל השירותים האלה, הבית שלכם יבריק ויראה מהמם, ומה שישאר זה רק לסיים את המרפסת החדשה ולבחור עבורה מסוגי הסוככים.

 

בית נקי וראש נקי

אז לאחר שסיימתם עם כל הבלאגן של השיפוץ, מה שנותר זה להפקיד את כל שלבי הסיום בידי חברה לניקיון בתים לאחר שיפוץ אביב ניקיון שירותי ניקיון מבריקים, להזמין גם שירותי התקנת סוככים, לאחר שבחרתם מסוגי הסוככים עבור המרפסת, ולבלות בראש נקי במרפסת החדשה שלכם. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290