ניקיון לאחר שיפוץ – החומרים שאתם חייבים להכיר

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

ניקיון לאחר שיפוץ – החומרים שאתם חייבים להכיר

בכוחו של תהליך השיפוץ לשדרג משמעותית את נראות החלל ולהתאימו לצרכים המדויקים של דיירי הבית. אבל לאחר שיפוץ אתם עשויים לגלות שיש להכין את החלל למגורים ולנקות אותו באופן יסודי, כי שאריות של טיח ובטון, צבע נדבקו לרצפות ובכל מקרה – אין כמו להיכנס לבית אחרי שיפוץ מרענן שמציע לכם תשתית נעימה והתחלה חלקה.

חשוב להבין שחומרי ניקוי סטנדרטיים מאלה שמחכים לכם ברשתות אינם חזקים דיים לנקות חללים שעברו שיפוץ. למשימה נדרשים חומרי ניקוי חזקים במיוחד שנחשבים לתכשירי ניקוי מקצועיים.
אלה נבדלים מהתכשירים הקמעונאיים בכך שהם מבוססים על חומרים פעילים וכל מני חומצות עוצמתיות שמסירים בקלות חומרים שנדבקו לקירות או לרצפות או לרהיטים במהלך השיפוץ. בניגוד לסברה הרווחת, כיום גם החומרים המקצועיים הללו אינם נחשבים רעילים וקיימות גרסאות ידידותיות ואקולוגיות הן לסביבה והן למשתמשים. עם זאת, חשוב להקפיד על הוראות היישום המדויקות כדי להימנע מפגיעות בתשתית ובעור הגוף.

הכירו את החומרים הפופולאריים וקבלו מספר טיפים כיצד למקסם את היישום בהם:

שאריות מליטה ורובה? אין בעיה
אחרי שיפוץ, במיוחד אם החלפתם אריחי רצפה, רוב הסיכויים שנותרו שאריות של רובה (החומר למילוי הרווחים בין האריחים) וכן שאריות מליטה מהשיפוץ עצמו (במיוחד לאחר שבירת קירות ובנייה). מה עושים? כיום נהוג להשתמש בחומרים שמבוססים על חומצות אורגניות מוחלשות עם אינביטורים מיוחדים (כלומר, אלה חומצות עדינות) אשר בהשוואה לחומצות רגילות אינן מעשנות ואינן גורמות להצהבת התשתית. כמו כן, חומצות אלה מתאימות למגוון אריחי אבן כמו קרמיקה, פורצלן ואריחי טראצ'ו ומנטרלות ריחות לא נעימים. בכוחן של החומצות להסיר כתמי חלודה, מלחים וכתמים מינרלים. אבל חשוב ליישם רק על אזורי האבן המטופלים וליישם רק על תשתית לחה לאחר שהורטבה עם מים ולדלל מראש את חומר הניקוי ב-15-20% לפחות מים.

זהירות, לכה וסילר לפנייך!
בתהליכי שיפוץ מעורבים פעמים רבות חומרי איטום לאריחים ולקירות שנועדו להקנות שכבת הגנה נוספת וכן לכות ליצירת מראה מלוטש יותר. אבל אלה גם עשויים להיצמד לתשתית וקשה מאוד להסיר אותם ללא שימוש בחומר ייעודי לכך. כאן נכנסים לתמונה חומרי ניקוי ייעודיים להסרת לכות, סילרים וכן צבעים שונים והבשורה המשמחת שיש חומרי ניקוי ייעודיים לכך שהם חומרים אקולוגיים וכך חוסכים את השימוש בליטוש או מסירי צבע אגרסיביים שנחשבים מסוכנים לסביבה ולמשתמשים. חומרים אלה גם אינם דליקים ואינם מכילים מתילן כלוריד ובעלי ריח עדין להפליא. כמובן שחשוב לעקוב אחרי ההוראות כמו למשל, להימנע משימוש על קירות גבס או פלסטיק ולמרוח על תשתית יבשה בלבד באמצעות מברשת.

מה עושים עם שאריות ווקס?

השקעתם בשיפוץ בווקס לרצפות מבריקות ויפות יותר? אבל ייתכנו שאריות ווקס שעשויות לגרום להחלקה ולפגוע באסתטיקה של החלל. ניתן להשתמש במסיר ווקס מקצועי מהרצפות שניתן לעיבוד עם מכונת פוליש אבל גם עם מברשת ידנית. הוא מתאים לתשתיות כמו בטון, אבן ושיש ועם זאת, יש לשים לב שהוא לא מתאים לשימוש על רצפת עץ או שטיחים וחובה לעבוד עמו עם כפפות ומגני עיניים.

נפטרים מחומרי בנייה
חומרי הבנייה היו אולי יעילים כשבנו את החלל מחדש, אבל אתם לא רוצים לעבור פנימה ולהרגיש אותם נוכחים במרחב. קיימים מסירי בנייה מקצועיים להסרת לכלוכי בנייה מקרמיקה ופורצלן, מנירוסטה ומזכוכית. הוא עובד על הקצפה וכמו שאר החומרים, יש להיזהר מאוד בטיפול בתשתית ולעקוב היטב אחר הוראות היצרן המצורפות לתכשיר.

הכינו את הבית לכניסה מיד לאחר השיפוץ ותיהנו מסביבת מגורים נקייה ונעימה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290