עוברים דירה: הכל על ניקיון לפני כניסה לדירה

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

עוברים דירה ומתכוונים להזמין חברת ניקיון? במאמר הבא נסביר למה לא כדאי לכם להתמודד עם העבודה בעצמכם, איך בוחרים חברת ניקיון אמינה וגם, איך תתבצע העבודה? כל התשובות לפניכם.

לנקות בעצמכם או להזמין חברה?

נפתח בשורה התחתונה – אם אתם מתכוונים רק להעביר סמרטוט ולסמן V על המטלה, סביר להניח שלא תצטרכו להזמין חברת ניקיון. אך אם ברצונכם להתמודד עם הלכלוך הקשה שתתקלו בו כשתכנסו לבית החדש שלכם, אז הגעתם למקום הנכון.

על איזה לכלוך מדובר? החל מכתמים של צבע וטיח על הרצפה, נסורת במתחבאת בתוך ארונות המטבח, אבק וחצץ שנוצרו כתוצאה מחיתוכים של פנלים או קרמיקה, כתמי רובה שמסרבים לרדת ועוד.

וזה עוד לפני שדיברנו על חלונות, פרקטים, שטיחים מקיר לקיר או כל פריט אחד שבלי קשר למעבר הדירה, עושה את החיים מורכבים הרבה יותר.

כך תבחרו חברת ניקיון אמינה

לפני שאתם ממהרים להזמין חברת שירותי ניקיון, ודאו שמדובר בחברה בעלת מוניטין וניסיון רב שנים בתחום הניקיון בכלל, ובתחום שירותי ניקיון בתים בפרט.

בנוסף, בקשו מהחברה להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלה על מנת שתוכלו לקבל איזה שהוא מושג על המקצועיות שלה. ודאו האם היא עמדה בזמנים והאם ביצעה עבודה מקצועית שגרמה ללקוחות שלה להיות שבעי רצון.

אל תתפתו ללכת אחרי הצעת המחיר הכי זולה שאתם מקבלים, על מנת שבסופו של דבר זה לא יעלה לכם ביוקר. בחרו דווקא בהצעת המחיר שנראית לכם הכי מקצועית, כזו שמפרטת את כל שלבי העבודה ואת לוחות הזמנים.

אל תגידו שיהיה בסדר ואל תסתמכו על הצעת מחיר טלפונית, זה ממש פתח לצרות. דרשו מנציג החברה להגיע אליכם הביתה לביקור מקדים על מנת לבחון את מצב הבית מקרוב, להבין מה מורכבות העבודה ולספק מחיר מבוסס בהתאם לתנאים בשטח.

בררו מראש אילו עבודות כלולות במחיר ועל אילו עבודות יגבו לכם תשלום נוסף. לדוגמה, ניקיון דירה לא כולל בדרך כלל פוליש וקס או קריסטל ובמידה ותרצו שיעשו לכם אחד כזה, תצטרכו לשלם יותר.

ומה לגבי אחריות? לא כל חברת ניקיון נוהגת לתת אחריות על העבודה, אך בהחלט הציפייה היא שבמידה ואתם לא שבעי רצון מהעבודה, החברה תחזור אליכם על מנת לתקן את הליקויים.

איך חברת ניקיון מקצועית תבצע את העבודה?

צוות ניקיון מקצועי ואמין ידע להתאים את חומרי הניקוי לסוג הריצוף שלכם, על מנת שלא לגרום לנזק. לדוגמה, הוא לא יברח פוליש וקס על רצפת קרמיקה שנחשבת לאטומה ושעליה הפוליש פשוט לא יתפוס.

בנוסף, הוא יתאים את סוג חומרי הניקיון לריצוף שלכם. לדוגמה, הוא לא ישתמש בחומצות במינון גבוה על מנת שלא לגרום נזק לרובה שבין המרצפות.

במידה ויש קירות עם סימני עובש וקילופים, יקלפו אותו באמצעות שפכטל, ישייפו אותו וירססו אותו באמצעות חומר נגד עובש.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290