עוזר בטיחות קורס

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בסוף 2018 אישרה כנסת ישראל תיקון חוק המחייב אתרי בניה למנות עוזר בטיחות שיעבוד בכפוף למנהל העבודה ויהיה אחראי על נתח משמעותי ממשימות הבטיחות באתר הבניה. תיקון חוק זה יצר למעשה מקצוע חדש בענף הבנייה, בתוכו יכול להשתלב כמעט כל אדם בגיר שמעוניין בכך ובתנאי שמונה על ידי מנהל העבודה בפרויקט. יחד עם זאת, על פי החוק החדש ישנם מספר תנאים בהם צריך לעמוד עוזר בטיחות על מנת שיוכל לשמש בתפקיד זה ואחד מהתנאים האלה הוא הכשרה מקצועית. במקרה של הכשרת עוזר בטיחות קורס ההסמכה הוא קורס שאורך 45 שעות ובסופו צריך התלמיד לעמוד בקריטריונים הנדרשים על מנת לקבל את ההסמכה הנדרשת באמצעותה יוכל להתחיל לעבוד בתור עוזר בטיחות.

היכן ניתן ללמוד קורס של עוזר בטיחות?

במקרה של הכשרת עוזר בטיחות קורס לימודים בן 45 שעות לימוד נדרש על פי החוק, ואת הקורס הזה ניתן ללמוד במוסדות לימוד ספציפיים שאושרו על ידי משרד העבודה והרווחה. המדובר במוסדות לימוד שנבחנו על ידי משרד העבודה, שמפוקחים על ידו ואשר מלמדים את הקורסים השונים על פי תכנים שמגדיר, בין היתר, גם משרד העבודה עצמו. זאת אומרת, שבמקרה של עוזר בטיחות, מגדיר משרד העבודה שורה של נושאי לימוד שחייבים להיכלל בתכנית הלימודים ואם מוסד הלימודים רוצה להרחיב את הנושאים לנושאים נוספים, הוא בהחלט יכול לעשות זאת, אך נושאי החובה הם כאמור, חובה. את רשימת מוסדות הלימוד ניתן למצוא באתר האינטרנט של משרד העבודה והרווחה באגף מינהל הבטיחות.

האם ניתן לגשת ללימודים באופן עצמאי?

במרבית המקרים, לימודי עוזר בטיחות ניתנים לעובדים שמונו על ידי מנהל הפרויקט שלהם וכעת הם נדרשים רק להשלים את ההכשרה הנדרשת על מנת להתחיל לעבוד בתור עוזרי בטיחות בפרויקטים השונים. יחד עם זאת, במקרה של עוזר בטיחות קורס לימודים ייעודי יכול להילקח על ידי כל אדם המעוניין לרכוש לעצמו את המקצוע ולהפוך לשחקן עצמאי בשוק שעומד לרשות מנהלי הפרויקטים השונים אשר יכולים לשכור אותו. למעשה, אם אתם רוצים ליהנות מרמות השכר הגבוהות ביותר בתחום זה, זוהי הדרך הנכונה לכם. ממש כמו מהנדס בניין, יועץ קרקע, מנופאי או כל בעל מקצוע בענף הבניין, גם עוזר בטיחות הוא מקצוע שאותו ניתן לספק במודל של איש מקצוע עצמאי המספק שירותים נקודתיים ללקוחות.

יחד עם זאת, שימו לב שהמחויבות והלויאליות שלכם לתפקידכם בכל פרויקט ופרויקט חייבת להיות מאה אחוז. עוזר בטיחות הוא תפקיד עם המון אחריות וראש גדול והוא אינו ניתן לביצוע תוך דילוג מפרויקט לפרויקט או ללא נוכחות מלאה בפרויקט בכל עת. אם חשבתם לרכוש מקצוע חדש בתור עוזר בטיחות קורס לימודי של 45 יכול להעניק לכם בדיוק את זה, לקראת קריירה בשכר אטרקטיבי במיוחד בענף הבניין.

קבוצת אגס המתמחה בנושא הבטיחות בענף הבניין, מספקת הכשרות לעוזרי בטיחות ומספקת חבילת שירות סביב כל נושא ניהול הבטיחות באתרי בנייה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290