בחירת גריל גז למרפסת שמש

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

למה צריך לשים לב בעת שילוב של גריל גז בזמן השיפוץ במרפסת?

אתם עומדים לקראת שיפוץ המרפסת ובחרתם כבר מפקח בניה לפיקוח על הבניה ? נראה שבאמת הגיע הזמן שהיא תהיה המשך ראוי לבית ולא עוד פינה מאובקת אליה ניתן להשליך כל מה שאין לו מקום בתוך הבית. מכאן שאם מבקשים להפוך את המרפסת למקום שנעים לארח בו, לאכול בו, לרבוץ בו וכמובן שגם לבשל בו, אתם צרכים לראות את התמונה הכוללת ובאמצעותה להנחית צרכים למסקנות, ועל כן אם גם אתם עומדים לשלב בגינה גריל (אושר גדול!), מומלץ להיות ערים למגוון דגשים:

הגנה מרבית הקשיבו למפקח הבניה

בהנחה ויש לכם גריל שאינו מאוד איכותי, הרי שצריך לקחת בחשבון שאם הוא אינו עשוי מנירוסטה איכותית, או לכל הפחות מברזל שמצופה באמייל ברמה גבוהה, הוא לא ישרת אותכם לאורך זמן, אלא אם כן תייעדו לו מקום מוצל. מכאן שיש לבחור האם מעדיפים להרים עבורו פרגולה, למתוח ברזנט ייעודי וכדומה. כיצד מחליטים? מכניסים למשוואה שיקולי נראות, עלות והתממשקות עם צרכים נוספים, למשל רצון ליצור פינה מוצלת לישיבה.

מקום ייעודי

אם כבר משפצים את המרפסת בליווי מפקח בניה מקצועי ויודעים שעומדים לאכול ולבשל בה לא מעט, הרי שממש כפי שהמטבח מקבל מקום של כבוד בבית, כך גם ראוי שפינת המנגל תקבל מקום של כבוד במרפסת, ועל כן דבר ראשון שיש לבחון נוגע לגודל של המנגל – ראוי לבחון האם מעדיפים מנגל בעל שני מבערים, או לחלופין מנגל בעל יותר מ4 מבערים, עובדה שבין היתר משפיעה על המקום הייעודי. מכאן שאם מעדיפים את הסוג הגדול, חשוב לחלק את המרפסת בהתאם, כך שהמנגל יקבל מספיק מקום, כאשר לרוב ההבדל אינו משמעותי, מסתכם בחצי מטר לפה או לשם. פה נחדד שגם אם המרפסת קטנטנה, עדיין אין לוותר על החלום, אלא במקום גריל מובנה, תבחרו בגריל קטן ונייד, משמע ברגע שאין בו צורך, ניתן יהיה לכסות אותו ולהצמידו לפינה.

היעזרו במספרים

תנו למספרים לסייע לכם בתכנון שיפוץ המרפסת, בהתאם לארוחה הבשרית הבאה:

  • 30 ס"מ – קחו בחשבון שיש לשמור כ 30 ס"מ רווח מהקיר, וזאת לטובת פתיחה נוחה של מכסה הגריל.
  • חצי מטר – השאירו חצי מטר רווח מכל צד, וזאת מטעמי חום ונוחות עבודה.
  • 2 מטר – מקדמת הגריל השאירו 2 מטרים פנויים, וזאת עבור בטיחות ונוחות עבודה.
  • מטר – הרחיקו את בלון הגז לפחות כמטר מהגריל עצמו.

מאחורי הקלעים

אם גם אתם אנשים של החיים הטובים והקלים, נראה שגם אתם בחרתם לרכוש גריל גז, ועל כן יש לקחת בחשבון שממש כפי שהגריל צריך מקום ייעודי, כך גם הצנרת צריכה להיות מותקנת כהלכה, ועל כן אין להוסיף לצנרת הנחושת הארכה של צינור גומי, וזאת משתי סיבות: ראשית החוק אוסר על החזקת צינור שארוך מ3 מטר ושנית ככול שהצינור יותר ארוך, כך הוא יותר חשוף לבלאי. לאור הדברים בעת שיפוץ המרפסת מוטב להתחשב הן במיקום הייעודי של הגריל והן במיקום הייעודי של בלון הגז והצנרת, כאשר פה נציין שאם לבלון הגז אין מקום ייעודי, שווה לבנות לו – אם מטעמי אסתטיקה ואם מטעמי סדר ובטיחות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290