פיקוח בניה על ניסור בטון בתל אביב

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

בכל מקום שבו תרימו את הראש בעיר תל אביב, תבחינו מיד במנופים גדולים המקשטים את קו הרקיע. בכל חלקי העיר בתל אביב, העיר הגדולה בישראל, נבנים בנייני מגורים, מרכזים מסחריים, בניינים מסחריים ועוד. הנתונים מלמדים כי חמישים ושניים אחוזים מהבנייה בתל אביב נבנים במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית. פרויקט התחדשות עירונית הוא פרויקט שבו נהרסים מבנים ישנים ובמקומם נבנים מבנים חדשים, הרבה יותר מאסיביים, גדולים ובדרך כלל, הרבה יותר גבוהים.

כדי להסיר את הבניינים החדשים צריך להרוס אותם. פיצוץ מבוקר לא תמיד בא בחשבון בשל הצפיפות האופיינית לעיר. אז מה עושים? מנסרים את הבטון.

ניסור בטון בתל אביב – מה זה ניסור בטון?

כל מפקח בניה חייב לדעת מה זה ניסור בטון חומר הבטון זהו אחד החומרים הנפוצים ביותר בענף הבנייה. הבטון הוא חומר חזק וקשה וכאשר רוצים לנסר אותו או לערוך בו שינויים יש צורך בציוד מיוחד ומשוכלל, בכלים ובשיטות עבודה עדכניות. אחד מהכלים הנפוצים הוא מסור יהלום או שרשרת יהלום, כלים שבאמצעותם אפשר לבצע מגוון עבודות בחומר הבטון. מאחר והבטון הוא חומר חזק במיוחד, כדי לנסר אותו משתמשים ביהלום, מינרל קשה אשר מסוגל לחתוך ביעילות חומרים קשים כמו בטון ועוד.

ניסור בטון זוהי טכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת ניסור מהיר ומדויק בבטון, בלי לפגוע בסביבה.  טכנולוגיה זו הובאה אל ענף הבנייה ממחצבות השיש. חוצבי השיש חיפשו חומר חזק שיהיה מסוגל לחצוב את השיש החזק ומצאו את היהלום. מאז ניסור הבטון יצר מהפכה בעולם הנדל"ן, כעת אפשר להרוס או לנסר בבטון בקלות ובדייקנות.

איך עובדת השיטה של ניסור היהלום?

ניסור בטון ביהלום בתל אביב מתבצע באמצעות שתי שיטות עיקריות, ניסור עם דיסק יהלום וניסור עם כבל יהלום.

ניסור בטון עם דיסק יהלום מאפשר חיתוך מדויק. רסיסי היהלומים הכתושים המצפים את הדיסק מעניקים לו שכבת הגנה וחוזק אשר מאפשרים לו להתמודד בהצלחה עם חומר הבטון. יש גדלים שונים של דיסקים, כל גודל מתאים לסוג של עבודה אחרת.

ניסור בטון בכבל יהלום זוהי שיטה חדשנית יותר ומורכבת. הניסור בכבל היהלום מתבצע באמצעות כבל פלדה חזק שמשלב בתוכו חרוזי יהלום. בזמן הניסור הכבל מסתובב במהירות רבה, הוא נמתח וכך הוא מאפשר לחרוזי היהלום לבצע את העבודה בדייקנות.

 לניסור הבטון יש יתרונות נוספים. העבודה מהירה יותר, דייקנית יותר ועם הרבה פחות רעש ואבק. לעומת ההריסה המסורתית באמצעות הקונגו, מסור היהלום מבצע את העבודה במהירות ועם הרבה פחות אבק, לכלוך ורעש.

יש שתי שיטות של ניסור הבטון, ניסור רטוב וניסור יבש. כאשר מבצעים פרויקטים גדולים של ניסור מומלץ להשתמש בשיטת הניסור הרטוב. המים משמשים כנוזל קירור וחומר סיכה ומונעים מהדיסק של המסור להתחמם יותר מדי. בשיטה זו אפשר גם למנוע היווצרות של אבק רב במהלך הניסור.

ניסור בטון – 5 טיפים ועצות טובות

כאשר אתם מחפשים חברה העוסקת בניסור בטון, חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון רב. הניסיון הוא אחד הגורמים העיקריים המשפיעים על איכות העבודה, רק מי שצבר ניסיון רב בתחום ידע לבצע עבודה דייקנית בלי לגרום נזק לסביבה. לצד הניסיון חשוב גם לבדוק מהו הציוד שאתו עובדת החברה, כדי לבצע את העבודות בדייקנות ובמינימום של נזקים חשוב לעבוד עם ציוד חדש ועדכני.

לפני שמבצעים עבודות הדורשות ניסור בטון חשוב לבדוק האם באזור המיועד לניסור לא עוברות תשתיות עירוניות או סביבתיות חשובות כמו כבלי תקשורת, צנרת ביוב עירונית, תשתיות חשמל, גז ועוד. אם יש באזור תשתיות, חשוב לפנות לאנשי מקצוע ייעודיים שידאגו להגן על התשתיות בזמן העבודה  או להעביר חלק מהם למקומות חלופיים.

עבודות ניסור בטון גורמות לאבק. אם באזור שלכם מבצעים ניסור בבטון, חשוב להגן על הבריאות ולהצטייד בציוד מיוחד כמו מסכה שתמנע כניסה של אבק אל דרכי הנשימה, להרכיב משקפי מגן על העיניים, להרכיב אוזניות כדי למנוע את ספיגת הרעש ועוד.

לסיכום,פיקוח בניה וניסור בטון השימוש בטכניקה של ניסור בטון יצר מהפכה בענף הנדל"ן. חברה מקצועית בשילוב ציוד חדיש ועדכני תדע לבצע מגוון של עבודות ניסור בחומר הבטון החל מעבודות גדולות כמו למשל הריסת בניינים ועד לעבודות קטנות בשיפוץ בתים כמו חציבה של חלונות ודלתות בקירות הבית, תעלה לצנרת של מיזוג האוויר ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290