פיקוח בניה על עבודות אסבסט

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 

אסבסט הוא חומר בניין שהיה נהוג בעבר ופופולרי מאוד, עד שהתגלו הנזקים הרבים שלו לבריאות ובראשם מחלת הסרטן. זהו חומר מסרטן בוודאות ולכן המשרד להגנת הסביבה פועל להסרתו ולפינויו מכל מקום שבו הוא נמצא. פיקוח בניה על עבודות לפינוי אזבסט הוא פיקוח על עבודה חשובה שחייבת להיעשות כחוק ובצורה זהירה ובטוחה כדי למנוע פגיעה הן בעובדים והן בדיירים באזור. בדיוק בגלל זה מפקח הבניה נחוץ מאוד כדי להבטיח שהכל ייעשה כמו שצריך.

מהו מפקח בניה?

מפקח בניה נמצא באתרי בניה בעיקר והוא האיש שממונה מטעם בעלי המקום והיזם כדי לפקח על העבודות שלשמן נשכרו הקבלנים. אלה יכולים להיות מתקיני חלונות או קבלני חשמל, ובמקרה שלנו קבלנים לפינוי אסבסט שקיבלו רישיון ואישורים כחוק. את האישורים ואת ההיתרים והניירת צריך מפקח הבניה לדאוג להשיג כחלק מהעבודה, ולבדוק במהלכה שהיא מתבצעת לפי תנאי הרישיון וההיתרים מבלי לחרוג ומבלי להתפשר על בטיחות.

בריאות הציבור מחייבת

אסבסט נמצא במבנים רבים ובעיקר במבני ציבור, וכשהוא מתפורר הוא מסכן את בריאות הציבור וגם מוציא מכלל שימוש מבנים רבים. כאשר מבצעים עבודות שיפוץ או הריסת מבנה חובה לדאוג לוודא שאין אסבסט במקום, ואם יודעים שנעשה בו שימוש קוראים לקבלן שיש לו הסמכה לעסוק בכך כדי לפנות בצורה בטוחה את האסבסט שמצוי במבנה. זה נעשה מתוקף החוק למניעת מפגעי אזבסט ואבק מזיק. בבנייה חדשה אין יותר אסבסט אלא רק בישנה.

ביקוש ער לפינוי אסבסט

העלייה במודעות לנזקי חומרים שמסכנים את בריאות הציבור ולאיכות הסביבה הביאה לגידול חד בביקוש לעבודות פינוי אסבסט. כך נוצר הצורך לפנות אותו תחת פיקוח ובקרה של אנשי מקצוע מתאימים. קבלני פינוי אסבסט שרוצים לעסוק בכך צריכים לפנות ולקבל את האישורים המתאימים ולקבל רישיון לפינוי אסבסט. מפקח בניה בתחום חייב להתמצא בתקנות ובחומר וכיצד לעבוד אתו, וכיצד אסבסט צמנט מסוכן במצבים מסוימים שיש למנוע.

המרכז לפינוי אסבסט כל קבלני האסבסט במקום אחד

 מה עושה מפקח בניה בעבודות אסבסט?

מפקח הבנייה דואג לכך שכל האסבסט באתר הבנייה מוסר ומפונה כחוק מהמקום ובדרך הבטוחה והנאותה ביותר. הוא ממונה למעשה על יישום החוק כלשונו ודואג לכך שהעבודות ייעשו בזמן. לפי החוק יש תאריכי יעד לסילוק כל האסבסט המסוכן וי שלדאוג לכך כדי למנוע חשיפה לציבור. המפקח עוקב אחר עבודת הקבלן ורואה אם היא נעשית בדרך בטוחה ומתריע על ליקויים באופן העבודה או מקומות שבהם לא הושלמה העבודה, אם יש.

פינוי מסודר של אסבסט

קבלן הפינוי דואג לפינוי החומר המסוכן במצבו הפריך והמתפורר לפי תקנות הבטיחות ויש מי שמפקח עליו תוך כדי כך. המפקח מוודא שיש לאנשים שעוסקים בכך הכשרה מתאימה ובודק בשטח שהם אכן פועלים בצורה נכונה בפינוי האסבסט לאתרי הטמנת הפסולת המוסדרים והחוקיים. הוא גם דואג להיתרים ולאישורים המתאימים תוך כדי כך, כדי שהכל יהיה חוקי ובהתאם לתקנות הבטיחות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290