פיקוח בניה על עד וילה עד שלב הריהוט

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

 

 

הקלישאה אומרת שצריך להסתכל מה יש בתוך הקנקן ולא רק איך הקנקן נראה. ובכן, זו קלישאה נכונה שעובדת גם במקרים של עיצוב בתים. במובנים מסוימים, זו דוגמא בולטת למה צריך להתייחס למה שיש בפנים, לא פחות ואפילו יותר מאשר לאיך שהדברים נראים מבחוץ.

ריהוט וילה בסיום הבניה שלה בשיתוף המפקח

כך למשל, אנחנו מחליטים לבנות וילה במקום מסוים, אזי שאנחנו צריכים לדעת כיצד להתייחס למבנה שלנו, לא רק בכל מה שקשור לעיצוב ולתכנון של המבנה מבחוץ ואפילו לא רק לשאלה איך המבנה מתוכנן מבפנים. בסופו של דבר, מה שיכריע זה, כיצד המבנה מעוצב מבפנים. איזה ריהוט אנחנו נשים בו, אילו מאפיינים ואלמנטים אנחנו נתקין או נציב במקומות שונים במבנה. זה חשוב ומהותי, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שימוש במבנה.

על מנת לרכוש ריהוט או כל דבר אחר לוילה שאנחנו בונים יחד עם פיקוח של  מפקח בניה, הרי אנחנו יכולים להיעזר בחנויות ורשתות כמו ביתילי וכן מקומות אחרים אשר מספקים קטלוגים נרחבים של ריהוט ומוצרים מסוגים שונים לבית.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים ריהוט לוילה בסיום תהליך הבנייה שלה, צריך לומר, במקומות כמו ביתילי ואחרים, אנחנו יכולים למצוא את כל הריהוט הנדרש לנו, כך שאנחנו לא צריכים לעבור מחנות לחנות ולחפש ריהוט כזה או אחר. אנחנו יכולים לעשות את הרכישה במקום אחד, זה הרבה יותר נוח, הרבה יותר פשוט וקל.

כיצד בוחרים ריהוט לוילה ביום הבנייה והאם מפקח הבניה אחראי על שלב הריהוט

לעיתים קרובות מפקח בנייה משתתף בליווי הבניה עד לסיום הריהוט המלא של הבית החדש אפשר לחלק את הנושא ל-3 חלקים עיקריים.

החלק הראשון יתייחס לשאלה המעשית, איך בוחרים ריהוט שיתאים לוילה שלנו. באופן טבעי אנחנו נצטרך להתייחס לאלמנטים שונים בשביל לעשות את הבחירה הנכונה עבורנו. בין אם זה אומר, שעלינו להתייחס לגודל השטח שעומד לרשותנו, לתכנון של השטח, צרכים שלנו, תנאי המקום, לעיצוב ועוד.

מן הסתם, אנחנו לא נחפש ריהוט דומה לכל חדר וחדר, אלה נבקש להגדיר ולאפיין כל חדר בנפרד, בהתאם לאופן בו אנחנו רוצים לעצב אותו ובהתאם לאופן בו אנחנו רוצים להשתמש בו.

החלק השני מתייחס לשאלה למכלול הרחב, כלומר, כיצד הריהוט ישתלב בשטח, כיצד נוכל לעשות בו שימוש פרקטי ביחד עם פרטים אחרים שאנחנו מתכוונים להתקין במקום. דוגמא טובה לכך אפשר למצוא בריהוט למטבח. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שמדובר בחלל עבודה אשר מאכלס ארונות מטבח ואלמנטים קבועים אחרים, לצידם אנחנו צריכים להציב פריטי ריהוט ואלמנטים אחרים, ניידים. עלינו לדעת כיצד לייצר שילוב נכון ביניהם.

החלק השלישי מתייחס לשאלה הטכנית, מתי אנחנו אמורים לקנות את הריהוט. בהנחה ואנחנו נרצה להשתמש בו עם כניסתנו למבנה, רצוי לבצע את ההזמנה שבועיים-שלוש לפני מועד סיום הבנייה והכניסה למבנה. מתוך הנחה שכל הריהוט יגיע ביום הכניסה או יום למחרת. אנחנו כמובן יכולים לעשות את זה בהמשכים ולא חייבים לקנות הכל בבת אחת.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290