פיקוח בנייה בזמן עבודות הנדימן

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

מפקח הבנייה ותפקידו

תכונותיו של מפקח הבנייה דורשות מבן אדם להיות אסרטיבי, איש מקצוע, אחראי ואמין אשר בעל ניסיון בתחום ובקיא בעולם הבנייה, מבין לעומק את כל תהליכי הבנייה, הבירוקרטיה הכרוכה לאורך כל התהליך, וכן, מבין בתהליכי עבודת הקבלן ואנשי מקצוע נוספים כמו הנדימן.

לשם מה אנחנו צריכים מפקח בנייה?

רבים מאיתנו בשלב שבו אנו בונים בית נעזרים במפקח בניה על מנת שיוודא כי הבניה מתבצעת על פי ההנחיות הרלוונטיות והנדרשות ונעשות על הצד הטוב יותר מההתחלה ועד השלב האחרון. כמו כן, מפקח בנייה יודע להתאים את תוכנית הבניה למפרט הטכני, לעמוד בלוח זמנים ושאר הפעולות התקינות שנדרשות לבצע.

זאת ועוד, גם אחזקת הבית היא משימה לא פשוטה שדורשת תחזוקה קבועה ועבודות קטנות של בית שיכולות להיות תיקונים קטנים של פריטים שהתקלקלו, התקנת מוצרים חדשים, ניקוי רצפות וכלים.

מי אתה : הנדימן ?

הנדימן הוא איש מקצוע המתמחה בתיקונים השונים בבית. הנדימן בשונה מאנשי המקצוע אשר מתמקדים בתחום ספציפי ובודד, ההנדימן איננו מתמקד באופן ספציפי אלא יודע לבצע מגוון עבודות ותיקונים בתחומים שונים כמו עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל, עבודות נגרות משום שתיקוני הנדימן הם בסיסיים, בעיות שאינן מורכבות או מסובכות.

הנדימן עושה את כל עבודות הבית הקטנות שאנו צריכים עבורם אנשי מקצוע וחוסך לנו כסף וזמן יקר.

סוגי עבודות שהנדימן יכול לבצע

  • עבודות תלייה והרכבה – מבחינת התלייה ההנדימן יכול לתלות כל דבר ובכל גודל מהקטן ועד לגדול בין היתר מדפים, תמונות, וילונות, טלוויזיה, מנורות. ואילו מבחינת ההרכבה ההנדימן יכול להרכיב אמבטיה, ארון, מיטות ועוד..
  • תיקוני טיח וצבע בפיקוח מפקח בניה– תיקונים פשוטים שלא כוללים טיוח או צביעת צבע של כל הבית.
  • תיקוני אינסטלציה פשוטים – החלפות של ברזים, אסלה, מאוורר בחדרים עוד..
  • תיקוני תריסים, מנעולים ודלתות – תיקוני נגרות קטנים כמו יישור שולחנות או קיצור דלתות הנדימן יכול לבצע. כמו כן, גם תיקונים של תריסים והחלפות מנעולים.

השאלות הנכונות לשאול את איש הנדימן

לא דרושה שום הכשרה או תעודה עבור איש הנדימן משום שכל אחד יכול לקחת ארגז כלים ולהציג את עצמו ככזה. אולם, במידה ואתם מתלבטים באיזה איש הנדימן לבחור מומלץ לשאול שלוש שאלות שיעזרו לכם לקבל החלטה המתאימה ביותר עבורכם:

  1. מהם תחומי הידע  – דבר שיכול לשפוך אור על האדם שמדבר מולכם זאת שלהנדימן יש ידע בסיסי במגוון של תחומים ועליכם לוודא שהוא אכן יודע לבצע את העבודה. לא בטוחים? בקשו המלצות וחוות דעת על מנת לברר את רמת המומחיות שלו עבור העובדה שלה אתם זקוקים.
  2. האם ההנדימן זקוק לאביזרים נוספים – לרוב איש הנזימן יביא ארגז כלים ולא את חומרי החילוף.
  3. תמחור העבודה – האם היא לפי שעה או לפי סוג עבודה וכך תוכלו לשקול מה מתאים עבור הצרכים שלכם.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290