פיקוח הנדסי על התקנת זרועות

פיקוח בניה ופרויקטים במחירים שלא תמצאו באינטרנט באחריות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למידע נוסף והצעות מחיר, מלאו את הטופס

התקנת סוככי זרועות בליווי מפקח בניה 

הסוג הנפוץ ביותר של סוככים אותם מתקינים בבתים, הוא סוככי זרועות אשר נפתחים באמצעות זרועות בעלי מפרק המדמות יד אנושית ומיתרות את הצורך בתמיכה מעבר לקיר אליו מצמידים את הסוכך. כשהסוכך סגור הבד נגלל פנימה אל תוך הסוכך והזרועות מקופלות גם הן וצמודות אל הקיר כך שכמעט ולא ניתן להבחין בו, מה שלא מפריע לעיצוב הרווח בחוץ הבית.

ישנם סוככים שניתן לפתוח ולסגור באופן ידני וישנם סוככים שניתן לתפעל באופן חשמלי. במהלך ההפעלה הזרועות מתיישרות ומושכות את הבד שמגולגל על הסוכך עד שהם מקבלים תצורה ישרה לחלוטין. על מנת להתקין את הסוככים הללו, אין צורך בתוספות לרבות מסילות, תומכים, עמודים וכיוצא בזאת.

עשה ואל תעשה -התקנה רק בפיקוח מפקח בניה צמוד

אם החלטתם להתקין סוככי זרועות, עליכם לקחת בחשבון מספר נקודות ולזכור כי לסוככים אלו יש יתרונות ויש חסרונות שנכון לקחת בחשבון. אורך הזרועות של הסוככים הוא מוגבל ועל כן אל לכם להתקין את הסוכך במקומות אשר חשופים לרוחות חזקות משום שהוא לא יעמוד בעומס. כל עוד האזור בו אתם עתידים להתקין את הסוכך במקומות שאינם חשופים לרוחות חזקים הרי זה משובח אחרת חפשו לעצמכם פתרונות חלופיים או שתחשבו על פתרונות יצירתיים ובין היתר עגנו את הסוכך לעמודים ייעודיים שייצבו אותו ולחילופין התקינו חיישן שבעת התגברות הרוחות יסגור את הסוכך אוטומטית ובכך ימנע את התפרקותו.

תכנון מהנדס בניין או מפקח לפני התחלת עבודה

דעו כי רוחב הבד נע בין 6-12 מטרים ומוטות הפתיחה של הסוכך מוגבלות לאורך הזרועות כשהן פתוחות בין 3.5-4 מטרים אחרת הזרוע לא תהיה יציבה חשוב לוודא אישור מפקח בניה מקצועי. לעולם אל תתקינו את הסוכך בשטחים גדולים יותר, אחרת הוא לא יחזיק מעמד. במידה ויש לכם שטח גדול ואתם רוצים להתקין סוככי זרועות, התקינו סוכך זרועות כפול דהיינו שני סוככים אותם תתקינו על עמוד מרכזי. במהלך הפתיחה יפתחו הזרועות יחד לשני כיוונים מנוגדים. קחו בחשבון כי אם רוחב הסוכך קטן ממוטות הפתיחה אזי הזרועות המתקפלות חייבות להיות בגובה שונה כדי שלא יתנגשו האחד בשני. סוככים שהזרועות בגבהים שונים נקראים סוככים בעלי זרועות מוצלבות.

בבואכם לרכוש סוכך זרועות, עליכם להבחין כי קיימים מספר סוגים שונים של סוככי זרועות וביניהם: סוכך זרוע קסטה, סוכך מספריים וסוכך חלון. לכל אחד מהסוככים היתרונות והחסרונות שלו ועל כן הקפידו לבחון אודות היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי הסוככים ורק לאחר התאמה מלאה לצרכים שלכם בחרו את הסוכך הראוי לכם באופן אישי.

לסיכום – בחרו מפקח בניה מקצועי ומומלץ לצורך ניהול פרויקטים בבניה סוכך הוא אלמנט קריטי לשיפור איכות החיים והישיבה במרפסת או בגינת הבית. אם אתם מחפשים לעצמכם סוכך מושלם, הקפידו להכיר את סך היתרונות אל מול סך החסרונות של כל אחד מהסוככים הקיימים בשוק ובצעו את ההתקנה רק עם מפקח מקצועי ואמין אשר ילווה את התהליך ולאחר בחינה מדוקדקת אל מול הצרכים שלכם, רכשו את האחד.

מפקח בניה בת ים

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

073-3753290